Nu verkar Grandiåsa ha dämpat sig lite på sin linkedIn-sida....
(fick lite hjälp via PM med detta inlägg...)
Jag länkar inget här då hon tydligen tänker hacka de som kollar.... (prova gärna hennes 'nya' efternamnsstavning så hittar ni lätt nog ändå. Så fort hennes Pappa dog ändrade hon blixtsnabbt stavning för att fjärma sig från mamman. Helt sjukt enligt mig.)
Som alla kan se är den stötande liknelsen med 9/11 borta.
Hennes desperata sök efter 'hackers' har också omformulerats...
På något konstigt och obegripligt sätt tycks hon redigerat sin sida enligt de mest graverande påpekanden vi skrivit här i tråden.
Tur att hon kom på detta själv, utan att läsa här i tråden.
Grandiåsa är uppenbarligen mycket mer på framkant än 'Tummesliten'.
Men mamman* med de stulna miljonerna vill hon inte associeras med. Lite lustigt enligt mig....
*Mamman är också enligt mig utnämnd till årets 'Folkvillbäckare', men bara enligt mig än så länge.... Så papperskraschanen, med hemklippt guldstjärna i metallpapper**, och diplom, kan inhämtas från mig personligen här i tråden. /ST
**Det är bara ua571c som tidigare fått en lika tjusig utmärkelse här i tråden av mig, men han har upp till nu inte hämtat ur den.... Den hemklippta stjärnan ligger skrämmande nära hålslaget i skrynkellackerad mossgrön plåt som mer än tydligt ser ut som det prishöjande hålslaget som salufördes i alla de största Stockholmstidningarna när Kevingeruinen skulle säljas. (Ok, jag är medveten om att hålslaget var lackat i grön hammarlack och att mitt hålslag inte var exakt lika, men jag gör som Brasa och låtsas om som om jag inte visste bättre... Skrynkellackerat i helmatt kan efter vilket märkligt missförstånd som helst uppfattas som högblankt och hammarlacksmålat....)