2014-10-16, 15:15
Medlem
Vad är det för fel på brudar som skriver Hej! Man svarar med ett hej! Och den inget svar tillbaka! WTF?

Det står att dom läst det!
Citera
2014-10-16, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divison
Vad är det för fel på brudar som skriver Hej! Man svarar med ett hej! Och den inget svar tillbaka! WTF?

Det står att dom läst det!

Dom kanske inte vet hur man konverserar?
Citera
2014-10-16, 18:26
Bannlyst
Det går fan inte att vara seriös på Badoo. Tröttnade efter ett par dagar. Nu trollar jag bara sönder, får sjukt mer respons, det är sjukt.
Citera
2014-10-17, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband1
Det går fan inte att vara seriös på Badoo. Tröttnade efter ett par dagar. Nu trollar jag bara sönder, får sjukt mer respons, det är sjukt.

Ha ha vad skriver du då?
Citera
2014-10-17, 13:44
Medlem
Nominis avatar
Är trött på badoo, man får jätte ofta matchningar men ingen tjej skriver till en... Vem orkar ta första steget på en sida där även fula tjejer får flera mejl om dagen av desperata killar...
Citera
2014-10-18, 12:54
Medlem
Citat:
Haha samma här! Fucked up egentligen..
Citera
2014-10-18, 13:00
Medlem
5.88, 5.60, 5.22, 4.43, 4.30, 4.29, 4.20 sen har jag 3-4 st runt 3.70-3.35.

Är detta bra betyg eller ? Är kille.

Borde jag ta bort dom med låg betyg? Problemet är att vissa av dom är bra bilder i mitt tycke. Jag misstänker att det är killar som har röstat ner dom.

Har t.e.x 2 foton från samma tillfälle. 1 med glasögon och 1 utan. Och den med brillor har fått ett mkt högre betyg än den där jag inte har några.

vad säger tjejer? Är glasögon okej om killen passar i dom eller framstår han som en nörd?

Har brillor på majoriteten av fotona och dom flesta är iofs högst rankade av mina bilder.

Edit: antar att jag borde ta och använda den med högst betyg som profilbild?
Citera
2014-10-18, 13:14
Medlem
Hahaha jag dör! 100+ kg brudar med typ 7 i betyg i genomsnitt när jag röstar. Sen röstar man på snygga brudar som har typ lika höga betyg.

Ibland (rätt ofta) stöter man på en etta. Tjock som fan, ful som stryk etc. Och så har dom 5+ i betyg hahhaa.

Jag vet fortfarande inte om det är snällt folk som tycker synd om dom och vill skänka dom lite lycka genom att ge dom ett högt betyg. Eller om det är extremt kåta killar som bara bryr sig om hon har en fitta.

Säkerligen en mix av de två.
Citera
2014-10-18, 13:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lotusswift
5.88, 5.60, 5.22, 4.43, 4.30, 4.29, 4.20 sen har jag 3-4 st runt 3.70-3.35.

Är detta bra betyg eller ? Är kille.

Borde jag ta bort dom med låg betyg? Problemet är att vissa av dom är bra bilder i mitt tycke. Jag misstänker att det är killar som har röstat ner dom.

Har t.e.x 2 foton från samma tillfälle. 1 med glasögon och 1 utan. Och den med brillor har fått ett mkt högre betyg än den där jag inte har några.

vad säger tjejer? Är glasögon okej om killen passar i dom eller framstår han som en nörd?

Har brillor på majoriteten av fotona och dom flesta är iofs högst rankade av mina bilder.

Edit: antar att jag borde ta och använda den med högst betyg som profilbild?

Ja, ta bort de som har lågt betyg. Ser tjejerna att du har bilder med lågt betyg så är du körd.
Jag har svårt att tänka mig att killar sitter och röstar ner andra killar, man väljer ju antingen tjejer eller killar. Man vill se fitta, så enkelt är det bara.
Var bara lugn, över 5 i betyg är MER än OK, det är BRA, du har ditt på det torra. Riktigt snygga tjejer landar väl i regel runt 7 och du har nästan en 6a, du ligger bra till my man.
Om du får mer framgång som glasögonorm så kör på det. Ja, du bör använda bilden med högst betyg som profilbild.
Citera
2014-10-18, 13:31
Medlem
Citat:
Ja, ta bort de som har lågt betyg. Ser tjejerna att du har bilder med lågt betyg så är du körd.
Jag har svårt att tänka mig att killar sitter och röstar ner andra killar, man väljer ju antingen tjejer eller killar. Man vill se fitta, så enkelt är det bara.
Var bara lugn, över 5 i betyg är MER än OK, det är BRA, du har ditt på det torra. Riktigt snygga tjejer landar väl i regel runt 7 och du har nästan en 6a, du ligger bra till my man.
Om du får mer framgång som glasögonorm så kör på det. Ja, du bör använda bilden med högst betyg som profilbild.

Tänkte att vissa killar inte är smarta nog att hitta filtreringsknappen.

Okej så vad betraktas som lågt betyg? Allt under 4? Har 4 bilder på: 4.60, 4.60, 4.43 och 4.20, borde dessa tas bort? Alla andra är på över 5 i betyg.

Hur fan ser dom betygen? Jag kan inte se någons betyg om jag inte röstar på andra foton och då är det osannolikt att tjejen jag är intresserad av ploppar upp.

Edit: tog bort en bild som jag själv tyckte såg bra ut som hade 3.40 i betyg, vart chockad när jag såg det. Laddade upp den igen och nu har den 5.50... snygga /genomsnittliga brudar som röstat positivt på den. Wtf liksom?
Senast redigerad av lotusswift 2014-10-18 kl. 13:59.
Citera
2014-10-18, 13:47
Medlem
Sorry att jag bombar, är sjukt jävla rastlös.... när det kommer till betygsättning av snygga tjejer. Hur ska man göra då? Tjejer och killar får gärna svara på detta.

Ska man rösta högt, med risk att hon blir alldeles för självsäker. Eller ska man rösta lågt och på så vis inte pumpa upp hennes självförtroende? Man sticker nog mer ut på så vis, sen om det är positivt eller ej låter jag andra besvara på.
Citera
2014-10-18, 14:43
Avslutad
Ge 4 så är det tillräckligt lågt för stt hon ska kunna se betyget ang. bildbetyg för killar: allt över 6 är riktigt jävla bra. Får du 4-5 är man normal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in