2012-02-28, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitexistens
Ursäkta, men oavsett om hon är på riktigt eller inte så är hon ju ändå en tragisk människa. Vad spelar det för roll egentligen? Hon blir knullad av en kille hon just träffat i Big Brother, är det också en del av hennes intellektuella konstprojekt/samhällssatir? Vänster folk idoliserar ju henne och tror på fullaste allvar att detta är någon slags intelligent samhällskritik. Man märker verkligen att vissa förvränger exakt vad som helst för att det ska passa deras samhällsbild och politiska åsikter
Vakna! Är det så jävla svårt att förstå att det finns såna människor?
Det är klart att hon provocerar medvetet för att få en reaktion men det gör henne knappast intelligent eller unik? Det är bara vanligt fjortisbeteende.

Var det sammhällssatir/konst när pål hollender åkte till öst europa och knullade horor, medans han spelade in det? Vissa ansåg det och vissa inte.
Jag tar varken ställning för eller mot utan vill bara ha lite fakta för att reda ut de trådar jag inte tycker stämmer.
Fan vad jag drar OT men BTW hon knullade inte.
Citera
2012-02-28, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2Keynote
Nu ska jag inte leka hobbypsykolog men flera som följer BB och främst Hanna W uppger att hon visar tydliga symptom av borderline. Dessa som har "satt" diagnosen har själv varit i förhållande med tjejer som lider av borderline. Det är inte säkert att hon lider av borderline men hennes medverkan i BB tyder på att hon lider av en personlighetsstörning och av narcisstiska drag.

Jag måste erkänna att jag också tänkt tanken att hon kan ha borderline-personlighetsstörning. Har själv varit förlovad med en sådan människa, och hennes beteende påminner om mitt ex. Framförallt; spela en roll - då en människa utan några personlighetsstörningar inte skulle kunna klara av att göra det till sin vardag, om man inte är en jävligt bra skådespelare (men tror inte ens en skådis skulle orka hålla på så i flera år).

Dessutom älskar personer med borderline att argumentera och starta diskussioner. Oftast missuppfattar dom saker - så att ALLT jämt handlar om dom själva, och sen blir missuppfattade av omgivningen. Dom tar också hårt på småsaker, gör det till världens största grej (som Hannah W gjorde med löken som var under hennes madrass).

Jag undrar vad Hannah W skulle göra ifall hon fick avtjäna ett straff genom att sitta helt ensam i ett rum - som Marcel gjorde. Om hon skulle känna tomhetskänslan, och känna sig övergiven.
Senast redigerad av DonCrescendo 2012-02-28 kl. 00:57.
Citera
2012-02-28, 01:00
Medlem
Fan hade behövt dagar för att snoka på facebook. Ett par slutsatser än så länge, hon bodde i Uddevalla tills hon tog studenten, sen verkar det som att hon har varit ett tag i Stockholm? Hennes vänner från 2011 är från Stockholm, och hon har helt säkert varit i Asien i höst, kanske London, eller så var planen att hon skulle åka dit efter Asien.

Med brudarna från Stockholm har hon rört sig i Stureplan och så. Den ena verkar vara en sån´där attentionwhore Historien om thailändaren som jagade henne och som hon har skrivit om på bloggen verkar sann efter samtal mellan henne och den vän hon var i Asien med.

Allt detta och en massa andra öppna samtal tyder ju på att detta är väldigt oplanerat.

MEN - något som får mig att tänka till är att hennes blogg startade i samma veva när hon kom hem från Asien, i slutet på november that is. Och där har det ju varit väldigt uttänkt om man ser till foton, sätt hon skriver, banner och så.

Har någon koll på datum och så för bb uttagning? Kanske det finns ett samband där?

OT jaaa ok, många tycker hon är blåst, blond, hora osv osv. Men vad har det med detektivarbetet att göra?
Citera
2012-02-28, 01:12
Medlem
Dubletts avatar
Jag såg på livestreamen när Hanna W och de andra deltagarna pratade om det bästa som har hänt i deras liv förutom BB.

Hanna W sa att det var när hon sålde sin första tavla. Jag tror hon är konstnär och allt detta är del av hennes konstprojekt. Tycker dock det är ganska löjligt och banalt.
Citera
2012-02-28, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mollan
Har någon koll på datum och så för bb uttagning? Kanske det finns ett samband där?:

Datumen för intervjuerna var i alla fall mellan 26-28 december 2011 i Stockholm på Scandic Park vid Stureplan. Andra intervjuerna vet jag inte, men kan förmodligen ta reda på det!
Citera
2012-02-28, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mollan
Har någon koll på datum och så för bb uttagning? Kanske det finns ett samband där?

Den 4 februari 2012 fick min kompis reda på att han inte gick vidare efter slutcastingen, så förmodligen bestämde dom vilka som skulle vara med i Big Brother dagarna innan och efter. Skulle tippa på 3-5 februari.
Citera
2012-02-28, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dublett
Jag såg på livestreamen när Hanna W och de andra deltagarna pratade om det bästa som har hänt i deras liv förutom BB.

Hanna W sa att det var när hon sålde sin första tavla. Jag tror hon är konstnär och allt detta är del av hennes konstprojekt. Tycker dock det är ganska löjligt och banalt.

Bara för en idiot sålt en tavla så inbillar ni er en massa saker. Antar att man inte kan begära för mycket av BB-tittare men att ni tror att hon är något slags geni som lurar alla med något slags konstprojekt är ju enbart patetiskt. Som sagt, ni överanaylserar saker, hon är bara en helt vanlig idiot.
Citera
2012-02-28, 01:36
Medlem
hashish-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dublett

på vilket sätt är hennes beteende banalt?
för jag antar att det var hennes beteende du menade var banalt?

jag kan tänka mig att hon beter sig som hon gör för att det generar pengar.
Senast redigerad av hashish-boy 2012-02-28 kl. 01:39.
Citera
2012-02-28, 01:41
Medlem
Jag tror inte hon har sökt till big brother, jag tror att tv4 har frågat henne om hon vill vara med.
Hon har bla. sagt i livestreamen att tv4 tjatade på henne att hon skulle medverka.

Dålig detektivarbete från er sida måste jag säga. Här är en blogg från ~2008 som tidigare hette beautymaniac.devote.se eller något, fast hon har bytt namn på den till ett random nummer. Finns hundratals inlägg, bara gräva på.

http://576149.devote.se/ verkar vara från april 2008 till september 2008

EDIT: Ok hittade även hennes thisisnotablog.devote.se, adressen dit nuförtiden är http://637910.devote.se/ maj 2009 - juni 2011
Senast redigerad av Ann Vändare 2012-02-28 kl. 01:54.
Citera
2012-02-28, 01:46
Medlem
majkenofdooms avatar
Jag utesluter faktiskt att hon är så här "normalt" eller vad man ska säga. Det gör jag pga de gamla bloggarna där hon verkar vara mer eller mindre som alla andra sextonåringar. Fast kanske en aning ostabil, det här med att hennes alterego gick runt och dödade exakt vad hon nu framhåller sig själv som är ju lite stökigt. Sedan tjatet om alla fina saker hon inte att råd med kändes också aningen skumt.

Dock har jag två teorier på vad det här som hon nu visar upp faktiskt är. Ni har ju hittat en lucka i hennes fb aktivitet och mellan de olika bloggarna. Frågan jag då ställer mig är. Är det något som triggat detta beteende, en specifik händelse som gör att hon söker sig bort från sitt "gamla" liv och försöker bli något annat än hon var tidigare? Eller är det helt enkelt så det är något form av projekt?

Det som talar emot projektet är att det inte kommit fram någon som står henne relativt nära och avslöjat hela grejen. Måste vara ett väldigt lite antal personer som vet om vad det nu är hon håller på om det är så att det är något projekt. Och helvete vad stark du måste vara för att orka spela en roll så länge och intensivt som hon gör (speciellt i BB-hus).

Därför lutar det till någon form av händelse eller dylikt som triggat beteendet. Det eftersom jag ser det som mer eller mindre omöjligt att utvecklas från det man läser i de tidigare bloggarna jämfört med dagens utan något påverkat en väldigt starkt.

*edit*
Efter att att ha läst vidare på hennes gamla bloggar känns det omöjligt att det är ett projekt, där verkar hon inte alls som en person som inom något år drar igång ett extremt seriöst satir projekt. Utan det mesta tyder bara på en tjej som på något sätt helt brutit samman och blivit till det hon är idag..... Fast sedan kommer några inlägg igen (fortfarande från gamla bloggar) där det verkligen känns som hon ironisk, isf har hon tränat bra länge på det så inte konstigt att hon kan det nu. Nej vet fan inte vad jag ska tro...
Senast redigerad av majkenofdoom 2012-02-28 kl. 02:07.
Citera
2012-02-28, 01:57
Medlem
Dubletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hashish-boy
på vilket sätt är hennes beteende banalt?
för jag antar att det var hennes beteende du menade var banalt?

jag kan tänka mig att hon beter sig som hon gör för att det generar pengar.

Hon är en simpel provokatör, hon är lika unik som min datorskärm. Jag tror inte hennes beteende generar några större summor och hennes sk "konstprojekt" är patetiskt.
Citera
2012-02-28, 02:05
Medlem
Kissie har ju hävdat i alla år att hon driver med sig själv och alla landets bimbobrudar, och avslöjas dagligen med lögner på bloggen, men inte är det någon som utnämner henne till något superduper troll för det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in