Citat:
Ursprungligen postat av Janitori
Säg någon opiat som är lättilgänglig och inte allt för dyr, hade varit snällt. Jag har bra... vad heter de? När man bestämmer att sluta med något t.ex. så gör man de.
Som martines säger, så är Tramadol det du letar efter. Kodein fungerar också, men är svårare att hitta.
Citat:
Ursprungligen postat av Janitori
Hjälper de mig tro? Är inte det smärtstillande? Fast det kanske är skönt att vara påverkad av dom oavsett hur man mår?
Jo, det är smärtstillande men fungerar i större doser som eufori/sänka-sig-medel. Helt enkelt så får du ett väldigt pirrande och en varm känsla i kroppen, all ångest försvinner och man ligger bara i soffan eller sängen i några timmar och är hur underbar som helst i kroppen. Det går inte att tänka på negativa tankar och man är helt skön i kroppen. Andningen är lugn och hjärtat slår långsammare.
Det är detta som är så farligt. Trots att självdisciplinen är stark, så är det lätt att fastna.
Citat:
Ursprungligen postat av martines
Precis! Är smärtstillande, men även ångetstdämpande (även om det inte skrivs ut mot det)
Du kommer bli pigg på att göra saker, ha en väldigt bra "overall" feeling, men ta det lugnt med skiten!
Finns att beställa inrikes om du söker runt lite =)
Hur kan du påstå att man får energi och pigg på att göra saker på opiater?
Personligen så vill jag bara ligga i sängen med en snus under läppen och andas, lyssna på musik och bara tänka på hur underbart livet är. Kroppsligt så blir jag helt sömnig och totalt avslappnad och absolut inte sugen på att ta tag i någonting!