De flesta där har vart trevliga och pratsamma med mig, men en del är ju helt klart bara ute efter sex, vilket kan vara jobbigt i längden om man själv inte är det. Man får en hel del meddelanden angående ens utseende och hur snygg/sexig man är. Jag fick sätta en åldersgräns om för vilka människors meddelanden jag skulle se eftersom män över 30 skrev hela tiden (själv är jag runt 20).
Började skriva med en kille, vi bestämde oss för att träffas och vi är nu tillsammans. Så det finns nog en del seriösa personer där ändå
Appen är nog mest till för tidsfördriv om något, vissa är seriösa vissa inte, det märker man ofta rätt snabbt.