2015-03-16, 17:27
Medlem
Skriver en gång till då jag inte fick svar på min fråga.
Jag är ute efter nya vänner, skulle Badoo funka då? Eller anses det som en renodlad dejtingsida? Jag har liksom redan ett förhållande och är inte ute efter något, endast vänskap.
Citera
2015-03-16, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OCB-Filtret
Kan man hålla det borta från Facebook? Vet att man behöver koppla till Facebook, men jag vill inte att någonting ska synas på Facebook.

Inget syns på facebook.
Citera
2015-03-16, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobleronetjejen
Skriver en gång till då jag inte fick svar på min fråga.
Jag är ute efter nya vänner, skulle Badoo funka då? Eller anses det som en renodlad dejtingsida? Jag har liksom redan ett förhållande och är inte ute efter något, endast vänskap.

Då ska du nog inte använda badoo. De flesta är ute efter snabba ligg.
Citera
2015-03-16, 20:01
Medlem
kanelipullas avatar
Badoo.com = vill du hitta din dröm psykopat, en mördare han finns på badoo
Citera
2015-03-17, 14:16
Medlem
Hur är det med äldre på badoo? lättare eller svårare? Många har ju vissa krav, men har märkt att andra inte tycks bry sig om åldern.

Någon som träffat en äldre? typ 40+. Tänker hur man ska lyckas få till det om man träffas :/
Citera
2015-03-20, 13:06
Medlem
10sekunders avatar
Fick för mig att gå med igen av någon anledning men får ingen bra känsla av Badoo denna gång heller. Jag har rätt bra bilder ändå och har tänkt till lite med profiltexten. Men det är bara äckelgubbar eller riktigt nersunkade killar som skriver "läget?".

Generellt när jag bläddrar verkar det vara mycket trashigt folk i stan jag flyttat till nu. Joggingbrallor, massa fula tatueringar, rakad skalle/flint, övervikt/anabolakropp och alla heter Mattias eller Andreas och har noll skrivet i profilen dessutom.

Bland encounters har jag bläddrat förbi både min svåger, min bror, min kusin och mitt ex
Citera
2015-03-20, 14:00
Medlem
När jag reggade mig där så skickades det ut automatiska mail till min kontaktlista (som samkördes). Det var mindre roligt då jag jobbar på en statlig myndighet och fick en del påpekanden efter det. Känns som att det finns mkt man ska hålla koll på där innan man godkänner villkor och dylika saker. Känns inte seriöst enligt mig iaf.
Citera
2015-03-20, 14:18
Medlem
Jag fragade mina poolers om Badoo och Happypancake och de sa att allt som aer gratis aer lika med problem maenniskor. Sant som har blivit over och ingen normal vill ha hamnar pa Badoo och Happypancake. Hoerde att Peter Siepen hade hittat nagon pa Badoo men han var daer foer att trala efter ligg. Om du vill ha ett engangsligg aer dessa siter bra. De man traeffar daer ar ingenting att halla fast vid och de traeffar manga parallellt aeven om de inte erkaenner det. Manga av mina polare berattar stories om stalkers och alla har de traffat pa internet. Manga aer tjuvar. En polare traeffade en som pastod sig vara elallergiker och hade satt i spel att hon var tvungen att sitta i lagenheten sjalv for att "kaenna av" om det var en bra lagenhet for en el-allergier eller inte. Naturlich sa passade hon pa att plocka pa sig av det som var av vaerde. Det hapnadsvackande var att det var mest unga kvinnor som gick pa bedraegeriet.

Ska man traeffa nagon fran internet sa laemna inte ut din lagenhetsnyckel..det foersta du goer och blocka alla som vill bli bjudna och vill ha resor. Naemn att du aer foer att dela lika och aktenskapsforord och da far du en hint om det handlar om pengar eller inte. Min gissning aer att naer du naemner det sa blir du dumpad pa en gang eller 1-2 dagar efterat. Det ar mycket horor ochj prostitution pa dessa siter som jag forstatt det och da kan jag tycka att det kan vara smartare att kopa en hora pa gatan och slippa problemen. Min polare sa att han var polis och da blev det inget napp...vid ett annat tillfaelle var han staedare och da var det heller inget napp foerraen han sa att han jobbade mycket svart och drog in pengar men da insag han att de han fick napp pa var inget annat aen prostituerade.

Citat:
Ursprungligen postat av Megafailure
Hur är det den där Badoo.com på seriositetsfronten? Känns som 50% av profilerna är fake såvida inte 50% av mina grannar har amerikanska förnamn .
Citera
2015-03-20, 15:50
Medlem
Hur har ni gjort när ni träffat folk från badoo? Tänkte rent allmänt hur man bör göra för att hålla det på en någorlunda säker nivå. Möts ni och tar en fika/öl/vin eller något ?
Citera
2015-03-20, 18:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OCB-Filtret
Hur har ni gjort när ni träffat folk från badoo? Tänkte rent allmänt hur man bör göra för att hålla det på en någorlunda säker nivå. Möts ni och tar en fika/öl/vin eller något ?
Ja

Citat:
Ursprungligen postat av clean99
Ska man traeffa nagon fran internet sa laemna inte ut din lagenhetsnyckel
Ok det är uppfattat.

I övrigt så verkar ju vara cynisk och bitter. Läs din egen text. Eller testa att gå på stan. Tror du inte du kommer se fulla gubbar och slödder där också? Är alla som går på stan slödder då?
Senast redigerad av Alltidxx 2015-03-20 kl. 18:08.
Citera
2015-03-24, 21:17
Medlem
Man får en väldigt bra känsla när man själv gillat några tusen tjejer, och själv endast fått likes från ett 20-tal mindre attraktiva än så länge; merparten överviktiga. Får väl vara glad för 1 like från 1 snygg tjej.

Senast redigerad av OCB-Filtret 2015-03-24 kl. 21:26.
Citera
2015-03-25, 11:16
Medlem
ownrockers avatar
Ytlig sida, good for fucks, nothing more:P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in