2012-05-08, 17:27
Medlem
BananBosses avatar
Är det någon som vågar sig på en sammanställning?
2012-05-08, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spencer2000
Fyra killar va väl ingen match för Raffa?
Det pissar ju han omkull! E ju för fan Raffa vi snackar om

Han verkar ofta bli lurad och gå i fällor dock!

Han hade bollar att möta dom iaf, när han antagligen förstod vad som väntade. han hade kunnat strunta i att träffa dom, tror han vill visa att han inte bryr sig. han har inteän backat på inbjudningar av sånna här uppgörelser men tror mer konkrekt information kommer ut snart tror många är insatta i detta..
sen går du för att lösa en konflikt gör du det, kanske var det han ville lösa en konflikt men blev istället påhoppad han gick dit iaf det som räknas i mina ögon
Senast redigerad av betathome 2012-05-08 kl. 18:17.
2012-05-08, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BananBosse
Är det någon som vågar sig på en sammanställning?
Raffa superman försker ju göra lite sammanställningar då och då. Läs och njuuut av hans poesi.....
2012-05-09, 01:46
Medlem
Chamoniards avatar
Läser här att GolRaffa åkt på stryk igen. Som vanligt mytar han upp någon hjältehistoria där han mot omänskliga odds överlever. Mannen måste vara helt oduglig som brottsling och fighter. Hoppas han lägger ner snart. Och den där stackars tjackfjortisen han springer runt med. Får hoppas att BUP får tag i henne innan Vimmerbys Al Capone drar ner henne i skiten.
2012-05-09, 01:58
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahane
http://imgur.com/a/BExXx
Oj, snitch?

Jag dör. En FB-klassiker.

Det om något borde väl vara vad som bland kriminella kallas golpapper!

Bilden på blödande och gråtande Raffa Badei bör spridas! Se hur tårarna rinner. Buhuhuhu.

Lille tuffe Raffa får stryk av en gammal man med nitrospray.

Raffa säger dessutom själv att han står på Xanor och Stesolid. Herregud raffa din stackars lille påg....
Senast redigerad av Chamoniard 2012-05-09 kl. 02:01.
2012-05-09, 09:16
Medlem
http://www.vimmerbytidning.se/articl...iew/47376/1/68

Nu har jag mer inblick i händelsen, men stämmer dock inte det som står i tidningen. Det är kopplat till händelsen när Raffa fick en hammare i huvudet och Föredetta G.L medlem deltog i bråket, det hela började med att Raffa kontaktade Fadde (Fadde är en vän till Irfan) för han ville lägga det åt sidan då blev han inbjuden till att komma hem till honom och prata ut då åkte han ditt och mötes av 3st personer varav en en låtsas pistol 3st personer flög på honom med racket Raffa lyckades få tag på Låtsas Pistolen och trampa sönder den. Sedan kom Faddes föräldrar ut och avstyrde bråket och grannar hade ringt polisen och Faddes föräldrar tror alla samtliga sitter häktade
2012-05-09, 09:19
Medlem
Spencer2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betathome

Nu har jag mer inblick i händelsen, men stämmer dock inte det som står i tidningen. Det är kopplat till händelsen när Raffa fick en hammare i huvudet och Föredetta G.L medlem deltog i bråket, det hela började med att Raffa kontaktade Fadde (Fadde är en vän till Irfan) för han ville lägga det åt sidan då blev han inbjuden till att komma hem till honom och prata ut då åkte han ditt och mötes av 3st personer varav en en låtsas pistol 3st personer flög på honom med racket Raffa lyckades få tag på Låtsas Pistolen och trampa sönder den. Sedan kom Faddes föräldrar ut och avstyrde bråket och grannar hade ringt polisen och Faddes föräldrar tror alla samtliga sitter häktade

Har alla attacker mot Gay Raffa nåt att göra med att han är mytoman och golare?
2012-05-09, 12:36
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betathome

Det låter konstigt det du säger. Det står ju klart och tydligt i tidningen att Raffa Badouie hotat en stackars oskyldig familj. En oskyldig familj som heroiskt inte lät sig trampas på utan försvarade sig själva och sin egendom. All heder åt dem.

All heder åt den stackars familjen som vågade stå upp mot Vimmerbys organsierade brottslighet. Att den stackars gamle fadern i familjen dessutom led av en livshotande hjärtsjukdom talar heller inte till Raffas fördel. Skäms!

Finns det interesse i att starta någon form av insamling åt familjen? Jag kan sträcka mig så långt som att leda och organisera ett beväpnat medborgargarde som patrullerar vimmerbys farligare kvarter.

Hmm Xanor...lider herr Badouie möjligen av en ångestsjukdom? Trist att han tar ut det på andra. Då han samarbetade med polisen trodde åtminstone jag att han nu insett konsekvenserna av sitt dåliga leverne. Besviken.
Senast redigerad av Chamoniard 2012-05-09 kl. 12:38.
2012-05-09, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Det låter konstigt det du säger. Det står ju klart och tydligt i tidningen att Raffa Badouie hotat en stackars oskyldig familj. En oskyldig familj som heroiskt inte lät sig trampas på utan försvarade sig själva och sin egendom. All heder åt dem.

All heder åt den stackars familjen som vågade stå upp mot Vimmerbys organsierade brottslighet. Att den stackars gamle fadern i familjen dessutom led av en livshotande hjärtsjukdom talar heller inte till Raffas fördel. Skäms!

Finns det interesse i att starta någon form av insamling åt familjen? Jag kan sträcka mig så långt som att leda och organisera ett beväpnat medborgargarde som patrullerar vimmerbys farligare kvarter.

Hmm Xanor...lider herr Badouie möjligen av en ångestsjukdom? Trist att han tar ut det på andra. Då han samarbetade med polisen trodde åtminstone jag att han nu insett konsekvenserna av sitt dåliga leverne. Besviken.

Skriver under på detta, som Vimmerbybo vet jag att det Betathome skriver bara är propaganda och efterkonstruktioner.
En annan rolig detalj är ju att Rafa kallar sig "Pancamo" Har han "Chucky Pancamo" i OZ som idol eller?
Han är ju typ Arab eller något, Badouie är ju ganska långt ifrån det Italienskklingande "Pancamo"

Rafa och Ganglands ide' verkar ju vara att vara att åka på stryk i diverse omgångar...

Rafas meritlista:

*Knivhuggen
*Yxa i huvudet
*Nu sönderslagen efter att ha dragit en leksaks pistol
i villaområde
2012-05-09, 17:01
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedittutanmitt
Skriver under på detta, som Vimmerbybo vet jag att det Betathome skriver bara är propaganda och efterkonstruktioner.
En annan rolig detalj är ju att Rafa kallar sig "Pancamo" Har han "Chucky Pancamo" i OZ som idol eller?
Han är ju typ Arab eller något, Badouie är ju ganska långt ifrån det Italienskklingande "Pancamo"

Rafa och Ganglands ide' verkar ju vara att vara att åka på stryk i diverse omgångar...

Rafas meritlista:

*Knivhuggen
*Yxa i huvudet
*Nu sönderslagen efter att ha dragit en leksaks pistol
i villaområde

Intressant iaktagelse. Är Rafael i själva verket Arab? Jag som trodde han var italienare. Och vem är då ´familjen Pancamo´ som Rafael och hans fanboys här ideligen refererar till? Är det en riktig crime familj som styr Vimmerby? Eller är det ett utslag av Rafaels erkänt livliga fantasi?

Dessutom har du i ditt inlägg fröet till en sammanfattning av tråden. Rafaels övermänskliga bedrifter måste nedtecknas för framtida generationer. The Vimmerby Chronicles?

Du glömde för övrigt
* Häl avslagen av poliskvinna
* Svimmat melodramatiskt utanför kvinnas hus med ett vackert ´hälsa grabbarna att jag älskar dem´
* Samarbete med polismakten
2012-05-09, 17:56
Medlem
Vill bara tipsa om Gaylands bravader i Oskarshamn också....
https://www.flashback.org/t1810213
2012-05-09, 19:05
Medlem
Badgoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModeratArsle
Vill bara tipsa om Gaylands bravader i Oskarshamn också....
https://www.flashback.org/t1810213
Ha ha ha trodde inte denna tråd kunde bli bättre men fan så fel ja hade
kolla igenom trådarna där gangbang härjar märker du ganska snabbt att dom skriver på exakt samma sätt,stavar samma ord fel,samma fel i meningar osv osv.
Undra va de kan bero på
Senast redigerad av Badgones 2012-05-09 kl. 19:09.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in