2012-04-28, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analkladd

OM INTE, vad är det som får er att hata henne så gryyyymt mycket?

Helt seriöst så kunde jag inte bara hoppa över detta, men många hatar henne pga. hennes snack. Hon ljuger och "sänker" andra hela tiden - en punkt är hennes snack om de som tjänar mindre än 15k är fattiga, samma sak om om man använder HM kläder (som hon själv till 70% äger/använder) redan där börjar man hata henne, både rika, fattiga, fula, fina tjocka, smala, ja alla (utom du) börjar hata/ogilla henne.
Även hennes fula youtube videos är störda, det räckte när hon släppte "Hatar turkar", tänk efter själv vad folk tänkte om henne då, speciellt utlänningar. Sen ljuger hon att hon inte släppte en sån, men tråkigt nog (för henne) så har många de klippet på datorn.

Jag kollade nyss på aftonbladet en "gammal" intervju där hon snackar om att hon vill tillbaka till BB-huset pga. hon skulle vinna MEN ett av det första hon säger är bra att Sipan är ute och hoppas att han dör - redan där sjunker hon mer. När jag hörde de där så tänkte på de som hände tidigare där en av hennes "vänner" va ärlig mot henne och de börja tjaffsa, H.Wider slängde ut henne från huset och sen så hoppades hon att samma sak skulle hända henne (som Sipan).
Är man inte dum i huvudet då?

Kortfattat så är hon dum i huvudet, inom smarthet så ligger hon kanske på 1,5 av 5 men hon tror att hon är en 4+ av 5.

Ett tips: Lyssna på henne när hon va på besök hos Aschberg i radion, där de visade sig att hon tjänade 12/månad, hon skämmer ut sig rejält där hon säger att hon inte kan räkna (punkt där man har hört henne tidigare säga att hon är skit smart och kan räkna).
Lyssna på alla samtal som kommer in, alla samtal slutar med att Aschberg skämmer ut sig att han tog dit H.Wider och måste sedan tjaffsa och skydda henne mot de som ringer in.

Allt kanske låte konstigt, men det är svårt och förklara varför man hatar henne, man gör bara de, hon är bara för dum i huvudet för de.
Innan man hatar någon så brukar det oftast vara ett "förspel" där man vet hur person man har framför sig är personligen, sen kan man börja hata - men så var de inte med Wider utam.. hmm... jag vet ej men man började bara hata henne.
Citera
2012-04-28, 04:03
Medlem
Gurreboi1s avatar
Ett lysande exempel på Hanna widersteds lögner fanns i mailen:
Vet inte vem jag ska mejla om jag vill kontakta BB?
Känner mig iallafall utvilad och intresserad att komma tillbaka. Mobbningen var extremt påfrestande, och jag är fortfarande besviken på hur ni kunde tillåta det att gå så långt.
Har iallafall fått rensa tankarna och vill gärna ta nya tag.

nummer: 0700406094

Detta betyder alltså att hon visst mådde dåligt av mobbningen och att det visst påverkade henne...
Citera
2012-04-28, 04:50
Medlem
Laxons avatar
Jääävlar! Tungt!

(PK-varning)
Ja, hon förtjänar en känga för hennes känd-för-att-vara-känd-mentalitet och skit ska skit ha, men hur mycket kan en person klara av? Jag tänker självmord, och då hade man ju (likt de flesta hardcore haters antar jag) satt skrattet i helsen...

Btw, jag kopplade inte riktigt, vad lade han som hackade bloggen upp på hennes hemsida? Eller var det h*n som raderade alla blogginlägg? Jag fick uppfattningen av att det var Hanna som självmant raderade allt. Tänkte ytterligare på en sak, bilden på Hanna och killen i svart hår med solbrillor och toga (?) och med en tatuering på armen där det står I <3 VOKDA (står ju top 10 i efterblivna och jävligt mobbade tatueringsmotiv), det är Jockeboi eller?
Citera
2012-04-28, 05:43
Medlem
Gurreboi1s avatar
Jag har hittat hennes lösenord nu! Och jag måste säga att fyfan vad många konton hon har samma lösenord på
Citera
2012-04-28, 08:36
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Jamaica-
Jag tycker det här är sjukt onödigt. Om Hanna vill trolla, eller om hon nu är seriös, så låt henne. Jag slår vad om att ni snackar precis lika mycket skit som hon gör, ni beter er precis lika illa som hon gjort nu iallafall när ni kommenterar hennes kropp och liv. Riktigt pinsamt att ni låter er bli så provocerade av en ung tjej. Skaffa lite självförtroende istället.

Då är det väl trist att inte en jävel bryr sig om vad du tycker är onödigt och inte? Tidigare skröt Hannah att folk på Flashback diskuterade henne, undrar om hon är lika nöjd idag.
Citera
2012-04-28, 11:06
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miramel
Finns i alla fall bevis på att Hanna gått på Ingridskolan i mailen. Hon har asperger, om inte folk redan nämnt det i tråden

Lust att lägga upp bevis på det?
Har alltid haft en tanke på att hon har haft asperger eller någon dylik diagnos, se vad rätt man kan ha ibland
Citera
2012-04-28, 11:16
Medlem
Wahnsinns avatar
Verkar som om Hanna och Jocke har gjort slut på sin förlovningsfest.
Citat:
Det är slut.
Jag är officiellt singel. Berättar allt sen. Nu ska festas!

www.widerstedt.com
Citera
2012-04-28, 11:20
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ylicow
Hon verkar vara en vilsen själ.. tycker faktiskt lite synd om henne.

Så känner jag också. Visst, hon startade upp en provocerande blogg för att få uppmärksamhet och medietid, men uppenbarligen så blev det för svårt att hantera och det drev som går på FB är inte speciellt roligt. Hanna är uppenbarligen inte frisk som hon håller på (aspergern?) och får nu känna på myntets baksida. Jag kan förstå att de som stör sig på henne vill att hon ska lägga av med bloggandet, men när man lägger upp ALL privat info man kan få tag i tycker jag att det går för långt. Klantigt med nakenbilderna - ja, men kontokorts- och mobilnummer tycker jag absolut att hon ska få ha ifred.

Jag antar att jag får en massa mothugg från hennes haters nu, men ni måste ju förstå att ni åsamkat nog med skada. Den dag man eventuellt läser löpsedlarna om hennes självmord så är det inte lika roligt längre. Hon är en människa precis som oss andra även om hon är extrem i sitt agerande.
Citera
2012-04-28, 11:21
Medlem
WithGods avatar
"Jag kräver 100 000" - Hanna Widerstedt
Citera
2012-04-28, 11:57
Medlem
Schibsteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wahnsinn
Verkar som om Hanna och Jocke har gjort slut på sin förlovningsfest.

www.widerstedt.com

PR-trick i PR-tricket..
Citera
2012-04-28, 12:27
Medlem
Citat:
Bilder som ABSOLUT inte får läcka ut på henne.
Mail som ABSOLUT heller inte får komma ut.
ALLT ligger ute över hela internet nu.
Hanna är helt förstörd och mår verkligen skit.

Bilder? Var hur när?
Citera
2012-04-28, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Winterfall
Bilder? Var hur när?

https://www.flashback.org/sp37054075
Där är bilderna dok varnar jag dig de hör mer hemma i mondo gore bizarre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in