Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-30, 09:56
  #5737
Medlem
Disko-Bosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nellisen
Jag hade badoo 2013 och detta va då verifierar via Facebook. När jag träffa min sambo så tog vi bort våra konton men appen finna fortfarande knuten till min Facebook såg jag förra veckan? Min sambo tror ju att jag skaffat badoo igen vilket jag inte har. Det står att jag är ”aktiv”? När jag sedan väljer att prova logga kn via Facebook så kommer jag till ett konto i mitt namn med mina Facebookbilder samt vänner och intressen har dom tagit från mina gillamarkeringar från Facebook? Inget annat äe ifyllt, hur kan detta ske?

Du har gett appen tillåtelse en gång i tiden att göra exakt det, inget konstigt med det.
Din fråga borde istället vara, Hur stänger jag ner mitt Badoo-konto helt och hållet?
Citera
2018-07-30, 10:27
  #5738
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disko-Bosse
Du har gett appen tillåtelse en gång i tiden att göra exakt det, inget konstigt med det.
Din fråga borde istället vara, Hur stänger jag ner mitt Badoo-konto helt och hållet?

Ja men jag raderade kontot helt och hållet, dessutom va detta inte min gamla profil utan när jag loggade in från facebookappen för att kolla så va de typ en ny profil med mina fb bilder osv?
Citera
2018-08-06, 04:10
  #5739
Medlem
dovAkins avatar
Använder folk ens appen? Loggade in snabbt var bara massa typ ryska namn.
Citera
2018-08-06, 08:36
  #5740
Medlem
Badoo kontra Tinder? Jag vet att ex Badoo är vanligare i vissa länder men om man ser till själva appen och dess funktioner, är dem likvärdiga eller vad tycker ni?
Citera
2018-08-15, 22:42
  #5741
Medlem
Om man väljer att pausa sitt konto i säg 2-3 månader.. Försvinner alla som gillat och konversationer?
Citera
2018-08-21, 18:20
  #5742
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillefisan
Råkade skaffa ett konto på Badoo.
Ja vaddå råkade? Kan man tänka men jag trodde det krävdes med av ett medlemskap än att skriva sitt namn innan man hade konto och jag ville mest nyfiket ta hem appen och kika runt lite först.
Hur som haver. 12 timmar senare har jag en del meddelande, en hel hög likes som jag inte förstår än mindre förstår jag vad favoriter är och tydligen har jag badoo premium.

Är premium något man får gratis de första dagarna för jag har då ingen kännedom om att jag har köpt något?

Jävligt skumt det där, jag har också fått Badoo premium, mig veterligen har jag inte aktiverat det, och grejen är att jag har inte angett nå betalningsinställningar heller.
Nu har jag inte använt mig av premium inställningarna , så har väl ingen betydelse så , men fattar inte hur jag kan ha fått det.
__________________
Senast redigerad av pederN 2018-08-21 kl. 19:01.
Citera
2018-08-28, 17:57
  #5743
Medlem
Ooookej... Jag brukar knappast dejta de snyggaste av männen jag har möjligheten till utan sänka kraven o försöka med personlighet vid kontakt men nu...

Männen på Badoo är de manliga varianter av Gunilla. Jag har precis insett att Gunilla är en Gunnar undercover. https://m.youtube.com/watch?v=1R8johoYDN0

Jag tror fan att jag är hackad eftersom jag knappast har så usla möjligheter irl som på nätet.
Citera
2018-09-11, 23:04
  #5744
Medlem
Charitas avatar
Är man ute efter något seriöst är ju inte direkt badoo det bästa alternativet, de flesta vill bara ligga.
Jag har ett konto på badoo, men är sällan inne. Många skumma typer där, dock har jag träffat några enstaka killar som faktiskt var helt okej och trevliga
Citera
2018-09-20, 20:41
  #5745
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charita
Är man ute efter något seriöst är ju inte direkt badoo det bästa alternativet, de flesta vill bara ligga.
Jag har ett konto på badoo, men är sällan inne. Många skumma typer där, dock har jag träffat några enstaka killar som faktiskt var helt okej och trevliga
Alla är inte sådana men man kan säga att Badoo är bottenskrapet av män men det finns många bra där också. Fördelen är att de är extremt många där och ett gigantiskt utbud även om tiden mest används till att rensa.

Vad tusan är det för fel. Orkade inte gå igenom mina likes eftersom de är en del tusen o satte mig där uppe en stund. Loggade in för att läsa meddelanden och det normala är ju 20 typ eller så men nu portionerna de ut (2 i taget) och jag måste leta efter mina jäkla meddelanden istället för att bara rensa av och se om någon intressant kanske dyker upp. känns så fejk, typ hackat.

Jag ska liksom normalt inte få över 6000 likes på lite mer än en vecka utan att vara så aktiv och nu har det stått stilla i evigheter.

Plötsligt blev jag populär igen igår trots att jag inte varit aktiv direkt heller.
Citera
2018-09-21, 06:48
  #5746
Avstängd
gorkgassyhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Alla är inte sådana men man kan säga att Badoo är bottenskrapet av män men det finns många bra där också. Fördelen är att de är extremt många där och ett gigantiskt utbud även om tiden mest används till att rensa.

Vad tusan är det för fel. Orkade inte gå igenom mina likes eftersom de är en del tusen o satte mig där uppe en stund. Loggade in för att läsa meddelanden och det normala är ju 20 typ eller så men nu portionerna de ut (2 i taget) och jag måste leta efter mina jäkla meddelanden istället för att bara rensa av och se om någon intressant kanske dyker upp. känns så fejk, typ hackat.

Jag ska liksom normalt inte få över 6000 likes på lite mer än en vecka utan att vara så aktiv och nu har det stått stilla i evigheter.

Plötsligt blev jag populär igen igår trots att jag inte varit aktiv direkt heller.
Länka till din flashbackprofil så kommer du bli riktigt populär
Citera
2018-09-21, 09:43
  #5747
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorkgassyh
Länka till din flashbackprofil så kommer du bli riktigt populär
Haha! Folk vet nog redan, får en del hintar. Många troll också.

Jag bryr mig inte faktiskt eftersom jag vill ha någon som är äkta, varm och kärleksfull. Flashback är min mörka sida. Sedan, Badoo Jag förväntar mig inte drömprinsen där och här hade jag aldrig hamnat om inte jag redan mött många hemska människor i mitt liv.

Du missar att jag är ganska öppen som flashbackare. Jag är inte för någon kille som är ute efter att utnyttja kvinnor, göra dem illa, ljuger osv

Jag är inte kvinnan du borde skicka oönskade bilder till eller vara otrevlig. Jag är inte heller den som du först försöker låtsas vara seriös inför för att sedan säga: Jag vill ingenting seriöst. Om du inte vill vara här på Flashback sedan eller som novell, förevigad. Jag tar inte skit från män.

Majoriteten av män jag träffat har tillgång till mina Flashback kontonamn och kan läsa exakt hur lågt jag värderar dem när de visat sig vara värdelösa män eftersom det inte är någon rättighet att träffa mig. Man ska vara bra mot mig också.
__________________
Senast redigerad av makullerad 2018-09-21 kl. 09:52.
Citera
2018-09-21, 16:55
  #5748
Avstängd
gorkgassyhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Haha! Folk vet nog redan, får en del hintar. Många troll också.

Jag bryr mig inte faktiskt eftersom jag vill ha någon som är äkta, varm och kärleksfull. Flashback är min mörka sida. Sedan, Badoo Jag förväntar mig inte drömprinsen där och här hade jag aldrig hamnat om inte jag redan mött många hemska människor i mitt liv.

Du missar att jag är ganska öppen som flashbackare. Jag är inte för någon kille som är ute efter att utnyttja kvinnor, göra dem illa, ljuger osv

Jag är inte kvinnan du borde skicka oönskade bilder till eller vara otrevlig. Jag är inte heller den som du först försöker låtsas vara seriös inför för att sedan säga: Jag vill ingenting seriöst. Om du inte vill vara här på Flashback sedan eller som novell, förevigad. Jag tar inte skit från män.

Majoriteten av män jag träffat har tillgång till mina Flashback kontonamn och kan läsa exakt hur lågt jag värderar dem när de visat sig vara värdelösa män eftersom det inte är någon rättighet att träffa mig. Man ska vara bra mot mig också.
Jag tror du bör skaffa en katt istället eller papegoja.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback