Tja, väldigt dåligt på sånt här så jag hade en fråga och skulle uppskatta det väldigt mycket om någon kunde hjälpa mig med den.
Jag hade jailbreakat min iPod touch för 7-8 månader sen och det fungerade väldigt bra. Men efter ett tag kunde inte vissa spel installeras på min iPod på grund av en gammal version (jag hade inte uppdaterat iTunes eller min iPod för att jag var rädd att det skulle ta bort jailbreaket) så jag bestämde mig för att uppdatera min iPod och iTunes vilket gjorde att den tog bort mitt jailbreak. Jag ville ju såklart jailbreaka den igen då så jag testade den här
den här videon men det fungerade inte som jag ville, när jag skulle in på Loader (på min iPod) för att installera Cydia så stod det att det var för lite plats och rekommenderade att jag skulle ta bort bilder och dylikt (jag hade gott om uttryme) och när jag försökte installera om den stod det att Cydia redan var installerat.
Jag sökte på nätet och hittade
den här vilket gjorde att jag kunde installera om Cydia vilket fungerade. Dagen efter installerade jag Cydia på min iPod igen och nu kan jag gå in på sjävla Cydia men när jag försöker lägga in spel från datorn till min iPod fungerar det inte. Antar att jag har jailbreakat fel och undrade om någon visste vad jag gjorde för fel? Får bara upp det här varje gång:
http://i55.tinypic.com/65damh.jpg
Någon som vet hur jag kan fixa detta? Tack.
Version: 4.2.1
Modell: MC086KS