2012-03-17, 21:28
Medlem
Drakula09s avatar
Vad patetiska ni är som rekommenderar sluten-/öppenvård. De kommer bara proppa honom med mediciner så han blir som en zombie. Sen kommer de slussa in honom till slutenvården när han har suicidala perioder. Ut i öppenvården när han inte bedöms som en fara för sitt liv. Och så repeteras processen hundra gånger utan någon som helst success. Dessutom har medicinerna fruktansvärda utsättningssymptom.

TS vad du än gör, håll dig borta från all psykofarmaka. Vad du än gör, knapra inte judeägda läkemedelsindustrins hälsovådliga tabletter.
2012-03-17, 21:47
Medlem
Alkohol och ångestdämpande mediciner mildrar rädslan före ett eventuellt självmord.. En fråga bara, sitter du i rullstol?
2012-03-17, 21:49
Citat:
Ursprungligen postat av TimmieStark
Alkohol och ångestdämpande mediciner mildrar rädslan före ett eventuellt självmord.. En fråga bara, sitter du i rullstol?

Japp jag sitter i rullstol och jag har lite gångförmåga, kan dock inte hoppa så som de gör i filmer när de tar sina liv..
2012-03-17, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubbster
Japp jag sitter i rullstol och jag har lite gångförmåga, kan dock inte hoppa så som de gör i filmer när de tar sina liv..

Ok. Men tänk på en sak, vi har bara ett liv och vi ska alla dö en gång.
Det är väl mer eller mindre fakta?

Varför ska du ha så bråttom? Bara vetskapen om att vi alla ska dö för eller senare håller mig uppe i svåra stunder.
Hitta en hobby som du tycker om, om du kan få utlösing så gå till en thai salong regelbundet, och skit i allt vad kärlek heter så ska du nog klara att leva till du tillslut trillar av pinn av naturliga orsaker.
2012-03-17, 22:49
Medlem
Funkar det fortfarande att gasa ihjäl sig i garaget? Du somnar in och avlider innan du plågas av gaserna. Det ska tydligen endast krävas 0,3% CO-halt i luften. (Har jag hört iallafall, någon annan kanske kan fylla ut.)
Senast redigerad av tago 2012-03-17 kl. 22:52.
2012-03-17, 23:35
Medlem
Tåget är ett säkert kort, men ärligt talat så borde du söka hjälp =)
2012-03-18, 00:18
Citat:
Ursprungligen postat av zezzyy
Tåget är ett säkert kort, men ärligt talat så borde du söka hjälp =)

Vet du någon hög bro som går över en tågbana där höghastighetståg går?=)
2012-03-18, 00:19
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Jo tyvärr, den är ett helvete att bli av med, varje gång jag ställer mig vid tåget och ska hoppa så är aset (överlevnadsinstinkten) framme o hindrar mig.. Långtidsmedtoder är tyvärr inte av intresse

För att jag är ung och har redan insett vad livet består av och det lockar inte alls. Lever även med en medfödd ryggmärgsskada som gör att helvetet verkar vara en bättre plats än detta sinnessjuka fenomen kallat "Livet"

Vad är det överlevnadsinstinkten säger egentligen?
Tror inte att det är att du är rädd för att dö. Själva döden alltså.
Kanske är du mer rädd för att det ändå finns något hopp om en bättre situation du inte vill missa?

Så någonstans där inom dig kanske du har en förhoppning om något bra.
men du skall väl skaffa dig en realistisk förhoppning.
Det finns saker du inte kan göra, men det finns också ett liv som kan vara bra

Nu vet jag inte mer om ryggmärgsskada annat än att jag känner ett par som födde en son med dessa problem.
men du kanske skall försöka koncentrera dig på det du KAN göra och inte på du INTE kan göra.

Skrivet av en som inte har dessa problem, men ändå har fått vissa begränsningar i livet på senare tid
2012-03-18, 00:45
Medlem
Har också tänkt lite på de, om jag gör de så hade jag valt överdos på GHB eller Heroin, typ bara somna in och glömma alla problem fan va skönt.
2012-03-18, 02:12
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drakula09
Vad patetiska ni är som rekommenderar sluten-/öppenvård. De kommer bara proppa honom med mediciner så han blir som en zombie. Sen kommer de slussa in honom till slutenvården när han har suicidala perioder. Ut i öppenvården när han inte bedöms som en fara för sitt liv. Och så repeteras processen hundra gånger utan någon som helst success. Dessutom har medicinerna fruktansvärda utsättningssymptom.

TS vad du än gör, håll dig borta från all psykofarmaka. Vad du än gör, knapra inte judeägda läkemedelsindustrins hälsovådliga tabletter.
jag måste säga att dylika mediciner kan vara bra under viss period
om de är judeägda eller ej skall du inte bry dig om
det är önskvärd effekt som är viktigt
du din idiot försökte blanda in politik i denna fråga
skäms!
2012-03-18, 02:16
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Har googlat runt som fan och även sökt här på forumet men inte hittat något som tillfredställt mig..

Så hur lyckas man fullborda självmordet? Och hur tar man bort överlevnadsinstinkten?

Mental träning, tabletter av något slag?

Vill inte vara en av alla jävla misslyckade as som sitter o gnäller om att de har försökt ta sitt liv flera gånger utan framgång. Satsa allt för att vinna heter det ju

beklaga dig inte
det leder till skit
sluta upp med det nu och gör det du kan göra istället
jävla fegt att ta livet av sig
modigare att våga leva
2012-03-18, 02:16
Medlem
JonasGardells avatar
Vad du än gör, så ta inte livet av dig genom att utsätta någon annan för fara/smärta etcetc. D.v.s hoppa inte framför ett tåg då tågchauffören kommer minnas dig länge! Gör det isf ensam där ingen annan kan se dig.

Oavsett så avråder jag dig, men du gör som du vill kompis!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in