Härligt - bra jobbat hörru - you are the 1%!!! Se till att fixa 500k till så är du på 8-siffrigt
Din spridning i räntekonton etc låter ju generellt som en lågrisk-profil - speciellt i jämförelse med din övriga livsstil så att säga. Du verkar ha båda fötterna på marken och reflekterar sunt. Jag är bara en vanlig kille och alls ingen privatekonomisk expert - men mina första reflektioner är:
- Finns det risk för att några pokerpengar kan bli låsta på något nätverk som strular? I så fall ta ut mer pengar därifrån.
- Uppenbarligen har du haft bra disciplin och kunskap över åren för att samla ihop en sån hög med guldpengar på poker - men måste bara nämna det: hur skulle du reagera ifall Pokern gick skit under en längre tid. Du skulle inte flippa och börja spela high-stakes och släppa din lowrisk-profil och till sist behöva gå ifrån både hus och hem?
- Finns det risk att du skulle bli lurad att satsa massa pengar på något projekt som nån "polare" vill ha dig i. Delägare i ett ett projekt som verkar för bra för vara sant etc.
Ifall svaren på ovanstående är nej - ja då ser dina investeringar rock solid ut tycker jag

Hög burnrate dock. men wtf, om du har 9.5m är 12*40-45k/mån ändå bara 4-5% av kapitalet per år och som börsen går nu lever du säkert på räntan även med vissa utsvävningar inkluderade.
PS. Har du något utbildning i bagaget? Annars kan du ju ta 3-400kkr och självfinansierat plugga några år sen satsa på en civil karriär som ger dig den samhällstrygghet du verkar vilja eftersträva. Men nej, jag skulle vara så orolig för pensionen.
PS2: Det där du skriver med att slappna av - ahh det är nog "bara" en mental grej. De flesta människor blir nog då och då stressade av pengar. Det är nog mkt softare ändå att ha din stress än andras. Det finns folk därute med helt andra pengaproblem.