2013-03-03, 10:55
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Om det nu är en sida där mången tjejer söker tillfällig sexuella kontakter.

Hur skulle ni säga att den tjejens profil kan karaktäriseras? hur identifierar ni
det underförstådda, eller är det något ni upptäcker först när ni pratat ett tag?.

Jag är frustrerad förövrigt för att sidan vägrar fungera, inte ens i felsäkert läge accepterar
webbläsaren anslutningen till den här sidan endast!.
Några förslag vad man kan göra?
Avistallera "badoo desktop" för säkerhets skull?.
Citera
2013-03-03, 13:13
Medlem
Frukt-Ankis avatar
Någon som har problem med att appen inte ändrar position när man är ute och rör på sig? Den har låst sig på ett ställe, spelar ingen roll vart jag är. Kan gå in och ändra manuellt via datorn men som sagt den uppdaterar inte automatiskt till ny plats när man är ute. Nån som vet varför?
Citera
2013-03-03, 13:18
Medlem
Heroinepupilss avatar
Jag och en kompis höll på och drev på badoo innan och träffade säkert över 40 utlänningar IRL därifrån under ett par månader.. Det finns nog en del seriösa också..
Citera
2013-03-03, 14:47
Medlem
thokers avatar
Jisses.

Snackar just nu med en tjej men det enda hon gör är att svara på mina frågor och ställer aldrig egna frågor.

Om hon inte vill prata eller inte bryr sig... varför pratar hon då?

Måste vara det tråkigaste samtalet jag för haft med någon!!!

Finns det någon annan som har liknande erfarenhet av Badoo, är det en seriös sida för att chatta eller träffa tjejer eller?
Citera
2013-03-03, 15:00
Medlem
razzzorblades avatar
Enligt min erfarenhet av badoo, så är många av tjejerna väldigt kalla eller så saknar dom konversations förmåga, precis som föregående talare så driver dom i princip aldrig vidare samtalet. Kan visserligen bero på att dom blir helt sönderspammade, undrar vilken ratio det är mellan killar och tjejer.
Citera
2013-03-03, 17:17
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razzzorblade
Enligt min erfarenhet av badoo, så är många av tjejerna väldigt kalla eller så saknar dom konversations förmåga, precis som föregående talare så driver dom i princip aldrig vidare samtalet. Kan visserligen bero på att dom blir helt sönderspammade, undrar vilken ratio det är mellan killar och tjejer.
Så intressant, blir det inte väldigt motsägelsefullt att tjejerna å ena sidan inte kan "prata" men det slutar ändå enligt ryktet med samlag på nått vänster.
Vad är det jag för ekvation som jag missat däremellan?.

Vad säger det om dom killar som lyckas få till en träff? mitt förslag. förmodligen att man måste vara en kanske mindre intelligent men ack karla karlig i sitt sätt gentemot kvinnorna? eller en social stjärna på alla sätt och vis.
Citera
2013-03-03, 18:11
Medlem
Citat:

Jag är mig själv när jag pratar med tjejer på Badoo. Funkar bra och jag har träffat en hel del fina och söta tjejer därifrån IRL med allt från att endast bli vänner, jag friendzonat, romans, ONS, kortare relation (tyvärr får många där kalla fötter, är svartsjuka eller i visa fall instabila). Jag är skämtsam, lagom charmig och visar självsäkerhet. Just det öppnar snabbt upp intresset vid början av diskussionen samt att man visar att man har driv och kan leda. Karaktär och ledarförmåga. Man måste stå ut från den monotona tråkiga mängden. Man måste kunna få tjejen att skratta, kunna skämta med henne och dig själv men med respekt. Då flödar kommunikation mellan båda parterna i bra tempo. Ska vara avslappnad konversation där man tar reda på mer och frågor osv flyter på 'transparent' dvs utan att det blir som ett korsförhör.

Man ska alltid tänka på att det finns fler. Med det tankesättet är man inte rädd att förlora någon som kanske verkar intresserad och man kan föra samtalet mer avslappnat och vänskapligt. Man visar vem man är, sin personlighet för ska man träffas IRL så ska det matcha med hur man är online. Därmed kommer det gå fint IRL och för min del resulterar att det blir flera träffar med 4 av 5 och de flesta är på.

Även de mest kräsna, blyga, kalla kan bli intresserade snabbt. Ge henne det hon inte visste hon ville ha. Från inget intresse till att vilja ses och "äta upp en" lr från att leka svår till att nästan tvinga en ut på en dejt/träff!

Men som sagt kan du få en tjej att skratta, fnissa och le online och IRL har du kommit långt. Ska dock inte ljuga och säga att utseendet inte spelar någon roll för det gör det. Försök ta ärliga bilder på dig, flera och i olika sammanhang. Fånga ditt riktiga leende och ha glimten i ögat. Blicken/ögonen gör mycket och det är just vad många fastnar för i mitt fall. Det ska såklart matcha verkligheten för då flyter allt som ingenting när man ses. Att jag sen är vältränad och muskulös faller nästan helt bort för det är bara bonus i de flesta tjejers ögon. Det kan nästan vara en nackdel i mitt fall vilket jag fått sagt flera gånger haha
Senast redigerad av Crazolade 2013-03-03 kl. 18:18.
Citera
2013-03-04, 22:56
Medlem
Här kommer en liten reminder till er som har problem med badoo. Om ni tror att ni inte får några svar eller meddelanden pga. sättet NI beter er på så är det säkert fel. Alla tjejer på badoo känns som om de är väldigt osäkra på sig själva och det kan ibland krävas en mans kraft för att få en kvinna att erkänna vad hon egentligen vill och sluta spela spel!

exempel från tidigare idag:

http://fuskbugg.se/dl/aabWge/Skrmavbild%202013-03-04%20kl.%2022.20.05.png

Good Luck folks!
Citera
2013-03-04, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thoker
Jisses.

Snackar just nu med en tjej men det enda hon gör är att svara på mina frågor och ställer aldrig egna frågor.

Finns det någon annan som har liknande erfarenhet av Badoo, är det en seriös sida för att chatta eller träffa tjejer eller?

Citat:

Välkommen till dagens samhälle av överbekräftade-orroz-med-alldeles-för-mycket-killar-efter-sig syndromet. Ja, har kommit på det själv
Citera
2013-03-05, 22:32
Medlem
Thepudiones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thoker
Jisses.

När de blir så brukar jag bara avsluta och säga, vill du ligga? antingen så har jag tur eller så skiter hon i att svara och jag mår fortfarande lika bra som innan! winwin!
Citera
2013-03-06, 14:01
Medlem
Facades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thepudione
När de blir så brukar jag bara avsluta och säga, vill du ligga? antingen så har jag tur eller så skiter hon i att svara och jag mår fortfarande lika bra som innan! winwin!

Haha har det ens fungerat? :P
Jag försökte lite på Badoo och fick någon person som iallafall svarade med lite mer än ett "ok" men tröttnade så jävla fort för att det är så ytligt...
Fast att leka pirat har faktiskt fungerat på andra sidor, kanske fungerar på Badoo också?
Citera
2013-03-06, 16:36
Medlem
Frukt-Ankis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frukt-Anki
Någon som har problem med att appen inte ändrar position när man är ute och rör på sig? Den har låst sig på ett ställe, spelar ingen roll vart jag är. Kan gå in och ändra manuellt via datorn men som sagt den uppdaterar inte automatiskt till ny plats när man är ute. Nån som vet varför?

Ingen som har hjälp?
funkade inte att avinstallera och installera igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in