2012-03-14, 23:10
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Den som skapade facebook gruppen rår givetvis för den effekt som det sedan fick -- då handlade det inte längre om en sluten krets.

Om det sedan var samma person som är upprinnelse till alltihop eller inte - det vet jag faktiskt inte.

Behöver jag verkligen svara. Du förstår ju själv att det är en betydande skillnad. Fast faktum är att gäller det att skapa offentliga grupper så bör man iaktta försiktighet oavsett -- det är faktiskt inte alla som uppskattar offentligheten även om det är positiva omdömen som fälls.
Menar du att hela det här mobbingdrevet är en killes fel? Du tror inte att effekterna blev lite större när exempelvis AB valde att skriva om det?

Det är inte rimligt att skylla allt på gruppstartaren (även om jag HELT OCH HÅLLET håller med dig om att det var djävligt onödigt gjort att starta en grupp med syftet att kränka den här kvinnan). Jag har själv startat säkert 10-20 grupper sen jag skaffade mitt facebook-konto för fem-sex år sen nu. Jag har som max lyckats skramla ihop ungefär 1000 pers. Att hans grupp rönt så stor uppmärksamhet på så kort tid säger nästan mer om svenska snorungar 2012 än det gör om gruppskaparen. Hela grejen med att folk uppenbarligen inte har någonting bättre för sig än att reta sig på andra människors kroppsbehåring är pinsam.

Jag är helt med dig när det gäller att man bör vara försiktig med vad man lämnar ut på internet (jag sitter och skriver med dig på Flashback - need I say more?) oavsett om det är med gott eller ont uppsåt.
Citera
2012-03-14, 23:18
Medlem
Shuenlys avatar
Har gruppen tagits bort? Länken funkar inte utan skickar mig till evenemang sidan
Citera
2012-03-14, 23:36
Medlem
VinnyOsborns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuenly
Har gruppen tagits bort? Länken funkar inte utan skickar mig till evenemang sidan

Samma här,vi kan ha blivit bannade :S eller så stängde dom ner evenemanget

Kan tillägga att jag inte mobbade någon där!
Citera
2012-03-14, 23:41
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VinnyOsborn
Samma här,vi kan ha blivit bannade :S eller så stängde dom ner evenemanget

Kan tillägga att jag inte mobbade någon där!

Nej, evenemanget är fortfarande uppe.

Men skönt att det inte är lika många fjuniga pubertala gossar där för tillfället.
Citera
2012-03-14, 23:44
Medlem
VinnyOsborns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Nej, evenemanget är fortfarande uppe.

Men skönt att det inte är lika många fjuniga pubertala gossar där för tillfället.

Kan du länka??? skicka på pm om du inte har lust att länka det public
Citera
2012-03-14, 23:48
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VinnyOsborn
Kan du länka??? skicka på pm om du inte har lust att länka det public

Nope!

Och anledningen till att ni inte kan se det är att eventet nu är "Invite-Only Event".
Citera
2012-03-14, 23:50
Medlem
VinnyOsborns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Nope!

Och anledningen till att ni inte kan se det är att eventet nu är "Invite-Only Event".

Jaah där ser man..
Citera
2012-03-15, 08:52
Medlem
Shuenlys avatar
Meh, då kommer det inte att uppmärksammas lika mycket längre, istället kommer det att långsamt bli bortglömt och livet går vidare utan förändringar
Citera
2012-03-15, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaryBell
I don't like this, but let them do whatever they want. You could at least do the legs and the armpits in my opinion.
2012-03-15, 17:46
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuenly
Meh, då kommer det inte att uppmärksammas lika mycket längre, istället kommer det att långsamt bli bortglömt och livet går vidare utan förändringar

Sidan är öppen för alla igen. Det var bara under natten som den var stängd.
Citera
2012-03-15, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elpojken
Sen mobbar dom ju knappast henne personligen.
Och du kommer verkligen ihåg att andas varje gång det behövs?!?

Det är faktiskt jävligt förvånande; du verkar tammefan för dum för det.
Citera
2012-03-15, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CRConrad
Och du kommer verkligen ihåg att andas varje gång det behövs?!?

Det är faktiskt jävligt förvånande; du verkar tammefan för dum för det.

Är du? din dumma jävla åsna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in