2011-08-11, 17:01
Medlem
pappa-fixars avatar
Är det någon som fått iTeleport från installous att funka?
Citera
2011-08-11, 18:17
Medlem
Zoumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superpump
Tyvärr så kommer det inte att funka då iphonen inte har någon kontakt med datorn...
Är lite sen men postar det endå.

Den behöver inte visa att den har "kontakt/connected" med datorn.
Du ska plugga in den i iPhone laddaren och USB till datorn sen är det bara att försöka sätta den i så kallat "DFU-Mode".

Mvh Zoump
Citera
2011-08-11, 22:43
Medlem
vart kan jag få en fri kopia av photoalbum+?
Citera
2011-08-11, 23:10
Medlem
timvims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappa-fixar
Är det någon som fått iTeleport från installous att funka?

Japp, har inte haft några problem med det har du windows eller mac? i macen behöver du aktivera "skärmdelning", och till windows tror jag det behövs någon form av hjälpprogram.
Citera
2011-08-11, 23:16
Medlem
timvims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braxen82
Har en fråga till finns det ingen app som funkare som home knappen som man trycker på skärmen??

för min är riktigt seg vill inte lämna in den för de tar en så lång tid innan man får tillbacka och så kommer dom säkert uppdatera den till 4.3.4 men har sparat shss filen så att man kan ladda in 4.3.3
igen.

Citat:
Ursprungligen postat av Fjärrkontroll
Finns det nån tweak som gör att man kan slida fingret uppåt från nederkanten i iDevicen och få fram vilka applikationer som körs i bakgrunden? På så sätt slippa dubbelklicka på hemknappen..

Väldigt tacksam för svar!

Activator, som finns i cydia, är väldigt bra till detta. Man kan få i princip vilket gesture som helst att göra vad som helst
Citera
2011-08-12, 16:52
Medlem
pappa-fixars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timvim
Japp, har inte haft några problem med det har du windows eller mac? i macen behöver du aktivera "skärmdelning", och till windows tror jag det behövs någon form av hjälpprogram.

Okok, har windows. Vad är det för hjälpprogram du pratar om? =)
Citera
2011-08-12, 18:09
Medlem
Mr_currys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappa-fixar
Okok, har windows. Vad är det för hjälpprogram du pratar om? =)
Gå bara in på deras hemsida och klicka dig vidare så kommer du att hitta.
Citera
2011-08-12, 19:39
Medlem
pappa-fixars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_curry
Gå bara in på deras hemsida och klicka dig vidare så kommer du att hitta.

Hittade felet, jag var uppkopplad på Anonine, då går det tydligen inte.

Trist att det inte ska gå ihop då..

Löste det, kopplade ner Anonine. Tröck upp iTeleport, kopplade upp till anonine. Sen gick det att connecta till iteleport.
Citera
2011-08-13, 12:10
Medlem
Laddade ner Shrink från Cydia som ska förminska ikonerna på Springboard. Fick det dock inte att funka. Provade från två olika reps. Den ena fick springboarden att krascha, den andra hände det ingenting med när man gjorde olika inställningar. Ja jag provade att respringa och starta om mobilen.

Nån som fått det att funka? Vilken rep isf? Tack
Citera
2011-08-14, 16:16
Medlem
Jailbreak frågor

Har lite frågor som jag hoppas få svar på. Kan man fortförande handla appar från apples app store? vad innebär untethered?
Citera
2011-08-14, 16:19
Medlem
Stance7331s avatar
Du har hamnat rejält fel, detta hör inte hemma bland PC och konsolspel. Inte ens spel över huvudtaget.

Men för att svara på dina frågor: Ja, du kan köpa så mycket du vill.
Untethered menas att du inte behöver koppla in den i datorn/göra om jailbreak varje gång du startar om din telefon, om jag minns rätt.
Citera
2011-08-14, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stance7331
Du har hamnat rejält fel, detta hör inte hemma bland PC och konsolspel. Inte ens spel över huvudtaget.

Men för att svara på dina frågor: Ja, du kan köpa så mycket du vill.
Untethered menas att du inte behöver koppla in den i datorn/göra om jailbreak varje gång du startar om din telefon, om jag minns rätt.

Finns det några jailbreak ute för 4.3.5 ännu? och om nu något skulle gå fel är det bara att klicka på återställa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in