Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Du skrev:
Ergo: Du flyttar målstolpen redan innan datumet har inträffat. Systemtippande är bara förnamnet. Intellektuellt ohederligt är efternamnet.
Kan du inte ens greppa det så gör du dig bara löjlig när du läxar upp oss. Parkbänksfyllovarning på dig.
Då utgår man ifrån att någon lovat att något händer ett specifikt datum vilket jag tycker är lite synd. 21a December ser jag som ett datum där denna galaktiska cykeln blir slutförd, men om något kommer hända i det ögonblicket verkar inte vara någon som kan svara på. Men många hävdar att redan nu så pågår det öppningar och portaler och energier skickade till jorden som ska på något sätt uppgradera oss vilket borde ha nått en märkbar effekt vid den sista öppningen. Hursomhelst, jag förlitar mig inte på ett enda datum.Vilket låter som de där ursäkterna man hade år 1000 när inget hade hänt. Sedan fick någon snilleblixten att de tusen åren skulle räknas från Jesu död. Så då fick man 1033 att se fram mot...
Ergo: Du flyttar målstolpen redan innan datumet har inträffat. Systemtippande är bara förnamnet. Intellektuellt ohederligt är efternamnet.
Om absolut ingenting har hänt tills den 21a December som förutspåtts kommer jag personligen inte att sluta följa en mer spirituell väg i livet än jag tidigare gjort, det finns ingen anledning att gå tillbaka till det gamla när man väl börjar utforska det och förstå vad "allt handlar om".Groucho Marx var spirituell...
Kan du inte ens greppa det så gör du dig bara löjlig när du läxar upp oss. Parkbänksfyllovarning på dig.Vad exakt menar du med att jag "Läxar upp er"? Du får det att låta som om jag försöker bevisa något och bara måste ta tillfälle i akt att hitta småsaker att kommentera. Du har säkert fått helt fel bild av mig, men ändå så drar dig inte från att kommentera spyaktiga saker till mig. Vad vinner du på det egentligen om vi ska vara personliga? Mår du bättre av att skriva saker till mig som får mig att känna mig kränkt?
Dessutom så säger jag inte heller att allting kommer att förändras på ett datum. Det funkar inte så och det måste alla inse, därför finns det ingen målstolpe att flytta. Det händer saker hela tiden som påverkar resultatet, om de är positiva eller negativa kan jag inte svara på då jag inte vet det. Men jag känner på mig själv och utifrån allt jag kommit över att framtiden känns ljus. Kalla mig optimist om du vill, men du behöver inte kalla mig parkbänksfyllo..
Senast redigerad av Ogdoo 2012-07-09 kl. 19:48.
Senast redigerad av Ogdoo 2012-07-09 kl. 19:48.