2012-03-19, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lonex619
"hispanic" är inte en ras. Det är benämning på folk som talar spanska. Spanjorer, mexikanare, hela syamerika är "hispanics" och vad jag har sett finns det vita hispanics som svarta.

Ja men om du såg bilden så ser det mer ut som en mexare än en vit.
Citera
2012-03-19, 19:13
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilnoc2009
George Zimmerman är en farlig människa som har mördat en oskyldig ung kille.

Trayvor Martin är död och George Zimmerman är en fri man. Det är ofattbart och så förbannat sorgligt

Lås in fanskapet!!!!!
I mina ögon så är Zimmerman en hjälte, om alla hade samma civilkurage som denne man, ja då borde man snart kunna slippa läsa om alla våldtäkter som negrerna begår.

Så summan av kardemumman: En bra nigger är en död nigger.
Citera
2012-03-19, 19:16
Medlem
weedfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dude The Rude
Men nej, inte nu igen

Måste denna tråden också handla om samma gamla unkna topic som alla andra? Jag är intresserad av det specifika brottsfallet, inget annat. Jez.

Håller med. De är väl de här fallet som ska diskuteras. Inte om de är vita eller svarta som är offer i samhället.

F.ö fick jag en stor klump i halsen när man hörde pojkens skrik. Svart eller vit, man kan ju inte säga annat än att detta är fucked up
Citera
2012-03-19, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axel-Foley
Man tappar andan av nyheter som denna..

Det jag inte förstår är varför Zimmerman inte blivit tagen än!(?)
För att han är jude.
Citera
2012-03-19, 19:23
Medlem
Varför vill du låsa in någon som inte begått brott? Du verkar farlig.[/quote]

Du är för söt. Han mördade en människa för att han tyckte att han såg suspekt ut (läs svart). Därför ska han låsas in.
Citera
2012-03-19, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuuki
En 17 årig svart kille skulle köpa godis till han och sin lillebror, och i ett samhälle, så är det en vit 28 årig man som är paranoid, och har hjältekomplex, han ringer 911 och säger att en neger går utanför och han tycker han är misstänksam, (för han är svart finns ingen jävla ursäkt). 911 säger till han att ge fan i ungen, han skiter i det tar sin pistol går ut, hotar pojken till livet. Medans han skriker för hjälp ingen i samhället gör något, förutom vissa som ringde polisen när de hör att ett barn skriker efter hjälp.
Och sen så blir negern dödad och skriken slutar, bevisen finns, samtalen är inspelade.
Men han är ju svart liksom, så vem fan bryr sig egentligen, hatar verkligen ras skiten folk vägrar ta ur sitt huvud.

Kudos btw, jag älskar också Theamazingathiest
Zimmerman är jude och inte vit. I sionistiska USA styr judar därför kommer dom undan oftast med vad som helst.
Citera
2012-03-19, 19:25
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YingYang-
För att han är jude.
Var inte morsan hans mexikanska, och judendomen ärver du på mödernets sida och är inte hon en mexikansk jude så är ju inte han jude..
Citera
2012-03-19, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
I mina ögon så är Zimmerman en hjälte, om alla hade samma civilkurage som denne man, ja då borde man snart kunna slippa läsa om alla våldtäkter som negrerna begår.

Så summan av kardemumman: En bra nigger är en död nigger.

Hahaha civilkurage för dig är att skjuta folk som är på väg till kiosken för att handla. Vissa människor alltså...så korkade och obotligt obegåvade. Stackars liten.
Citera
2012-03-19, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Var inte morsan hans mexikanska, och judendomen ärver du på mödernets sida och är inte hon en mexikansk jude så är ju inte han jude..
Varenda jude jag känner som har bara farsa som är jude säger att dom känner sig som judar. Zimmerman är knappast undantag.
Citera
2012-03-19, 19:33
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YingYang-
Varenda jude jag känner som har bara farsa som är jude säger att dom känner sig som judar. Zimmerman är knappast undantag.

Snabb fråga bara, men var framkommer det att han är jude?
Citera
2012-03-19, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedfield
Håller med. De är väl de här fallet som ska diskuteras. Inte om de är vita eller svarta som är offer i samhället.

F.ö fick jag en stor klump i halsen när man hörde pojkens skrik. Svart eller vit, man kan ju inte säga annat än att detta är fucked up

Okej, låt oss diskutera fallet.

Vi har sett två youtubeklipp som båda är säkra i att polisens bedömning att det var Georges skrik man hörde är felaktiga. Vad sitter de på för fakta för att styrka detta? Har dessa personer bättre insyn i fallet än polisen? Varför bör vi lita mer på dessa än polisen?

Kan det vara så att polisen efter teknisk utredning, förhör o.s.v har fått en annan bild av hur det har gått till som inte stämmer överens helt hur det först verkar om man lyssnar på sos-samtalen?
Citera
2012-03-19, 19:44
Medlem
Ok så en latino skjuter ihjäl en svart unge. Visst är det tragiskt och hemskt men det är ett fall av många brott i det landet. Vill man sedan blanda in ras i diskussionen så ser man ganska snabbt att det är svarta och latinos som leder ligan. Men det vill man inte prata om. Det pratar man endast om när det är ett svart offer.

Men visst är detta fallet sjukt om mannen inte blev häktad och fick fallet prövat i rätten. Om det gjorts och de fann att det inte fanns tillräckligt med bevis så är det väl så. Jag skulle dock anta att med alla inspelade samtal och vittnesmål så borde han åka dit.

Denna historia verkar dock fått groteskt överexponering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in