Citat:
Ursprungligen postat av RocketBird
Tack för svaret Joomla. Men jag är 99% säker på att jag har kört den i pwnd DFU med iReb. Fick fortfarande ett fel meddelande, sökte på varför men hittade inget svar, bara att det var flera med samma problem.
Nu uppdaterar jag till 4.3.1 och laddar ner senaste iTunes och kör på det Quwerrt93 sa tills det finns ett stabilt JB och helst untethered till 4.3.1.
Kör på det Quwerrt sa? Du menar att du väntar på stabil jailbreak, vilket betyder att du inte kommer använda sn0wbreeze. Vad är det då du ska köra på? Köra 4.3.1 utan jailbreak i väntan på jailbreak?
isf. Been there, done that. Det är hemskt att vara utan jailbraek, jag hade dock sparat SHSH, slutade med att jag nedgraderade efter typ två dagar. (försökte det igen senare, men slutade ÄNDÅ med att jag nedgraderade)
Om du vill leka med sn0wbreeze och betajailbreaken, berätta vilken felkod du får så kan jag hjälpa.
Citat:
Ursprungligen postat av bobafet
Jag har en iphone 4a version 4.1 jailbreakad.
Jag kan tyvärr inte uppdatera till 4.2 för ja glömde spara SHSH bloobs.
Men jag vill jätte gärna få appen ''djay for iphone & ipod touch'' ett fungera på 4.1. Någon som vet om man kan ändra något i iphonen via ifile för att få de och fungera?
[EDIT] FIXADE SJÄLV
Gick in med iFile /System/Library/CoreServices/SystemVersion ändrade 4.1 till 4.2
Hm... där ser man. Jag hade själv förväntat mig att det skulle varit knepigare än så, lol.