Citat:
Ursprungligen postat av marcus90_kung
Jag hoppas att jag inte blev ignorerad med flit, för att jag tycker att mina frågor är jävligt relevanta!
Jag ska svara från min syn på saken.
Är man så pass paranoid att man tror att exakt alla källor där ute som pratar emot Illuminati faktiskt är Illuminati själva för att "sänka garden" så tror jag man bör tänka till.
De är inte alls många i antal (Illuminati) jämfört med alla de som känner till dem för vilka dem är och motsätter sig deras agendor. De försökte redan under andra världskriget att skapa den nya världsordningen (NWO) och misslyckades för att oppositionen var för stor. De underskattade än en gång majoriteten som de kontrollerade och kommer att misslyckas igen.
Jag tror deras största misstag var internet, annars hade vi nog varit ganska fucked. Men med tanke på hur mycket som faktiskt läcker ut tror jag osannolikt att alla skulle vara med Illuminati som säger sig vara emot dem.
Och nej, jag är inte här på forumet på uppdrag av Illuminati för att sänka eran gard. Isådanafall är jag ovetandes om det. Men använd urskiljningsförmåga när du ställer en sådan fråga, hur stor är sannolikheten att ditt påstående är rätt? Jag tycker att det lutar mer åt den andra sidan då antalet personer som gått ut ur garderoben skjutit i höjden efter 9/11.
Paranoiditet är också ett starkt vapen de använder för att vända folk emot varandra och att göra lögner så pass stora att ingen vågar se dem i ansiktet för vad dem är. Rädsla är deras primära vapen för att "hålla oss nere". När vi inser vilka vi är och kan släppa all rädsla (för det är bara en illusion) så kommer deras makt att rasa som ett korthus. Det är ju trots allt vi som håller upp deras pyramid, utan oss kan de inte överleva.
Ber om ursäkt för alla "De" och "Dem" som kanske blivit fel. Jag måste sovit på svenskalektionerna för jag känner mig riktigt osäker på hur orden ska användas korrekt