Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-07, 17:19
  #121
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spencer2000
Hoppsan

Haha ok att han kanske för lite upprörd och förvirrad efter vad som hänt, men inte bara golar han innan han förs till sjukhus. Väl på sjukhuset kallar han till sig polisen för att berätta att han tänker skjuta någon i huvudet? WTF jävligt smart...
2012-05-07, 17:26
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spencer2000
Hoppsan
Hehe, ja det kan man säga. Nu väntar vi bara på Raffa supermans kommentar....
2012-05-07, 17:27
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spencer2000
Hoppsan


Men snälla han fick flera slag i huvudet att tilllkalla polisen och be dom ge han hans lugnande samt att, att medela polisen att han skulle ge sig på dom? det säger sig själv Killen har en skruv lös. Han golade ner sig dra inga slutsatser förens alla papper kommit ut. detta är långt ifrån över ALLA papper ska fram även rättegångens papprena, och dom fixxar vi fram att en kille vaknar ur en narkos och frågor polis män efter sin medecin, och tror det är en släkting till Irfan säger sitt, posta på ni men när rättegångs papprena kommer fram så e det en annan femma...


Nån som vet vad Gangland gör i Hultsfred idag?
2012-05-07, 17:34
  #124
Medlem
För att tillägga, vad Irfans papper?, finns ju på Video att hans pappa satt och grät på rättegången har även papper framför mig där Ajhan säger ''Raffa är Kriminel en ond människa'' Och Irfan ska vi inte ens gå in på hahah skrattar sönder mig Återigen gör något 2009 kom han hit gör något Någon? Papper kommer publiceras ALLA papper. inget snack om saken raffa fick en hammare i huvudet klart man han hade bollar att gå i med dessa gangstrarna. Alla vet att Raffa e hemma vad händer inget som vaaaaaanligt Jaja låt tiden avgöra resten
2012-05-07, 18:08
  #125
Medlem
Spencer2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betathome
För att tillägga, vad Irfans papper?, finns ju på Video att hans pappa satt och grät på rättegången har även papper framför mig där Ajhan säger ''Raffa är Kriminel en ond människa'' Och Irfan ska vi inte ens gå in på hahah skrattar sönder mig Återigen gör något 2009 kom han hit gör något Någon? Papper kommer publiceras ALLA papper. inget snack om saken raffa fick en hammare i huvudet klart man han hade bollar att gå i med dessa gangstrarna. Alla vet att Raffa e hemma vad händer inget som vaaaaaanligt Jaja låt tiden avgöra resten

Tack för ditt pm där du ger komplimanger åt min söta rumpa!

Fattade inte vad du menade med Ajhan Ajhan men nu efter att ha läst ditt senaste lätt förvirrade inlägg så förstår jag.
2012-05-07, 19:19
  #126
Medlem
Berätta vad som händer i Hultsfred idag. Vi är mycket nyfikna. Har raffa ordnat saftkalas igen?
Citat:
Ursprungligen postat av betathome
Men snälla han fick flera slag i huvudet att tilllkalla
polisen och be dom ge han hans lugnande samt att, att medela polisen att han skulle ge sig på dom? det säger sig själv Killen har en skruv lös. Han golade ner sig dra inga slutsatser förens alla papper kommit ut. detta är långt ifrån över ALLA papper ska fram även rättegångens papprena, och dom fixxar vi fram att en kille vaknar ur en narkos och frågor polis män efter sin medecin, och tror det är en släkting till Irfan säger sitt, posta på ni men när rättegångs papprena kommer fram så e det en annan femma...


Nån som vet vad Gangland gör i Hultsfred idag?
2012-05-07, 19:55
  #127
Medlem
Spencer2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModeratArsle
Berätta vad som händer i Hultsfred idag. Vi är mycket nyfikna. Har raffa ordnat saftkalas igen?

Med tanke på pm:et jag fick där betathome berömde min röv och hans homofila hyllande av stor bögen Raffa "jag tar den i 2:an" Pancamo så faller ju tankarna åt att dom kanske håller en lokal Pride festival?
2012-05-07, 20:04
  #128
Medlem
Så är det nog. Dom avslutar säkert med ett gangbang. Raffa står beredd på alla 4 och njuter när träskallarna sätter på honom.
Citat:
Ursprungligen postat av Spencer2000
Med tanke på pm:et jag fick där betathome berömde min röv och hans homofila hyllande av stor bögen Raffa "jag tar den i 2:an" Pancamo så faller ju tankarna åt att dom kanske håller en lokal Pride festival?
2012-05-08, 12:43
  #129
Medlem
BananBosses avatar
Vad kan detta handla om?,
Hittade notisen på Blocket.se

Man misshandlad i Vimmerby
Kalmar 08 maj 09:25


"Polisen larmades under natten till tisdagen om att en man i 30-årsåldern blivit skjuten i magen i Vimmerby. När polispatrullen kom fram kunde de konstatera att mannen inte var skottskadad, men att han blivit misshandlad........"

Är det Raffa igen eller vad?
2012-05-08, 12:58
  #130
Medlem
Stämmer bra..
2012-05-08, 16:21
  #131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BananBosse
Vad kan detta handla om?,
Hittade notisen på Blocket.se

Man misshandlad i Vimmerby
Kalmar 08 maj 09:25


"Polisen larmades under natten till tisdagen om att en man i 30-årsåldern blivit skjuten i magen i Vimmerby. När polispatrullen kom fram kunde de konstatera att mannen inte var skottskadad, men att han blivit misshandlad........"

Är det Raffa igen eller vad?


Jajamen, Raffa var i krokarna igen vet bara att det var någon uppgörelse, vet dock inte vad det gällde mer än att 4st personer flög på honom med tillhygge, och sett många Gangland Medlemmar i trakterna i dag ingen anning va det gäller... va jag har hört skulle dom prata och lösa en konflikt men istället blev han lurad vet dock inte om det va en pistol inbladat bara att Raffa gick dit ensam men det slutade inte bra för någon av parterna tydligen men något e luften tror jag lär komma ut mer info så småning om vilka och vad det rörde sig om
__________________
Senast redigerad av betathome 2012-05-08 kl. 16:24.
2012-05-08, 16:41
  #132
Medlem
Spencer2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betathome
Jajamen, Raffa var i krokarna igen vet bara att det var någon uppgörelse, vet dock inte vad det gällde mer än att 4st personer flög på honom med tillhygge, och sett många Gangland Medlemmar i trakterna i dag ingen anning va det gäller... va jag har hört skulle dom prata och lösa en konflikt men istället blev han lurad vet dock inte om det va en pistol inbladat bara att Raffa gick dit ensam men det slutade inte bra för någon av parterna tydligen men något e luften tror jag lär komma ut mer info så småning om vilka och vad det rörde sig om

Fyra killar va väl ingen match för Raffa?
Det pissar ju han omkull! E ju för fan Raffa vi snackar om

Han verkar ofta bli lurad och gå i fällor dock!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback