Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Det låter konstigt det du säger. Det står ju klart och tydligt i tidningen att Raffa Badouie hotat en stackars oskyldig familj. En oskyldig familj som heroiskt inte lät sig trampas på utan försvarade sig själva och sin egendom. All heder åt dem.
All heder åt den stackars familjen som vågade stå upp mot Vimmerbys organsierade brottslighet. Att den stackars gamle fadern i familjen dessutom led av en livshotande hjärtsjukdom talar heller inte till Raffas fördel. Skäms!
Finns det interesse i att starta någon form av insamling åt familjen? Jag kan sträcka mig så långt som att leda och organisera ett beväpnat medborgargarde som patrullerar vimmerbys farligare kvarter.
Hmm Xanor...lider herr Badouie möjligen av en ångestsjukdom? Trist att han tar ut det på andra. Då han samarbetade med polisen trodde åtminstone jag att han nu insett konsekvenserna av sitt dåliga leverne. Besviken.
Skriver under på detta, som Vimmerbybo vet jag att det Betathome skriver bara är propaganda och efterkonstruktioner.
En annan rolig detalj är ju att Rafa kallar sig "Pancamo"

Har han "Chucky Pancamo" i OZ som idol eller?
Han är ju typ Arab eller något, Badouie är ju ganska långt ifrån det Italienskklingande "Pancamo"
Rafa och Ganglands ide' verkar ju vara att vara att åka på stryk i diverse omgångar...
Rafas meritlista:
*Knivhuggen
*Yxa i huvudet
*Nu sönderslagen efter att ha dragit en leksaks pistol
i villaområde