2014-06-04, 18:13
Medlem
Ett bra tips:

Har dom inte listat några intressen och/eller har ingen press skit i att skriva till dom. Majoriteten är fejk, resten är bara attention whores.
Citera
2014-06-04, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lotusswift
Jag rekommenderar badoo till alla som söker diverse saker (chat/vänskap/sex). Men söker ni relationer så skit i det. Brudarna där är speciella minst sagt. Har legat med några därifrån, har snackat med andra länge osv. För att tjejen sen bara försvinner.

lägg inte ner för mycket tid på en tjej där. Dom är antingen attention whores eller psykfall.

Jag gick i fällan och kära ner mig i en därifrån. Hon föll också men hon var tydligen självmordsbenägen och lämnade (flyttade hem till sin byhåla) staden utan förvarning vilket var fucked up då vi var i grund och botten ett par.

Hon var söt, snygg, omtänksam. Flickvänsmaterialet helt enkelt, nåväl förutom hennes psyke då. Detta verkar vara normen på badoo tyvärr. Skadade tjejer...

Jag började med Badoo då jag är för feg irl för att ragga. Jag övertänker situationen och tänker på det värsta som kan hända om jag raggar o får dissen irl. Även fast jag ser rätt bra ut. Drf föredrar jag online, då jag är grym när det kommer till att skriva haha. Där skiter jag i om jag nu skulle få dissen så jag vågar gå in med självförtroende och styra upp skiten.
Är exakt som du. Vågar inte riktigt lägga in en riktig stöt IRL.
Men det måste ju finnas några flickvän-dugliga brudar där? Det är en som jag har lite extra napp på - hoppas hon inte är galen..!
Citera
2014-06-04, 21:42
Medlem
http://badoo.com/0389231158/?r=23fY9&p=180

Tagit "fake" konto till en ny nivå
Citera
2014-06-04, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muckpuck
Men det måste ju finnas några flickvän-dugliga brudar där?
Är du bara ute efter ett ligg så är det bara att köra på.
Citera
2014-06-04, 23:41
Bannlyst
Så fort någon skriver till mig så brukar jag alltid tänka frågan "Jahop, vad är felet på dig då?". Jag sjukförklarar alla som skriver till mig, och än så har jag inte friskförklarat någon
Citera
2014-06-04, 23:54
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Så fort någon skriver till mig så brukar jag alltid tänka frågan "Jahop, vad är felet på dig då?". Jag sjukförklarar alla som skriver till mig, och än så har jag inte friskförklarat någon
Så sant så sant, tragikomiskt.
Citera
2014-06-05, 18:13
Medlem
nä, verkar bara vara attention-whores där som sagt. umgåtts med en i 3 mån nu som jag faktiskt trodde på trots att jag träffade henne genom badoo, men hon drog över en annan till sig därigenom när jag stannade hemma första natten på 3 mån (!). så efter det insåg jag att merparten av tjejerna på badoo, letar uppmärksamhet/bekräftelse/ligg? kanske inte alla, men många garanterat...

är det inte många singelmorsor där å överlag?
Citera
2014-06-06, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin

Så där tänkte jag också då jag nätdejtade. Bara feta som skriver, är dom inte fet så har dom rymt från gruppboende.
Citera
2014-06-06, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rollepolle
nä, verkar bara vara attention-whores där som sagt. umgåtts med en i 3 mån nu som jag faktiskt trodde på trots att jag träffade henne genom badoo, men hon drog över en annan till sig därigenom när jag stannade hemma första natten på 3 mån (!). så efter det insåg jag att merparten av tjejerna på badoo, letar uppmärksamhet/bekräftelse/ligg? kanske inte alla, men många garanterat...

är det inte många singelmorsor där å överlag?

Av någon anledning är 80% helt ensamstående mammor med pappor som sket i barnet och drog.. Snyft snyft. Måste ju vara något fel på mammorna...
Citera
2014-06-06, 11:27
Bannlyst
En polare träffade en tjej på Badoo för typ en månad sen. Nu är de tillsammans och delar lägenhet med mig. Jag är det s.k tredje hjulet. Ingen drömsituation direkt. Vet inte vad jag ville med det här inlägget, men tydligen så går det att hitta normala tjejer att skapa något seriöst med. Gäller bara att hitta dem.
Citera
2014-06-06, 13:00
Medlem
Jag körde encounters lite grann och fick nån fullträff på en fin tjej men tryckte på spela vidare istället. Brukar dem inte hamna i meddelanden listan eller?
Citera
2014-06-06, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngenReklamTack
Jag körde encounters lite grann och fick nån fullträff på en fin tjej men tryckte på spela vidare istället. Brukar dem inte hamna i meddelanden listan eller?

Ja det gör dom.

Har haft ett par kks från Badoo hittills nu men den senaste månaden eller två så har tjejerna totalignorerat mig. Hur går ni tillväga i skrift utan att låta creepy för att hitta kk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in