• 1
  • 2
2012-03-21, 16:43
Medlem
sinep guss avatar
Jag undrar lite, hur fan vågar man flasha så i Kina? Regimen där borta avrättar ju nästan folk som går mot röd gubbe.
Eller är det jag som lever kvar på 90-talet?

http://imgur.com/a/RjInD
Citera
2012-03-21, 16:49
Medlem
lowskis avatar
Hur ska regeringen veta vem han är? Alla ser likadana ut i Kina ju.
Citera
2012-03-21, 17:00
Medlem
Salfords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowski
Hur ska regeringen veta vem han är? Alla ser likadana ut i Kina ju.
Nu tillhör jag inte någon utredningsrotel på polismyndigheten men skulle gissa på att hans tatueringar och hans registeringsnummer på bilarna på någon sätt kan leda de till rätt person.
Citera
2012-03-21, 17:06
Medlem
Extrakts avatar
Han borde verkligen börja bära tröja på heltid

Undra om det var första killen dom någonsin spöat eftersom de bestämde sig för att ta lite kort med mobilen samtidigt
Citera
2012-03-21, 17:11
Medlem
Oldberrys avatar
Klipper de av ett finger på snubben på en av bilderna?
Citera
2012-03-21, 17:15
Medlem
Sittkissares avatar
Tuffa bilder. Trodde att det skulle vara någon finnig wannabe, men det där är verkar ju faktiskt vara en riktig gangster.
Citera
2012-03-21, 17:20
Medlem
Aviarts avatar
Mobil i guld. Duktigt flashigt!
Citera
2012-03-21, 17:27
Medlem
raajtans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Klipper de av ett finger på snubben på en av bilderna?

Ser ut som det, stackare.
Citera
2012-03-21, 17:44
Medlem
suqas avatar
Skön lirare som visar kaggen på det sättet och inte bryr sig om vad andra tycker. Frågan är om han behöver bry sig, hans pengar betyder väl tusen gånger mer än en vältränad kropp.
Citera
2012-03-21, 17:48
Medlem
hagge3.3s avatar
Ja men ris har ju högt glykemiskt index, tro fan på att han får en kalaskula värd namnet.

Bilderna kändes dock väldigt mycket "vi har blivit så coola på sista tiden för min kusin rånade en bank och jag skaffade tatueringar och sen utpressade vi massa människor och så känner jag att jag måste ta bilder på allt för att visa hur cool jag är."
Citera
2012-03-21, 17:50
Medlem
När jag var i Kina så märkte jag att det finns filmkameror och poliser överallt. Så vad än som händer med denna mannen så kan dom spåra gärningsmannen väldigt lätt. Mitt ex far var på banken och skulle fixa nytt bankkort eftersom de bor där nu och 1 år framåt. Så när han var inne på banken så var det en som skulle ta ut en stor summa med pengar för att köpa en bil, största sedlarna där nere är 100 rmb. Han tog pengarna i 2st plastpåsar och gick ut på gatan så de känner sig nog ganska så säkra där iaf i Shanghai.
Citera
2012-03-21, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salford
Nu tillhör jag inte någon utredningsrotel på polismyndigheten men skulle gissa på att hans tatueringar och hans registeringsnummer på bilarna på någon sätt kan leda de till rätt person.

Det är falska nummerplåtar. Sen vet jag inte hur det är med gangsters i Kina, men om det är som i Japan med deras Yakuza så får dom nog göra lite som dom vill så länge det är mot andra gangsters och inte mot civila.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in