2012-05-22, 00:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
.

Själv gillar jag killar som ser ut som en ung Bob Weir. Jag undrar om inte du har ganska långt dit.
som du vet. jag ligger med 20 åriga renrakade brudar alla dar i veckan. om jag vill. ibland e jag dock så trött på brudjävlar att jag inte orkar umgås med dom på en hel vecka.
Citera
2012-05-22, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinnyjones
och jag förstod inte att håriga kvinnor var så inni helvete sköra att man inte ens kan berätta sanningen för dom: att de allra flesta, typ 98 % tycker det e fult med hår under kvinnoarm. det måste man ju få upplysa dom små liven om
hårkvinnor e ju starka dom klarar av sanningen

Åsikten är fri vad jag vet. Även för dina motståndare.
Citera
2012-05-22, 08:54
Bannlyst
Citat:
Är det någon som verkar ha blivit svårt traumatiserad så är det du. Uppsök en psykolog.

Min sambo är f.ö. lika hårig han.

Nej nu verkar det lugnt vulgofeminister har iaf. försvunnit från gammelmedia så nu slipper jag få mer luncher förstörda.

Jo men han är man.
Citera
2012-05-22, 09:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Nej nu verkar det lugnt vulgofeminister har iaf. försvunnit från gammelmedia så nu slipper jag få mer luncher förstörda.

Jo men han är man.
försök inte ens förklara för en feministkommunist att det finns skillnader mellan könen. i en feministkommunist ögon är könsskillnader endast en social konstruktion. det har inget med biologi, gener eller hormoner att göra
Citera
2012-05-22, 09:14
Bannlyst
Citat:
försök inte ens förklara för en feministkommunist att det finns skillnader mellan könen. i en feministkommunist ögon är könsskillnader endast en social konstruktion. det har inget med biologi, gener eller hormoner att göra

Ja det verkar lite jobbigt det där med att projicera hur man själv är inte bara på sitt kön utan på precis alla, någon slags bisexuell defekt dom har likhetsfeministerna så att dom får svårt att hålla isär saker och ting tror jag.
Citera
2012-05-22, 09:18
Bannlyst
Citat:
Ja det verkar lite jobbigt det där med att projicera hur man själv är inte bara på sitt kön utan på precis alla, någon slags bisexuell defekt dom har likhetsfeministerna så att dom får svårt att hålla isär saker och ting tror jag.
Citera
2012-05-22, 09:27
Bannlyst
Citat:
Låt dom leva sitt liv så lever du ditt så blir det nog bra.

Så jävla typiskt kommunister/feminister! Gnällla på andra går bra, men om någon säger något ofördelaktigt om dem så tar det fyr!
Citera
2012-05-22, 09:32
Bannlyst
Citat:

Precis!
Det senaste enligt tok-feminismen är ju att radera ut det totalt och börja kalla folk för "hen"....
Citera
2012-05-22, 09:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Janne6304
Så jävla typiskt kommunister/feminister! Gnällla på andra går bra, men om någon säger något ofördelaktigt om dem så tar det fyr!
det kan endast förklaras med att feminister aldrig blir emotsagda i den offentliga debatten. så feminister behöver aldrig slipa sina argument. när dom väl möter motstånd så blir dom perplexa och vet inte vad dom ska säga. stumhet och dumhet går där hand i hand.
Citera
2012-05-22, 09:38
Medlem
Citat:
det kan endast förklaras med att feminister aldrig blir emotsagda i den offentliga debatten. så feminister behöver aldrig slipa sina argument. när dom väl möter motstånd så blir dom perplexa och vet inte vad dom ska säga. stumhet och dumhet går där hand i hand.

I ditt fall tycker jag det verkar vara tvärtom.

Det är väl mest idioter som agerar och tycker något om Aftonbladets artiklar som om de vore statsmäns uttalanden. Varför ens bry sig om idiotin?
Citera
2012-05-22, 09:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tibli
I ditt fall tycker jag det verkar vara tvärtom.

Det är väl mest idioter som agerar och tycker något om Aftonbladets artiklar som om de vore statsmäns uttalanden. Varför ens bry sig om idiotin?
hur menar du med tvärtom? att dumhet och stumhet går hand i hand?
feminister, ni måste lära er mixa ihop orden så att man förstår
Citera
2012-05-22, 16:10
Medlem
Citat:

Jo men han är man.
Big deal.

Citat:

Jag har inte blivit kommunist ännu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in