Citat:
Ursprungligen postat av stros
Jag hoppades att någon skulle skriva det där medans jag läste de senaste inläggen i denna tråden. Det blir fan för mycket alltså. Jag är övertygad om att Raffa är en livsfarlig jävel, men detta blir lite överdrivet. En random negerkran kan också fightas, raffa utmålas nog lite för mkt hardcore, har jag en känsla av.
Håller med dig till visso, men det roliga är att det som skrivis ut från mig, är det som stämmer, finns lite annat i andra trådar han e Badass, men han e inte tungast i världen, men han har en skruv lös många tror det är överdrivet men dom som har hamnat i kläm med honom har inte inte slutat rätt alla gånger... inte för han heller, men det är inga små barn han ger sig på heller han ger sig på ganska kända profiler runt om i Sverige, men han Vågar och han gör det
Mordförsöket på Kvinnarna och barnen som Raffa räddade livet på hur gick det?
Mannen som försökte mörda Kvinnan och Barnen som han döshotade på rättegången
Det som hände i Småland med Dom som sålde droger till barn enda ganska tynga killar måste jag säga men dom vattnade och grät i rättegången
Mordförsöket i Vetlanda på Raffa hur gick det?
Och nu får vi inte glömma Raffa var obeväpnad själv läst papper där han tog livet av en man när han var 15 år som han e dömd för
Visst har killen åkt på stryk, kan tänka mig att saker låter överdrivet men det är det inte vet inte om han har en döds längtan eller rent utsagt är lite Galen
Finns väldigt mycket gällande honom, jag vet varför han blir svartmålade för folk känner sig hotade jag personligen hade ALDRIG gått ut och kallat någon Golbög utan belägg bevis, papper, etc
Han är inte och försöker inte utmala sig själv som världens tungaste, han är väldigt trevlig lugn lätt att komma överäns med så fattar inte vad grejen är? tidigare i tråden nämns det vänta bara vänta bara vad har hänt inget? Jo Raffa fick en hammare i huvudet flera slag men stog på sina ben och slogs då var han även gipsat hela benet med kryckor, han har många VÄLDIGT många meriter.
Men tycker det blir barsnligt, ta reda på fakta istället innan det utalas om saken, och återigen VARFÖR RIKTAS ENBART RAMP PLJUSET MOT Raffa?, Om han nu e sån pajas som ska plockas hit och dit, varför görs det inte ordentligt isf?