Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
*Den generella slutsatsen är väl att hela historien om arresteringar mm är en avledningsmanöver (disinfo-spår) som körs för att "de vakna" inte skall se vad som VERKLIGEN pågår..
Så TS vilseleder?

Det är en generell slutsats som är gjord av Ippskiff. Hans syn på det hela. Han kan ha rätt och han kan ha fel, som sagt vi väljer alla olika vägar att gå och är det unika med livet.
Hursomhelst vill jag inte "leda" någon på fel väg, alla har ett eget ansvar och fri vilja vilken väg man väljer att gå och jag håller med att det är dumt att falla in i fällan att blint följa kanaliseringar och löften. Men man kan ändå ha i åtanke att en möjlighet finns att det stämmer, allt är upp till en själv att avgöra.
Jag hoppas detta är väldigt klart. Och Ippskiff; du får gärna dela med dig av vad du kommit fram till genom det uttalandet, du kanske har kommit långt på vägen av förståelse och kan förklara din syn på det hela. Det här med "vad som verkligen pågår" låter som något viktigt. Allt information och olika synvinklar är ytterst välkommet. Vi borde alla hjälpa varandra, jobba tillsammans och ses som jämlika istället för att följa mallen av "survival of the fittest" alltså att trampa på andra på väg till bergstoppen.