Citat:
Ursprungligen postat av
Trashtextat
Ja det är nog det. Men var ska man då söka någon, någonstans?
Jag klarar inte av att hålla för låg standard på mina dejter. Jag menar, jag kräver inte värsta mycket men klarar inte av bottennivå på män.
Vet ärligt talat inte vart. Men min teori är att eftersom badoo och tinder blev en fluga så blev det infekterad av väldigt många människor som faktiskt inte behövde ha en sån app. Många ville ha instagraföljare och många av bekräftelsebehov. Blev populärt bland killar också och dom blev väldigt snuskigs och kunds inte bete sig. Alla tjejer och kvinnor jag träffade pratade alltid illa om dessa äckligs killar.
Så förhoppningsvis kommer det vara dött några månader till och allt mer seriösa kommer komma tillbaka på sidan.
Jag fick ett meddelande av en kvinna i 40årsåldern och frågade mig var ja sökte efter. Svarade dock inte då jag gett upp på den sidan ändå.
Tror du nog ha samma problem med mig gäklande att träffa någon ute i de fria.
Jag festar inte så ofta och när jag väl gör det så är jag inte den som raggar. På mitt jobb arbetar de bara killar och våra kunder raggar dock väldigt mycket och tar på oss men dom är gifta så där vill man inte börja dejta någon heller.
Jag vill hitta den stora kärleken faktiskt. Jag kan inte helt ärligt nöja mig med en bra tjej som är fin. Jag vill ha allt. Jag vill klicka och känna.mig riktigt förälskad. Jag är också en komplicerad man som man måste förstå sig på och därav måste hon ha ett startkt självförtroende så hon inte får för sig att ja knullar runt.
Jag har aldrig varit otrogen men i vissa perioder så vill jag bara vara för mig själv. Ingen tjej har förstått sig på det hära så har alltid slutat med dom har legat med någon annan