• 1
  • 2
2012-03-22, 23:02
Medlem
Hej!

Jag undrar helt enkelt vilken drog som passar mig om man vill må bra för en stund? Jag har lätt deppression och lite ångest dagligen. Jag vill bara kunna trycka i mig nåt som gör att man mår bra en stund.

Något som inte är allt för dyrt heller.
Citera
2012-03-22, 23:06
Medlem
Någon benzo. Men jag råder dig till att knarka när du mår bättre, problematiken blir gärna annars värre än vad det var innan.

edit: Vet inte riktigt varför jag sa benzo, jag tycker att du ska skaffa lite röka istället. för att vara på den "säkra" sidan. Vet inte riktigt hur jag ska formulera motiveringen på annat sätt än så men du förstår nog vad jag menar.
Senast redigerad av hektorstyle 2012-03-22 kl. 23:30.
Citera
2012-03-22, 23:07
Medlem
Concerta/Ritalin ?
Citera
2012-03-22, 23:14
Medlem
LightClouds avatar
Jag skulle säga opiater, men fan så lätt det är att fastna. Se till att bruka med måtta om du ska använda droger för att dämpa ångest. Det är väldigt lätt att "bara en gång till, för jag mår så bra", sedan är man fast i det.
Citera
2012-03-22, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hektorstyle
Någon benzo. Men jag råder dig till att knarka när du mår bättre, problematiken blir gärna annars värre än vad det var innan.
Jag vill helt enkelt bara må bra en stund, jag vet att "man" inte ska ta droger för att "lösa" problem men just nu känns det så.
Citera
2012-03-22, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Jag skulle säga opiater, men fan så lätt det är att fastna. Se till att bruka med måtta om du ska använda droger för att dämpa ångest. Det är väldigt lätt att "bara en gång till, för jag mår så bra", sedan är man fast i det.
Säg någon opiat som är lättilgänglig och inte allt för dyr, hade varit snällt. Jag har bra... vad heter de? När man bestämmer att sluta med något t.ex. så gör man de.
Citera
2012-03-22, 23:18
Medlem
martiness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janitori
Säg någon opiat som är lättilgänglig och inte allt för dyr, hade varit snällt. Jag har bra... vad heter de? När man bestämmer att sluta med något t.ex. så gör man de.

Självklart är det Tramadol du är ute efter
Citera
Medlem
hoax9s avatar
xanor! brukar användas mot panikångest bla, och jag har för mig att det är kort halveringstid på dom.
(alprazolam?)
Citera
Medlem
WeraHBs avatar
Citat:
Hej!

Jag undrar helt enkelt vilken drog som passar mig om man vill må bra för en stund? Jag har lätt deppression och lite ångest dagligen. Jag vill bara kunna trycka i mig nåt som gör att man mår bra en stund.

Något som inte är allt för dyrt heller.

Ingen drog alls, blir bara värre när du nyktrar till. Men om du verkligen vill ha förslag skulle jag föreslå en (liten) mängd alkohol eller röka.
Citera
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
Citat:

Självdisciplin?

Är väl som sagt inte så bra att knarka när man inte mår 100, men ack vad svårt det är att låta bli.
Citera
2012-03-22, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martines
Självklart är det Tramadol du är ute efter
Hjälper de mig tro? Är inte det smärtstillande? Fast det kanske är skönt att vara påverkad av dom oavsett hur man mår?
Citera
2012-03-22, 23:28
Medlem
martiness avatar
Citat:
Hjälper de mig tro? Är inte det smärtstillande? Fast det kanske är skönt att vara påverkad av dom oavsett hur man mår?

Precis! Är smärtstillande, men även ångetstdämpande (även om det inte skrivs ut mot det)

Du kommer bli pigg på att göra saker, ha en väldigt bra "overall" feeling, men ta det lugnt med skiten!

Finns att beställa inrikes om du söker runt lite =)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in