Citat:
OM INTE, vad är det som får er att hata henne så gryyyymt mycket?
Ursprungligen postat av Analkladd
OM INTE, vad är det som får er att hata henne så gryyyymt mycket?
Helt seriöst så kunde jag inte bara hoppa över detta, men många hatar henne pga. hennes snack. Hon ljuger och "sänker" andra hela tiden - en punkt är hennes snack om de som tjänar mindre än 15k är fattiga, samma sak om om man använder HM kläder (som hon själv till 70% äger/använder) redan där börjar man hata henne, både rika, fattiga, fula, fina tjocka, smala, ja alla (utom du) börjar hata/ogilla henne.
Även hennes fula youtube videos är störda, det räckte när hon släppte "Hatar turkar", tänk efter själv vad folk tänkte om henne då, speciellt utlänningar. Sen ljuger hon att hon inte släppte en sån, men tråkigt nog (för henne) så har många de klippet på datorn.
Jag kollade nyss på aftonbladet en "gammal" intervju där hon snackar om att hon vill tillbaka till BB-huset pga. hon skulle vinna MEN ett av det första hon säger är bra att Sipan är ute och hoppas att han dör - redan där sjunker hon mer. När jag hörde de där så tänkte på de som hände tidigare där en av hennes "vänner" va ärlig mot henne och de börja tjaffsa, H.Wider slängde ut henne från huset och sen så hoppades hon att samma sak skulle hända henne (som Sipan).
Är man inte dum i huvudet då?
Kortfattat så är hon dum i huvudet, inom smarthet så ligger hon kanske på 1,5 av 5 men hon tror att hon är en 4+ av 5.
Ett tips: Lyssna på henne när hon va på besök hos Aschberg i radion, där de visade sig att hon tjänade 12/månad, hon skämmer ut sig rejält där hon säger att hon inte kan räkna (punkt där man har hört henne tidigare säga att hon är skit smart och kan räkna).
Lyssna på alla samtal som kommer in, alla samtal slutar med att Aschberg skämmer ut sig att han tog dit H.Wider och måste sedan tjaffsa och skydda henne mot de som ringer in.
Allt kanske låte konstigt, men det är svårt och förklara varför man hatar henne, man gör bara de, hon är bara för dum i huvudet för de.
Innan man hatar någon så brukar det oftast vara ett "förspel" där man vet hur person man har framför sig är personligen, sen kan man börja hata - men så var de inte med Wider utam.. hmm... jag vet ej men man började bara hata henne.