2012-05-21, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Åh fan! Och jag som trodde det var en majaplanta på din avatar!

Då borde väl du också klara av lite kritik för ditt gnäll om deras kroppar?

Och låt folk få leva sitt liv som de vill så länge ingen INBLANDAD blir skadad.

"Won´t you try just a little bit harder? Couldn´t you try just a little bit more?"

-Grateful Dead, "The wheel."
appappapp. hur var det nu din lilla kommunist? var vi inte nyss överens om att du skulle låta folk leva sina liv som dom vill? upprepning är kunskapens moder: låt mig då leva mitt som jag vill. bli inte upprörd över att jag kritiserar hår under kvinnoarm. ingen stor sak. kvinnorna klarar själva att försvara sig. dom behöver inte ett kommunisthen till den saken. dom e ju starka, kvinnorna
Citera
2012-05-21, 23:27
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinnyjones
appappapp. hur var det nu din lilla kommunist? var vi inte nyss överens om att du skulle låta folk leva sina liv som dom vill? upprepning är kunskapens moder: låt mig då leva mitt som jag vill. bli inte upprörd över att jag kritiserar hår under kvinnoarm. ingen stor sak. kvinnorna klarar själva att försvara sig. dom behöver inte ett kommunisthen till den saken. dom e ju starka, kvinnorna

Det du inte verkar förstå är att det även handlar om helt vanligt hyfs.

Som jag sagt många gånger förut; bara för att jag tycker en person är ful så går jag inte fram till den och säger det.
Citera
2012-05-21, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Det du inte verkar förstå är att det även handlar om helt vanligt hyfs.

Som jag sagt många gånger förut; bara för att jag tycker en person är ful så går jag inte fram till den och säger det.
nej men jag kritiserar inte din livshållning. ge fan i att kritisera min. som du skrev: låt folk leva sina liv som dom vill.
om du vill vara passiv, no problem.
om jag vill håna, no problem.
så funkar en demokrati och i dess förlängning, yttrandefriheten. skönt va?
Citera
2012-05-21, 23:33
Medlem
skotittares avatar
Citat:
nej men jag kritiserar inte din livshållning. ge fan i att kritisera min. som du skrev: låt folk leva sina liv som dom vill.

Jag tycker nog att du i flera inlägg just försökt kritisera min livshållning.

Problemet är att du inte är så verbal av dig så oftast vacklar kritiken, men nog har du allt försökt.
Citera
2012-05-21, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Jag tycker nog att du i flera inlägg just försökt kritisera min livshållning.

Problemet är att du inte är så verbal av dig så oftast vacklar kritiken, men nog har du allt försökt.
något vi drillas mest av allt i på juristprogrammet är just den verbala förmågan. att använda språket som ett verktyg att vinna fördelar i ex.vis brottmål och andra processer.

lustigt att få kritik för min verbala förmåga då du och jag aldrig språkats. möjligtvis menar hen att min skriftliga förmåga vacklar?
Citera
2012-05-21, 23:44
Medlem
skotittares avatar
Citat:
något vi drillas mest av allt i på juristprogrammet är just den verbala förmågan. att använda språket som ett verktyg att vinna fördelar i ex.vis brottmål och andra processer.

lustigt att få kritik för min verbala förmåga då du och jag aldrig språkats. möjligtvis menar hen att min skriftliga förmåga vacklar?

Jo, jag menar din skriftliga förmåga. Dock så tycker jag märka att ditt ordförråd inte alltid är det bästa, så jag tog för givet att din verbala förmåga ligger på samma låga nivå.
Citera
2012-05-22, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Rolig och rolig, det var ju så håriga armhålor fanns ju överallt.

Känns inte rättvist att jag ska behöva betala dyra pengar bara för att folk tar sig rätten att vara vulgära i media.

Din sambo fick sig en paralytisk chock pga. din hårighet och lär vara hårt traumatiserad just nu stackarn.

Är det någon som verkar ha blivit svårt traumatiserad så är det du. Uppsök en psykolog.

Min sambo är f.ö. lika hårig han.
Citera
2012-05-22, 00:11
Medlem
Citat:

Du låter inte folk leva som de vill. Och dessutom är det ju så att jag sitter och försvarar mig. Jag är, häpnadsväckande nog, kvinna.

Och jag är inte kommunist.
Citera
2012-05-22, 00:13
Bannlyst
Citat:
Du låter inte folk leva som de vill. Och dessutom är det ju så att jag sitter och försvarar mig. Jag är, häpnadsväckande nog, kvinna.

Och jag är inte kommunist.
jo det gör jag. hårkvinnsen får leva som dom vill. och jag får håna dom så mycket jag vill. fair deal?
alla som är kvinnor och har hår under armarna är kommunister på ett eller annat sätt, mig lurar du inte
Citera
2012-05-22, 00:14
Medlem
Citat:

Jag tror inte du riktigt förstår. Att låta andra leva sina liv som de vill så länge ingen inblandad skadas innebär att inte håna dem.

Jag är ganska säker på att du inte är nöjd med det du ser i spegeln.

Själv gillar jag killar som ser ut som en ung Bob Weir. Jag undrar om inte du har ganska långt dit.
Citera
2012-05-22, 00:15
Medlem
Citat:
jo det gör jag. hårkvinnsen får leva som dom vill. och jag får håna dom så mycket jag vill. fair deal?
alla som är kvinnor och har hår under armarna är kommunister på ett eller annat sätt, mig lurar du inte

Förlåt. Jag förstod inte att du satt och trollade.
Citera
2012-05-22, 00:22
Bannlyst
Citat:
Jag tror inte du riktigt förstår. Att låta andra leva sina liv som de vill så länge ingen inblandad skadas innebär att inte håna dem.

Jag är ganska säker på att du inte är nöjd med det du ser i spegeln.

Själv gillar jag killar som ser ut som en ung Bob Weir. Jag undrar om inte du har ganska långt dit.
och jag förstod inte att håriga kvinnor var så inni helvete sköra att man inte ens kan berätta sanningen för dom: att de allra flesta, typ 98 % tycker det e fult med hår under kvinnoarm. det måste man ju få upplysa dom små liven om
hårkvinnor e ju starka dom klarar av sanningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in