2012-03-26, 15:28
Medlem
Tror jag nämnde denna facebook-prylen innan..
Men för att uveckla lite närmre så finns det en lista på facebook som listar upp folk som har resignerat..
Benjamin Fulford har bland annat sagt att massresignationer kommer inträffa.. För att folk har fått ett ultimatum.. Resignera - eller bli borttagna by force.
Listan är rätt lång åtminstone:

"Totals for all three categories (since Jan 02):

Banking & Financing – 286
Governments – 128
Companies etc. – 224

Total: 638"

https://www.facebook.com/MassResignations
Citera
2012-03-26, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomPossess
Tror jag nämnde denna facebook-prylen innan..
Men för att uveckla lite närmre så finns det en lista på facebook som listar upp folk som har resignerat..
Benjamin Fulford har bland annat sagt att massresignationer kommer inträffa.. För att folk har fått ett ultimatum.. Resignera - eller bli borttagna by force.
Listan är rätt lång åtminstone:

"Totals for all three categories (since Jan 02):

Banking & Financing – 286
Governments – 128
Companies etc. – 224

Total: 638"

https://www.facebook.com/MassResignations

Edit: Skulle gärna hitta vad som vore normalt antal resignationer för denna perioden av året..

Edit2: Eh. Det var meningen att editera inlägget. Inte citera mig själv. Skyller på tröttheten!
Senast redigerad av RandomPossess 2012-03-26 kl. 15:56.
Citera
2012-03-26, 15:34
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcus90_kung
Hur vet vi att du inte är fienden/Illuminati/whatever som försöker lura oss att sänka garden så att ni kan ta över jorden. Så vitt jag vet så har en statskupp aldrig skett för att försvara folkets intresse. Så varför skulle detta vara annorlunda?

Dagens regeringar påstår sig arbeta för folkets intresse, precis som du/dina UFO-vänner. Vem har rätt?
Jag hoppas att jag inte blev ignorerad med flit, för att jag tycker att mina frågor är jävligt relevanta!
Citera
2012-03-26, 16:11
Medlem
Citat:
Jag hoppas att jag inte blev ignorerad med flit, för att jag tycker att mina frågor är jävligt relevanta!

Well.. Jag har inget bevis som säger att det nya inte är för egen vinning..
Men å andra sidan ser jag att dagens samhälle kan förbättras något ENORMT.. Och om de genomför de förändringarna de lovat så ser jag inte direkt att det kan bli mkt värre
(Peppar, peppar)
Citera
2012-03-26, 16:32
Medlem
Ogdoos avatar
Citat:

Jag ska svara från min syn på saken.

Är man så pass paranoid att man tror att exakt alla källor där ute som pratar emot Illuminati faktiskt är Illuminati själva för att "sänka garden" så tror jag man bör tänka till.

De är inte alls många i antal (Illuminati) jämfört med alla de som känner till dem för vilka dem är och motsätter sig deras agendor. De försökte redan under andra världskriget att skapa den nya världsordningen (NWO) och misslyckades för att oppositionen var för stor. De underskattade än en gång majoriteten som de kontrollerade och kommer att misslyckas igen.

Jag tror deras största misstag var internet, annars hade vi nog varit ganska fucked. Men med tanke på hur mycket som faktiskt läcker ut tror jag osannolikt att alla skulle vara med Illuminati som säger sig vara emot dem.

Och nej, jag är inte här på forumet på uppdrag av Illuminati för att sänka eran gard. Isådanafall är jag ovetandes om det. Men använd urskiljningsförmåga när du ställer en sådan fråga, hur stor är sannolikheten att ditt påstående är rätt? Jag tycker att det lutar mer åt den andra sidan då antalet personer som gått ut ur garderoben skjutit i höjden efter 9/11.

Paranoiditet är också ett starkt vapen de använder för att vända folk emot varandra och att göra lögner så pass stora att ingen vågar se dem i ansiktet för vad dem är. Rädsla är deras primära vapen för att "hålla oss nere". När vi inser vilka vi är och kan släppa all rädsla (för det är bara en illusion) så kommer deras makt att rasa som ett korthus. Det är ju trots allt vi som håller upp deras pyramid, utan oss kan de inte överleva.

Ber om ursäkt för alla "De" och "Dem" som kanske blivit fel. Jag måste sovit på svenskalektionerna för jag känner mig riktigt osäker på hur orden ska användas korrekt
Citera
2012-03-26, 16:59
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogdoo
Paranoiditet

Paranoia.
Citera
2012-03-26, 17:13
Medlem
Ogdoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
Paranoia.

Ville bara försvenska det lite
Citera
2012-03-26, 17:19
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Well.. Jag har inget bevis som säger att det nya inte är för egen vinning..
Men å andra sidan ser jag att dagens samhälle kan förbättras något ENORMT.. Och om de genomför de förändringarna de lovat så ser jag inte direkt att det kan bli mkt värre
(Peppar, peppar)
"Rösta på mig så kan det inte bli mycket värre!" ..går ju säkert hem hos folket.

Citat:
Ursprungligen postat av Ogdoo
Jag ska svara från min syn på saken...
Jag håller med om att saker och ting kan bli enormt myckt bättre, men det kan ju även bli mycket sämre. Alla politiker som någonsin har blivit valda har brutit löften.

Vad är det för konkreta förbättringar som skall genomföras? Hittills så har du ju inte kommit med några vettigare löften än valfri "backstabbing-politiker" brukar babbla om.

Vad är den konkreta skillnaden(utöver aliens)?
Citera
2012-03-26, 17:24
Medlem
Saruman87s avatar
Citat:
Edit: Skulle gärna hitta vad som vore normalt antal resignationer för denna perioden av året..

Edit2: Eh. Det var meningen att editera inlägget. Inte citera mig själv. Skyller på tröttheten!
Ca 200 bankchefer arresterade och ca 450 har avgått frivilligt senaste veckan. Ett uttalande om förändringar i de finansiella systemen väntas imorron tisdag.

http://benjaminfulford.typepad.com/
Citera
2012-03-26, 17:27
Medlem
Dickweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman87
Ca 200 bankchefer arresterade och ca 450 har avgått frivilligt senaste veckan. Ett uttalande om förändringar i de finansiella systemen väntas imorron tisdag.

Läste det precis Blir en förbaskat intressant morgondag!
Citera
2012-03-26, 17:28
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman87

En blog som använder en annan blog som källa. Trovärdigt. Var har arresteringarna skett?
Citera
2012-03-26, 17:30
Medlem
Dickweeds avatar
Citat:
En blog som använder en annan blog som källa. Trovärdigt. Var har arresteringarna skett?

Det förefaller vara en global tillställning, så lite överallt är mitt svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in