Citat:
Ursprungligen postat av C23
Hur vida saftkalaset kommer äga rum eller har ägt rum är nått C23 inte har koll på, det får du nog fråga gänget om
Sfi har jag aldrig behövt då jag är född av Svenska föräldrar i Sverige så man skall väl räkna mej som Svenskfödd
Vems pillertrillande du syftar på vet vi inte, det kan du nog få svar på via deras egna killar
Och vi på C23 har inte läst Gangland stadgar bara så du vet det
Så hör 1½ vecka efter du fick frågan om hans golning och du fått chans att läsa både förhör och Domen...vad tycker du nu? Är det värt att sticka ut hakan för dessa Bullerby Mongo?
Vad tycker du om Raffas hot att han skulle våldta en persons tjej för att han fick smisk av denne, då tänker jag på att det är två fail i allt vad dom uttalar att dom inte gillar...dvs Golning och Kvinnofridsbrott.
Tycker du så här i efterhand att din
research om dessa så kallade GayLand var bra och att det var värt att sänka sin blogg eller vad man nu ska kalla den?
Det är ju ganska klara fakta som presenterats i tråden sista tiden och framför allt Domen som kom ut klarade ut vissa saker...bland annat hur Raffas sk livvakt sket på sej och gav bort en JACKA samt att man tar med sej plastpistoler till en fight...ja du ser det kan göras hur långt som helst.
Tillika har han blivit erbjuden att möta upp några andra men det ignorerar han fast han ylar i tråden om att bjuda på kaffe och glass, är det bara jag och alla andra som ser dessa pinsamheter eller är du verkligen så blind?