Citat:
Ursprungligen postat av Cowtipper
Spännande!! & naturligtvis har du seriösa källor som backar upp ditt svammel????
Slutledningsförmåga, "m.o"-igenkänning och mönsteranalys.
GFL's "m.o" är identisk med illuminati's.. samt att GF starkt hävdar det. Jag tar dock ingen på orden utan jag måste se det själv också. GF har jag dock kollat på i 20 år och GFL dök upp först senare och betedde sig så märkligt att jag blev misstänksam redan i början på 2000-talet.
Sådant kan du inte läsa dig till via wiki dock utan sådant lär man sig känna igen efter 20 års idogt granskande av information samt efter införskaffande av vissa baskunskaper som behövs såsom vilka organisationer som föredrar vilken ockult symbolik i sina framträdanden mm.
Gå och trakassera de kristna trådarna efter bevis om guds existens istället. Själv brukar jag ha som regel att alltid ignorera alla som skriver minst 5 identiska inlägg i olika trådar på en månad i ett forum.. och eftersom du ändå sedan länge beslutat dig för att allt jag säger är lögn, så kan man fråga sig varför du över huvud taget bryr dig om att svara på mina inlägg. Jag menar, jag svarar ju inte ens på 2% av de frågor du ställer till Mig.
Jag tror fortfarande att du är en BOT! Du har inte yttrat ett enda mönster de senaste månaderna som säger att så inte är fallet. Ditt beteende är så förutsägbart att man kan beräkna det med en enkel matematisk formel, precis som med alla andra dåligt skrivna bottar m.a.o..
Men för er andra som gillar att kolla lite själva och så, ta en titt på historiska skeenden där vi numera VET (dvs där vanligt folk vet, kovältarn vet inte ens att vatten är vått förrän han har det på papper, så vi lämnar honom utanför detta) att det var "inte speciellt välvilliga organisationer bakom även om de DÅ sade sig vara det" och kolla vilken numerologi och ockultism de använt i situationerna (datum och klockslag, namnlängd på medverkanden, födelsedatum osv) och jämför sedan detta med hur GFL väljer att framföra sitt material. Likheten är väldigt slående.
Folk med 11 bokstäver i sitt namn väljs ofta ut som offerlamm i illuminati'ska kretsar t ex, så om du har 11 bokstäver i ditt namn, ta för guds skull inga statliga uppdrag med mycket ansvar. You'll regret it..
Vad säger TS om att jag påstår att GFL är en svamporganisation som är till för att vilseleda de medvetna samt blivande medvetna? TS åsikter räknas ju stort iom att han ju faktiskt är 'insider'.