Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2012-03-23, 02:55
  #109
Medlem
Cunt.Draculs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Combot
Du lille vän, tycker du verkligen det bilderna visar är något att eftersträva?

Du vill inte vara den snubben, när kinesiska brutala polisen får tag i honom.
Nackskott brukar gangsters få, efter en skenrättegång.
Har jag sagt att det är något att eftersträva eller? Pajas.
Citera
2012-03-23, 05:08
  #110
Medlem
Jag undrar om bilderna ar sanna. Han ar ett foto pa vad manga Kineser uppfattar som en gangster fran Tianjins landsbygd. Dom flesta Kineser som ser bilden, skulle troligen saga, jepp typisk Tianjin gangster.
Citera
2012-03-23, 11:12
  #111
Medlem
Det är kul att se att dumheten en del kriminella uppvisar inte bara håller sig inom Sveriges gränser. En hög med foton på pengar och kapitalvaror, varför kan jag undra? För att lägga på FB eller? Sen är det en helt annan tragik att en person som han inte kan klä sig ordentligt, rosa badtofflor och shorts på stan.... Jodå....
Citera
2012-03-23, 11:26
  #112
Medlem
O Dirlewangers avatar
Bara nummerskylten lär ju ha kostat en hel del.

http://www.whatsonxiamen.com/news15382.html

Å andra sidan för det ju tur med sig, så han lär ju aldrig åka dit.
Citera
2012-03-23, 11:44
  #113
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyberpunk-
Att allt handlar om karaktär där och inte utseende. Ingen jantelag som direkt drar ner en så fort någon försöker sticka ut.

Eh, jaha? Och du vet att svenska "gangsters" är jävligt mycket jantelag eller? Ett konstigt och irrelevant resonemang.

OnT - Hans mage är ju onekligen formad på ett högst konfundersamt sätt. Hur mycket pengar är det egentligen på bilderna? Vad är en sådan sedel värd?
Citera
2012-03-23, 12:27
  #114
Medlem
flazbazs avatar
Men läs tråden för bövelen.
Citera
2012-03-23, 13:23
  #115
Medlem
trizzlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Klipper de av ett finger på snubben på en av bilderna?

Nej, det är ju en sån här dom använder http://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_finger_trap
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback