2012-03-12, 20:13
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vorki
Killarna som sympati kommenterar bara för att få ligga. Stor humor
Haha, säger detsamma. Dock inser de snart att de lurat sig själva, att de avlat fram håriga elefanter. Och vem med förståndet i behåll vill ligga med en sådan? Killar för fan, var män och våga ställa lite krav på kvinnorna, de ställer sjuka krav på oss också.
Citera
2012-03-12, 20:14
Medlem
Flashbackhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extra
Ett bra initiativ, ska genast gå med i gruppen. Förhoppningsvis kommer många kvinnor upplysas om detta och således sluta raka sig under armarna.

Att den bilden lyckats sprida sig så mycket och väcka så mycket känslor som den gjort gör mig bara matt och uppgiven, det är alltså det här som är intressant att diskutera inom jämställdhet... Hår under armarna...

Varför är det viktigt för dig att vi andra slutar raka oss under armarna?
Citera
2012-03-12, 20:18
Medlem
hedinos avatar
Feminister....

Snart så ska la Hår på musen bli populärt igen , bara för att dessa snevrängda kärringar tycker att kvinnor ska få göra som dom vill. Men har inte alla kvinnor valt att raka sig av sin egna vilja ??! Eller springer det runt någon tomte och tvingar alla kärringar att raka sig ?..
Citera
Medlem
Extras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackhoran
Varför är det viktigt för dig att vi andra slutar raka oss under armarna?

Jag skrev först att jag inte var ironisk, men det var jag. Jag skiter fullkomligt i vad folk gör under sina armar.
Citera
Medlem
Finans.killens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Så, du rakar dig under armarna alltså?

Så kvinnor rakar skägget alltså?
Vi är inte lika, människor kommer i två kön. Kan det vara så jävla svårt att fatta det då?
Citera
2012-03-12, 20:20
Medlem
Fan va vidrigt, håller på o spyr...

är kille och rakar mig själv under armhålan, tycker det är fräscht. Rakar inte varje vecka, men varannan/var tredje iaf.

Men asså, dessa tjejer tar fan priset. Fy fan va vidrigt
Citera
2012-03-12, 20:21
Medlem
BlackMetals avatar
Hår under armarna på kvinnor känns rätt avtändande men jag varken bryr mig eller har något emot om vissa vill låta det växa vilt under armarna.
Citera
2012-03-12, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simpeel
Fan va vidrigt, håller på o spyr...

är kille och rakar mig själv under armhålan, tycker det är fräscht. Rakar inte varje vecka, men varannan/var tredje iaf.

Men asså, dessa tjejer tar fan priset. Fy fan va vidrigt
Rakar armhålan, gay eller? Vf säger du...
Visst, jag rakar mig på bröstet med en hyvel, men aldrig under armhålan... herregud.
Citera
2012-03-12, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackMetal
Hår under armarna på kvinnor känns rätt avtändande men jag varken bryr mig eller har något emot om vissa vill låta det växa vilt under armarna.

Instämmer, bara de håller sig riktigt långt borta från mig Tänk dig mardrömmen, dra hem en tjej, ta av henne och så ser du värsta busken under armarna och allt .

Bara vända hem o dra en runk
Citera
2012-03-12, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
Rakar armhålan, gay eller? Vf säger du...
Visst, jag rakar mig på bröstet med en hyvel, men aldrig under armhålan... herregud.

Yes tycker det blir för mycket annars, när det blir sådär riktigt långt, tycker helt enkelt att det är ofräscht

rakar du bröstet ? wtf gay elle :P
Citera
2012-03-12, 20:26
Medlem
SciOques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simpeel
Yes tycker det blir för mycket annars, när det blir sådär riktigt långt, tycker helt enkelt att det är ofräscht

rakar du bröstet ? wtf gay elle :P

Armhålan kan som mest ansas emellanåt.

Rakar du armhålorna däremot, ja, då är du tyvärr en korvryttare.
Citera
2012-03-12, 20:27
Medlem
Scubbles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grizzlybjoern
Vad tycker ni om detta?
Det är deras kropp, de gör som de vill. Själv föredrar jag rakat och håller mig till det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in