2015-03-25, 19:00
Medlem
Ni som pratar om att det är bra för att ligga.... Har någon av er de facto fått det? Är så mycket trött snack som man läser här som man hör från alla när man pratar badoo, tinder osv... I slutändan har mer eller mindre ingen själv men de har hört.
Citera
2015-03-26, 10:49
Medlem
Autismpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandstarter
Inget syns på facebook.
När jag använde Badoo för ett antal år sedan, även kompisar som gjorde. Då fick jag massa reklamskit från dem med att jag skulle bjuda in vänner eller liknande, detta finns alltså inte längre? Har tom. för mig det kom sms.
Citera
2015-03-26, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc
Ni som pratar om att det är bra för att ligga.... Har någon av er de facto fått det? Är så mycket trött snack som man läser här som man hör från alla när man pratar badoo, tinder osv... I slutändan har mer eller mindre ingen själv men de har hört.

Har bättre erfarenhet från tinder än badoo faktiskt. Jag är extremt kräsen och på Badoo verkar det som att snyggare tjejer inte ens hittar till din profil, har matchat ett fåtal men har tonvis med average eller fula brudar som besökt min profil. På tinder har jag såhär långt hunnit träffa 6 personer och legat med 3 av dem, varav en jag träffade ett lite längre tag och låg med flera gånger. Har riktigt lovade dejter inplanerade via tinder nästa gång jag åker till min hemstad också. Tror att ett litet problem med badoo är att snygga tjejer blir extremt spammade med profilbesökare och även folk som betalar för att kunna chatta med dem direkt etc. vare sig de vill eller inte. Det känns som att "liken" är mer definitiv på tinder.
Citera
2015-03-26, 15:35
Medlem
GeekChics avatar
De flesta där har vart trevliga och pratsamma med mig, men en del är ju helt klart bara ute efter sex, vilket kan vara jobbigt i längden om man själv inte är det. Man får en hel del meddelanden angående ens utseende och hur snygg/sexig man är. Jag fick sätta en åldersgräns om för vilka människors meddelanden jag skulle se eftersom män över 30 skrev hela tiden (själv är jag runt 20).

Började skriva med en kille, vi bestämde oss för att träffas och vi är nu tillsammans. Så det finns nog en del seriösa personer där ändå

Appen är nog mest till för tidsfördriv om något, vissa är seriösa vissa inte, det märker man ofta rätt snabbt.
Citera
2015-03-26, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autismpower
När jag använde Badoo för ett antal år sedan, även kompisar som gjorde. Då fick jag massa reklamskit från dem med att jag skulle bjuda in vänner eller liknande, detta finns alltså inte längre? Har tom. för mig det kom sms.

Mitt inlägg gällde Tinder, inte på Badoo.
Citera
2015-03-26, 20:50
Medlem
Autismpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandstarter
Mitt inlägg gällde Tinder, inte på Badoo.
Får ta och kolla in Tinder, dock kvarstår min fråga vad gäller Badoo.

Annonseras det ut i ens vänlista på Facebook, sms eller liknande om man använder tjänsten?
Citera
2015-03-26, 20:55
Bannlyst
Vad skall ni med Badoo till, när det finns massvis med ICA butiker.........
Citera
2015-03-26, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc

Jag känner många som har det, de flesta som hänger på Badoo söker inte något seriöst precis. En bra grej att tänka på är att inte spamma tjejer med mail, skriv om du får en matchning annars är det meningslöst.
Citera
2015-03-30, 14:54
Medlem
rokkroks avatar
Tänkte ta bort min profil då jag inte använder den, men när jag skulle logga in så kommer det bara upp att jag måste verifiera mig med min mobiltelefon för att fortsätta vilket jag inte vill.
Under det så står det ''om du inte vill verifiera dig logga ut och försök igen senare'' vilket jag har försökt under några dagar utan framgång.
Så hur kommer jag förbi verifieringen så jag åtminstone kan komma in och plocka bort profilen?
Citera
2015-03-30, 16:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rokkrok
Tänkte ta bort min profil då jag inte använder den, men när jag skulle logga in så kommer det bara upp att jag måste verifiera mig med min mobiltelefon för att fortsätta vilket jag inte vill.
Under det så står det ''om du inte vill verifiera dig logga ut och försök igen senare'' vilket jag har försökt under några dagar utan framgång.
Så hur kommer jag förbi verifieringen så jag åtminstone kan komma in och plocka bort profilen?
Varför vill du inte verifiera dig med din mobil? Rädd för någon/något?
Citera
2015-03-30, 17:04
Medlem
rokkroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamqueensblvd
Varför vill du inte verifiera dig med din mobil? Rädd för någon/något?

För att jag har vänner som har råkat göra det och då har Badoo ibland fått för sig att skicka ut ''inbjudningar'' till kontaktlistan, vilket jag gärna skippar
Citera
2015-04-02, 01:40
Medlem
Någon som vet hur de hemliga kommentarerna som man kan skriva på vissa personers sidor på Badoo funkar? Har märkt att man ej kan skriva det på alla killars sidor..någon som vet varför? Beror det på huruvida personen har superpowers lr ej tro..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in