2017-01-04, 15:10
Medlem
TheOneEyedSnakes avatar
Är det någon som vet hur bedömningsalgoritmen för ens profilbilder ser ut? Kan folk fortfarande rejta andras profilbilder? Själv kan jag inte längre göra bedömning av andras profilbilder men då mina profilbilder förlorat en stjärna vardera sedan igår så måste det betyda att folk fortfarande kan göra det eller så är det något annat som styr hur många stjärnor man har...
Citera
2017-01-06, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trashtextat
Jag faller på utebliven sexlust och antagligen så försöker jag fixa den hos fel män. Därav att lusten liksom slocknar med en fingerknäppning. Jag har gett upp om den stora kärleken och tänker att jag behöver hitta någon mer lagom.

Lite som mig dårå. Men sänk inte dina krav. inte hos personligheten iaf! Tro mig man blir bara mer deprimerad av att vara ihop med någon man inte alls tycker om egentligen.

Den stora kärleken har jag också gett upp om. Så vet vad du känner
Citera
2017-01-06, 23:56
Medlem
Okej provat det här med Encounters, och det verkar ju inte direkt fungera som det ska. Om jag exempelvis väljer att kryssa/dissa en kvinna jag inte finner attraktiv, då kan jag ändå få samma kvinna som förslag i Encounters dagen efter. Vad fan?
Citera
2017-01-11, 21:48
Medlem
Oerhört oseriös sida tycker jag, varannan tjej eller ja 8/10 är asiater el svarta, vart är alla dom i Sverige?
Eller så är dom ryssar
Eller robotar som försöker lura på pengar
Väldigt svårt få svar , många går inte skriva till utan att betala
Tråkig sida
Citera
2017-01-11, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ppallleca
Oerhört oseriös sida tycker jag, varannan tjej eller ja 8/10 är asiater el svarta, vart är alla dom i Sverige?
Eller så är dom ryssar
Eller robotar som försöker lura på pengar
Väldigt svårt få svar , många går inte skriva till utan att betala
Tråkig sida

Det e värt den hundralappen i månaden för all murra man får. Visst finns det fejkprofiler, men inte alls så många som du säger. Och de är lätta som fan att urskilja. Zoraya, 18 år från Grums som söker killar 18-70 t.ex är ju urtypen för en fejkprofil
Citera
2017-01-11, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulbasaur72
Det e värt den hundralappen i månaden för all murra man får. Visst finns det fejkprofiler, men inte alls så många som du säger. Och de är lätta som fan att urskilja. Zoraya, 18 år från Grums som söker killar 18-70 t.ex är ju urtypen för en fejkprofil

Hmm får testa efter nästa lön
Citera
2017-01-13, 00:06
Medlem
Mvks avatar
Badoo går fan inte att använda längre.
Fullt med fake-konton med massa engelska namn som stacy, sharon, amber och bara ett foto och ingen presentation eller pres på engelska.

Börjar fan misstänka att det är badoo själva som skapar dessa konton för att få upp counten på brudar.
Citera
2017-01-14, 10:01
Medlem
Hej,
Har lagt upp 4 foton på badoo men det är bara 2 som visas för andra och de två har en smiley när jag kollar själv. Hur får jag de 2 andra att synas?
Citera
2017-01-18, 16:59
Medlem
Jag får ofta besök av osynliga användare, vad kan det bero på? Varför har man det?
Citera
2017-01-18, 18:25
Medlem
Ni som klagar på lite kontakt ser helt enkelt för dåliga ut på era bilder. Ändra dem så kommer ni se att ni får fler svar.

Jag gjorde två profiler där den ena profilen hade "vanliga" bilder, och den andra var mer macho med spännisbilder och skit.

Fick i snitt bra kontakt med 2 tjejer om dagen på machoprofilen, samtidigt som den andra profilen dog ut efter nån vecka.

Bara ett tips
Citera
2017-01-28, 03:19
Medlem
Packans avatar
Någon som vet om något credit hack fungerar nu?
Citera
2017-01-28, 03:30
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trashtextat
Jag faller på utebliven sexlust och antagligen så försöker jag fixa den hos fel män. Därav att lusten liksom slocknar med en fingerknäppning. Jag har gett upp om den stora kärleken och tänker att jag behöver hitta någon mer lagom.

Någon med mer otur i dejtingvärlden än dig får man leta efter ;-)

Är månne ditt handikappet kanske? Du borde lagt av med nätdejting för längesedan och lära dig att ragga i verkligheten. Tänk dig nätdejting som en inkörsport för att lära sig att ragga bland riktiga folk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in