2018-04-24, 20:46
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
När jag betalade för en vecka (30 spänn) för 8 dar sedan så hade jag fått 121 likes och ett trettiotal meddelanden efter 5 dagar. Tog hem en brud (som reste 10 mil för att träffa mig) och satte på henne i 4 timmar. Hon var väl snarare en 4 än en 10 men det är ju jag också. Är det verkligen så svårt att träffa nån att knulla på Badoo för er? Jag menar jag har inget bra utseende, har kulmage och är lite autistisk. Däremot vet jag att jag är bra i sängen (om jag håller mig ifrån drickat) . Ska försöka få hem en ny tjej nu till helgen och se om det är svårare.

Aha vad skumt o du bor i en storstad? Tycker att det är mest rasfrämlingar på Badoo faktiskt. Iaf dom man kan få nr av? På dejten blir man förvånad hur dom kan va så kräsna(dom e ej själva stekheta många av dom).
Citera
2018-05-10, 10:41
Medlem
Alltså, vad är detta för värdelös app? Man får like efter like, men när man går in och kollar har man inga likes från dessa personer. Är den så skadad av fakesaker eller vad är det? När jag likar någon kan jag inte ångra?
Citera
2018-05-16, 16:50
Medlem
Vart kan man ändra åldern man söker?
Går in på min profil sedan -> är här för att träffa -> sedan ska man välja mellan, träffa nya vänner, chatta eller dejta. Men kan inte skriva in något ålder som jag vill matcha med?

Behöver man betala för att ändra det eller hur funkar det? har 18-25 men vill ha större spann
Citera
2018-05-16, 17:25
Medlem
Klappasäftens avatar
Finns bara fula människor och singelmorsor på Badoo. Lika värdelöst som Tinder.
Citera
2018-05-16, 17:29
Medlem
Varför betalar ni om ni bara vill pröva? Är ju helt gratis.
Citera
2018-06-13, 11:46
Avslutad
Har provat nätdejting förut, helt värdelöst, en massa omöjliga kvinnor som inte har ngt att komma med själva.
Det enda de kan är att lägga upp fejkade foton (typ 10 år gamla) och en kravlista på det som är omöjlig att uppfylla.
En normal tjej/kvinna borde inte ha några problem att träffa någon man ute på stan, genom jobbet el krogen.
Endast asociala lyckosökerskor nätdejtar eller så känner de sig eftertraktade av desperata män som tittar på deras profiler.
Ser själv bra ut enl andra.
Kan fylla en funktion som tidsfördriv, det är den största fördelen...
Citera
2018-06-15, 22:44
Medlem
klyktattares avatar
Verkar ha blivit en camfnask-sida nyligen. Panikåtgärd? Har kanske fått 1 dejt via Badoo. Värdelös sida. Mest ruggugglor och galna ninjafeminister som dillar om "mansplaining" och annat trams.
Citera
2018-06-17, 10:22
Medlem
Råkade skaffa ett konto på Badoo.
Ja vaddå råkade? Kan man tänka men jag trodde det krävdes med av ett medlemskap än att skriva sitt namn innan man hade konto och jag ville mest nyfiket ta hem appen och kika runt lite först.
Hur som haver. 12 timmar senare har jag en del meddelande, en hel hög likes som jag inte förstår än mindre förstår jag vad favoriter är och tydligen har jag badoo premium.

Är premium något man får gratis de första dagarna för jag har då ingen kännedom om att jag har köpt något?
Citera
2018-06-17, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillefisan
Råkade skaffa ett konto på Badoo.
Ja vaddå råkade? Kan man tänka men jag trodde det krävdes med av ett medlemskap än att skriva sitt namn innan man hade konto och jag ville mest nyfiket ta hem appen och kika runt lite först.
Hur som haver. 12 timmar senare har jag en del meddelande, en hel hög likes som jag inte förstår än mindre förstår jag vad favoriter är och tydligen har jag badoo premium.

Är premium något man får gratis de första dagarna för jag har då ingen kännedom om att jag har köpt något?

Tror det är 7 dagar gratis premium första gången man reggar sig.
Citera
2018-07-14, 15:13
Medlem
langaocbs avatar
Nvm
Hittade det
Edit
Citera
2018-07-17, 17:57
Medlem
Träffat en kille från Badoo (enbart pratsällskap) och vi diskuterade appen men nu påstår han att han inte alls har den utan enbart en app som heter Hot or not. På skärmdumpen syns det ovan medan min dump visar att det är specifikt Badoo.

Jag skaffade en fejkprofil kort för att jämföra hur illa det är för en 19-åring (valde en normalsöt med några extra kilon) men till min stora förvåning är jag som 17- år äldre 10ggr populärare än hennes profil och enbart på likes. Jag har varit mest online (inte så aktiv dvs) och sammanlagt ungefär 6500 likes de här veckorna (förutom någon veckas paus) som gått med det normala på 2-3000 likes fram till tredje dagen och sedan mattats av.

Profilen jag hade på henne likeade kanske 70-80 och en stor del matchade tillbaka. Många fler besök än mig och en mängd Hej i inkorgen (vad fan skriver ni så bara annars?) men jag tror att det var 14 likes medan jag på min profil fick närmare 80 under samma tid där min enbart var in och kollade min egen sida snabbt.

Är det sant att det är två appar som är sammanlänkade? Han sa inte ett ljud hela tiden här och vi umgicks i tolv timmar och pratade om alla livets baksidor gällande allt från Badoo till relationer. Men det skulle kunna förklara att hennes profil fick mindre likes om min är på fler. Hans profil dök upp på hennes Badoo + plus en annan kille jag pratat med, sedan verkade resten av killarna vara helt olika trots fejkprofil hade bredare åldersspann.

🤔
Citera
2018-07-30, 09:45
Medlem
Jag hade badoo 2013 och detta va då verifierar via Facebook. När jag träffa min sambo så tog vi bort våra konton men appen finna fortfarande knuten till min Facebook såg jag förra veckan? Min sambo tror ju att jag skaffat badoo igen vilket jag inte har. Det står att jag är ”aktiv”? När jag sedan väljer att prova logga kn via Facebook så kommer jag till ett konto i mitt namn med mina Facebookbilder samt vänner och intressen har dom tagit från mina gillamarkeringar från Facebook? Inget annat äe ifyllt, hur kan detta ske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in