2013-03-06, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frukt-Anki
Ingen som har hjälp?
funkade inte att avinstallera och installera igen.
Vad har du för mobiltelefon?
Citera
2013-03-06, 21:18
Medlem
Frukt-Ankis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nastynas
Vad har du för mobiltelefon?

samsung galaxy s2

den har uppdaterat ny plats innan, men nu gör den inte det längre.
Senast redigerad av Frukt-Anki 2013-03-06 kl. 21:21.
Citera
2013-03-06, 21:26
Medlem
Fettohanss avatar
Jag får mejl från Badoo att någon vän har skickade meddelande till mig, jag har inte ens nått Badoo konto. Någon mer som fått sånna mejl?
Citera
2013-03-06, 22:11
Medlem
Thepudiones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facade
Haha har det ens fungerat? :P
Jag försökte lite på Badoo och fick någon person som iallafall svarade med lite mer än ett "ok" men tröttnade så jävla fort för att det är så ytligt...
Fast att leka pirat har faktiskt fungerat på andra sidor, kanske fungerar på Badoo också?
jaa, 3 gånger har det fungerat! nu är dom här 3 gångerna typ av 30 försök, men det är ju fortfarande något andra som bjuder tillbaka lite i konversationen kan man ju ha lite tålamod med, men i slutändan handlar det bara om en sak.. och det vet oftast båda om!
Citera
2013-03-07, 18:03
Medlem
Hela konceptet är ju eazy. Om man är sig själv och tar för sig så får man telefonnummer och även en massa nudes skickade till än.
Jag tror inte riktigt på att det är enklare för socialt handikappade personer att få ligga på badoo jämfört med IRL. Som någon sa tidigare, om man har IRL-Game så klarar man sig mer än fint på badoo också!

Har använt tjänsten i 1 vecka nu:
3 telefonnummer som leder till något
2 som KAN leda till något
Självklart inga fula tjejer...

Bommar:
träffade på en barndomsvän, stelt.
blev lurad att vara med i en trekant och sen outad på nån skit på instagram? fail!

Overall rating: 8/10
Enkelt att ta kontakt med snygga tjejer. De svarar om man ser bra ut och inte skriver uppenbara saker så som "du är snygg" och "hej". Många tjejer är väldigt passiva och handlingsförlamade men om man vet hur man ska prata med den typen av tjejer så är det ingen fara.

Ett tips: Ta kommando tidigt, visa vad du vill. Då är det störst chans att du får som du vill!

BONUSBILD:
http://fuskbugg.se/dl/bngM0O/Skrmavbild%202013-03-07%20kl.%2018.01.13.png
Senast redigerad av Nastynas 2013-03-07 kl. 18:09.
Citera
2013-03-07, 23:46
Medlem
Får dela mig av mina badoo erfarenheter då.

Kan säga att sidan funkar alla tiders, men man kan inte vara socialthandikappad.

Har träffat 5 tjejer från badoo, tre av dem bara under fika/bio och de två andra hamnade i sänghalmen på en gång! Det finns många kåta slynor på denna sida!
Och nej detta var inga ruggugglor, utan faktiskt riktigt snygga. Finns ju förstås även tjejer som inte är så fagra...

tips: Lös mobilnummer så snabbt som möjligt, ökar dina chanser väldigt mycket.
edit1: tips2, Ha snygga bilder på dig själv, om du inte är så vacker så får göra det bästa av sitsen.

God jaktlycka
Senast redigerad av Prema 2013-03-07 kl. 23:48.
Citera
2013-03-08, 00:49
Medlem
fan tom jag som är socialt handikappad lyckas då och då, men det är bara 3-7poängare det handlar om. och då bommar jag då och då ut på nummer som egentligen borde va klara ligg. jag har trots allt 50 matchningar utan ha träffat någon av dem (efter ett år mer eller mindre aktivt badoande) så särskilt socialt smidig kan jag ju inte vara.
segt. men ser man bättre ut än mig och vet hur man ska skriva så får man säkert ligga både fint och mycket.
Senast redigerad av chipskungen 2013-03-08 kl. 01:28.
Citera
2013-03-08, 01:11
Bannlyst
Snackade förut med en tjej som hade tryckt ja på mig i Encounters. Det kom senare fram att hon tryckte ja på en massa folk på måfå och bara var ute efter att chatta lite. Det här kan jag tänka mig är ganska vanligt på Badoo. Har det hänt er också?
Citera
2013-03-08, 05:53
Medlem
twoeggss avatar
Tycker inte själv jag ser dålig ut. Men tydligen går jag inte hem hos tjejerna på dejtingsiter, så har helt lagt ned det. Lite trist då det verkar vara ett bra ställe att lägga ut krokar på.
Senast redigerad av twoeggs 2013-03-08 kl. 06:04.
Citera
2013-03-08, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Snackade förut med en tjej som hade tryckt ja på mig i Encounters. Det kom senare fram att hon tryckte ja på en massa folk på måfå och bara var ute efter att chatta lite. Det här kan jag tänka mig är ganska vanligt på Badoo. Har det hänt er också?

Jag har skrivit till ett flertal som bara vill chatta. Helt värdelöst enligt mig då de har 200-500 Fb vänner och vänner på sin mobil som de kan SmS:a med så slipper flertalet killar slösa bort tid.
Citera
2013-03-08, 14:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flashspy
Jag har skrivit till ett flertal som bara vill chatta. Helt värdelöst enligt mig då de har 200-500 Fb vänner och vänner på sin mobil som de kan SmS:a med så slipper flertalet killar slösa bort tid.

Håller med. För egen del hänger jag endast på Badoo för att ragga brudar liksom. Vill jag snacka med folk finns facebookchatten. Tyvärr är ju inte Badoo någon renodlad dejtingsida så det blir liksom en blandning mellan folk som är ute efter ligg/dejter och folk som ser det som en ungdomscommunity likt Lunarstorm. Tyvärr måste man plöja igenom en jävla massa brudar innan man hittar någon seriös.
Citera
2013-03-09, 00:45
Medlem
Klappasäftens avatar
Badoo har verkligen blivit dåligt sedan jag gick med där för 1 år sen.

Är förvisso aldrig inne där knappt men det är knappast en seriös dejtingsida. Det håller mer och mer bli ett larvigt community där ingen vågar skriva till någon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in