2012-08-05, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storstark123
http://imageshack.us/photo/my-images/13/bilday.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/13/bild2nh.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/213/bild3l.jpg/

http://imageshack.us/content_round.p...74/bild4bv.jpg

http://imageshack.us/photo/my-images/138/bild4444.jpg/ <-- där medger PH att han blivit spottad i ansiktet av raffa

Om, någon tror jag förfalskar papper eller något kom och möt mig ska ni få dom eller begär ut förundersökningen hos polisen, eller maila efter dommen

(ber om ursäkt att det tar tid, men min data är skit seg.

Din data är seg? Aajo, eller så va det såhär. Att exakt under den tidsperioden du va borta från Flashback så skenade du (Raffa) runt i stjärnhusen (Vimmerby) med ett BASEBALLTRÄ i ena handen & din polare med en kniv i sin! Folk är inte blinda & det måste kännas riktigt coolt att visa så i ett bostadsområde där det springer omkring mycket barn om dagarna! På det sättet lär ni inte få mycket folk som ser upp till er, & det trodde jag att ni ville
2012-08-05, 18:43
Bannlyst
Bollibompa Sweden!
2012-08-05, 19:06
Medlem
C23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModeratArsle
Se på fan!!! En som har gått färdigt SFI:n. Då kanske du kan tala om för oss när saftkalaset i friggeboden i Kalmar äger rum? Eller kanske berätta om hur det står till med Glappas pillertrillande? Enligt era så kallade stadgar får man ju inte knarka? Tackar än en gång för att ni orkar förnedra er själva i denna Flashbacks mest underhållande tråd )))

Hur vida saftkalaset kommer äga rum eller har ägt rum är nått C23 inte har koll på, det får du nog fråga gänget om
Sfi har jag aldrig behövt då jag är född av Svenska föräldrar i Sverige så man skall väl räkna mej som Svenskfödd

Vems pillertrillande du syftar på vet vi inte, det kan du nog få svar på via deras egna killar

Och vi på C23 har inte läst Gangland stadgar bara så du vet det
2012-08-05, 19:37
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WassUup
Sluta PMa folk och skriv tid och plats här istället. Missade du vad jag skrev eller valde du att ignorera det?

Norrköping
Din dag
Din tid
Vår plats

Om du ignorerar detta eller tackar nej, så kan jag gärna fixa dit några bilar som får tyst på dig och dina prospects.

EDIT: Och även i din egen stad kommer allt att filmas och spridas.

Skräm inte upp pojkstackarn nu... Vem skall stå för eftermiddagskomiken om han försvinner?
2012-08-05, 19:39
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C23
Hur vida saftkalaset kommer äga rum eller har ägt rum är nått C23 inte har koll på, det får du nog fråga gänget om
Sfi har jag aldrig behövt då jag är född av Svenska föräldrar i Sverige så man skall väl räkna mej som Svenskfödd

Vems pillertrillande du syftar på vet vi inte, det kan du nog få svar på via deras egna killar

Hade du överhuvudtaget någon källkritik när du skrev om de här pajasarna? Verkligheten är uppenbart långt ifrån det du skrev på bloggen
2012-08-05, 19:48
Medlem
Citat:

Så här på efterhand, tycker du att raffa är maffia???
2012-08-05, 19:55
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:

Så hör 1½ vecka efter du fick frågan om hans golning och du fått chans att läsa både förhör och Domen...vad tycker du nu? Är det värt att sticka ut hakan för dessa Bullerby Mongo?

Vad tycker du om Raffas hot att han skulle våldta en persons tjej för att han fick smisk av denne, då tänker jag på att det är två fail i allt vad dom uttalar att dom inte gillar...dvs Golning och Kvinnofridsbrott.

Tycker du så här i efterhand att din research om dessa så kallade GayLand var bra och att det var värt att sänka sin blogg eller vad man nu ska kalla den?

Det är ju ganska klara fakta som presenterats i tråden sista tiden och framför allt Domen som kom ut klarade ut vissa saker...bland annat hur Raffas sk livvakt sket på sej och gav bort en JACKA samt att man tar med sej plastpistoler till en fight...ja du ser det kan göras hur långt som helst.

Tillika har han blivit erbjuden att möta upp några andra men det ignorerar han fast han ylar i tråden om att bjuda på kaffe och glass, är det bara jag och alla andra som ser dessa pinsamheter eller är du verkligen så blind?
2012-08-05, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Så hör 1½ vecka efter du fick frågan om hans golning och du fått chans att läsa både förhör och Domen...vad tycker du nu? Är det värt att sticka ut hakan för dessa Bullerby Mongo?

Vad tycker du om Raffas hot att han skulle våldta en persons tjej för att han fick smisk av denne, då tänker jag på att det är två fail i allt vad dom uttalar att dom inte gillar...dvs Golning och Kvinnofridsbrott.

Tycker du så här i efterhand att din research om dessa så kallade GayLand var bra och att det var värt att sänka sin blogg eller vad man nu ska kalla den?

Det är ju ganska klara fakta som presenterats i tråden sista tiden och framför allt Domen som kom ut klarade ut vissa saker...bland annat hur Raffas sk livvakt sket på sej och gav bort en JACKA samt att man tar med sej plastpistoler till en fight...ja du ser det kan göras hur långt som helst.

Tillika har han blivit erbjuden att möta upp några andra men det ignorerar han fast han ylar i tråden om att bjuda på kaffe och glass, är det bara jag och alla andra som ser dessa pinsamheter eller är du verkligen så blind?

Väl skrivet.
2012-08-05, 20:23
Medlem
Raffa vet vi allt om nu. Vart han bor och hur vi kan få tag i honom.

Min fråga är nu, vilka är de andra 2 killarna? Någon som vet namn på dessa 2 ? För- och efternamn tack.
2012-08-05, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WassUup
Raffa vet vi allt om nu. Vart han bor och hur vi kan få tag i honom.

Min fråga är nu, vilka är de andra 2 killarna? Någon som vet namn på dessa 2 ? För- och efternamn tack.

En är väl Rille Johansson och den andra Danne Stark. Står att finna på facebook under dessa namn
Senast redigerad av Kamferman 2012-08-05 kl. 20:51.
2012-08-05, 21:12
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Matador
Väl skrivet.

Blev lite manad via ett PM att ta reda på vad det är för lirare som ger sken av att vara en oberoende blogg och som tar Raffas Roidkuk upp i arslet. .... Undrar om det inte är den berömda Vargtass..

Jag kunde på de två första sidorna googla fram hur mycket patetiskt skit som helst....så det är väl en bekräftelse på vilken kanon opartisk källa den så kallade bloggen är....
2012-08-05, 21:26
Medlem
C23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Här har du chansen, du har fått länk till Polisrapporten och nedan har du länk till Domen. Solklar Golning och tror inte ens du kan svänga till det eller förneka.
Skulle du förneka så måste du ju ha förlorat all trovärdighet hos dom du har det hos.

c23 du får bilden på köpet .. det du ser är en grym MMA mästare som kallas The Butcher .. Spöar folk med 40 knivhugg i sig, spöar 8 MC Sweden utan problem, dock får han på näsan av 1 mot 1 och lite sånt.

Då skall vi läsa och se vad som står där !!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in