2012-05-22, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Ja det verkar lite jobbigt det där med att projicera hur man själv är inte bara på sitt kön utan på precis alla, någon slags bisexuell defekt dom har likhetsfeministerna så att dom får svårt att hålla isär saker och ting tror jag.

Det verkade ju komma från rätt person.
Citera
2012-05-22, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinnyjones
som du vet. jag ligger med 20 åriga renrakade brudar alla dar i veckan. om jag vill. ibland e jag dock så trött på brudjävlar att jag inte orkar umgås med dom på en hel vecka.

Med risk för att detta blir ett personangrepp så undrar jag om det inte är ömsesidigt.
Citera
2012-05-22, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Big deal.

Ja en jävligt big deal, kan vi inte äta svälter vi ju ihjäl är det du vill ha? Ha? HA?
Döda alla män skulle ni feminister vara nöjda då?

Citat:
Det verkade ju komma från rätt person.

Det gjorde det absolut.
Citera
2012-05-22, 16:50
Medlem
Citat:
Ja en jävligt big deal, kan vi inte äta svälter vi ju ihjäl är det du vill ha? Ha? HA?
Döda alla män skulle ni feminister vara nöjda då?

Det skulle kanske vissa vara.

Det gjorde det absolut.

Whatever.
Citera
2012-05-22, 17:32
Medlem
Citat:
Ja det verkar lite jobbigt det där med att projicera hur man själv är inte bara på sitt kön utan på precis alla, någon slags bisexuell defekt dom har likhetsfeministerna så att dom får svårt att hålla isär saker och ting tror jag.

Jag har aldrig krävt att någon skall vara som jag. Vad jag vet har jag bara krävt rätten att få vara mig själv.

"Att inte vara någon annan än dig själv i en värld som dag och natt försöker göra dig till alla andra innebär att utkämpa den hårdaste strid en människa någonsin har utkämpat och att aldrig sluta slåss."

-E E Cummings.
Citera
2012-05-22, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godjulmust
Det här är ju den sjukaste diskussion man kan ha!
Förr i tiden var en hårig kropp ett tecken på könsmognad. Att en kvinna hade hår i armhålorna, på benen osv. ansåg männen vara sexuellt attraherande. Som världens STÖRSTA i-landsproblem har man nu bestämt sig att det är ohygieniskt(!?) att ha hår på kroppen. ?!?!?!

Män får ha hår på könsorganet, i armhålor, på ben och armar(och ansikte också för den delen) utan att de blir klassade som slusk men en kvinna ska vara slät som en bebisrumpa!

Vi gnäller på att media förstör bilden på vad som är en vacker och en ful kropp. Folk svälter sig för att de vill leva upp till de omänskliga idealen och män pumpar sönder sig på gym för att få se ut som omänskliga gladiatorer. Inte nog med det - nu gnäller vi på något så normalt som hår på kroppen!!! Snart får väl folk inte ha hår på huvudet heller.

En kvinna får inte ha ett hårstrå någonstans - inte ens på könsorganet. - ALLA MÄN!!! Har ni testat att vaxa er på kuken? Eller att vaxa benen eller att vaxa armhålorna?! Det är INTE skönt. Jag antar att ni inte vaxar er i ansiktet. Och visst ni kan använda argumentet att det går att raka sig - men då måste man typ göra det varje dag och det är skillnad på att raka HELA kroppen och BARA ett ansikte.

Visst, nu låter jag som en ärkefeminist - men det är jag inte. Jag hör faktiskt till de kvinnor som tycker att det känns fräschare att vara rakad... men alla ska få göra som de själva känner.

Se till personen om du älskar den så tror jag nog att man kan bortse från lite hår i en armhåla.

Vart är världen på väg...?

Fy skäms! Inte komma här och påpeka läskiga saker för de höga herrarna!
Citera
2012-05-22, 23:52
Medlem
Dock kan jag tycka att många feminister visar upp en hel del dubbelmoral när de kritiserar att vissa kvinnor skönhetsopererar sig och ändå reagerar så starkt på det här. Jag har själv varit en av dem som gnällt om skönhetsoperationer men har insett att det är upp till var och en.

Och visst kan man tycka vad man vill om det. Varför operera i en frisk kropp liksom? Och som jag fattat det gör inlägg i brösten det att det blir svårare att upptäcka bröstcancer. Är det värt det?

Men samtidigt måste det också vara upp till de kvinnor som gör det. Men det är samma sak med håret.
Citera
2012-05-23, 00:27
Bannlyst
Citat:
Med risk för att detta blir ett personangrepp så undrar jag om det inte är ömsesidigt.
smsen med skamliga förslag trillar in i strid ström. kan du förstå, jag tvingar dom inte ens. helt otroligt, kvinnor med sexlust, har du hört ngt så befängt?!
Citera
2012-05-23, 00:31
Medlem
skotittares avatar
Citat:
smsen med skamliga förslag trillar in i strid ström. kan du förstå, jag tvingar dom inte ens. helt otroligt, kvinnor med sexlust, har du hört ngt så befängt?!

Nä, jag träffar de titt som tätt. Feministiska kvinnor dessutom.
Citera
2012-05-23, 00:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Nä, jag träffar de titt som tätt. Feministiska kvinnor dessutom.
jag me. men jag ratar den typen av kvinnor konstant. varför? för att dom e feta pga av oträning (lata), rakar sig ej på rätt ställen, snusar, dricker öl, osmarta och fula i största allmänhet.

men smaken e ju olika så grattis att du hittat rätt
Citera
2012-05-23, 01:02
Medlem
Citat:

Ha det så kul. F.ö känner jag mig kåt jag med. Trots att jag har hår på fittan.
Citera
2012-05-23, 01:09
Bannlyst
Citat:
Ha det så kul. F.ö känner jag mig kåt jag med. Trots att jag har hår på fittan.
sluta äckla dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in