2014-06-03, 10:38
Medlem
Vickyliciousss avatar
Badoo är den värsta sidan som finns ! Appen är programmerad så att om en tjej är poppis så syns hon på huvud menyn hela tiden
& killarna behöver uppgradera sitt konto för att kunna skriva till henne .
+ att varenda kille på badoo skriver till en !

Info enligt en kille som skrev till mig
Citera
2014-06-03, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vickyliciouss
Badoo är den värsta sidan som finns ! Appen är programmerad så att om en tjej är poppis så syns hon på huvud menyn hela tiden
& killarna behöver uppgradera sitt konto för att kunna skriva till henne .
+ att varenda kille på badoo skriver till en !

Info enligt en kille som skrev till mig
Nja. Är en tjej jättepopulär så behöver killarna vänta ett dygn eller uppgradera för att få skicka ett meddelande. Det är väl en kombination mellan att tjäna pengar och att se till att tjejerna inte får hur många meddelanden som helst.

Sen vet jag inte hur många meddelanden en tjej nu får per dag, men jag kan tänka mig att det blir en hel del!
Citera
2014-06-03, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tattarbajs
Gjorde precis i studiesyfte en profil där jag laddade upp bilder på dave batista påstod att jag var jugoslav och gymägare. Detta fick mig att tappa hoppet totalt om tjejerna på den sidan spammade bara ut några hej med en smiley efter 20 minuter ville 3 snygga 19 åringar träffas redan nu ikväll. En kvinna som var ganska läcker i 40års åldern skrev rena sexmeddelanden och samtliga tjejer jag skrev till svarade även de extremt fula kan tillägga att jag fyllde i ålder37 nu är jag uppriktigt arg och ledsen, kommer fan aldrig mer registrera mig på någon liknande skit bara fyllt med horor
Nej så dålig är inte Badoo men det verkar som alla ligger med alla. Ska du ha något seriöstså finns de bättre alternativ.
Citera
2014-06-03, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muckpuck
För någon dag sen fick jag en tjejs kik, samt så började hon följa mig på instagram. Hur stort intresse-tecken är detta på Badoo?
Ska jag försöka ta upp kontakten med henne igen?

Vill, men är så osäker av mig..

Vad väntar du på? Skriv vafan varför är du ens här och frågar?
- Hon är intresserad om hon vill prata mer med dig...

Citat:
Ursprungligen postat av KriminalvardenKV
Har registrerat mig nyss där o har kontakt med 3 tjejer som alla sagt att de kan träffas över en fika.
Tror ni det finns liggchanser??

Haha

Tänkte du dig att ni skulle ligga under fikat eller? Godkänner någon av dom "filmkväll" eller "softa hos dig" så kan de bli ligg.
Alternativt om ni drar hem till dig efter fikat efter att ha känt in henne lite, det avgör du.
Citera
2014-06-04, 01:13
Medlem
Fan det börjar ta sig på badoo!
Efter nån timmes chattande (bland dem roligaste konversationerna jag haft - hon verkade rätt underhållen med) sa jag nu godnatt till en brud. Men på nåt vänster kom vi fram till att hon skulle utföra en striptease för mig om jag sjöng henne en speciell låt

På skala 1-10, hur intresserad är hon?
Citera
2014-06-04, 01:57
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muckpuck
Fan det börjar ta sig på badoo!
Efter nån timmes chattande (bland dem roligaste konversationerna jag haft - hon verkade rätt underhållen med) sa jag nu godnatt till en brud. Men på nåt vänster kom vi fram till att hon skulle utföra en striptease för mig om jag sjöng henne en speciell låt

På skala 1-10, hur intresserad är hon?
Låter väldigt slampigt och WT, badoo upp i dagen.
Citera
2014-06-04, 02:56
Medlem
OndaParabolens avatar
Har följt tråden ett bra tag och har märkt att det i stort sett bara verkar handla om två scenarios:
"Fika", lära känna varandra
"Kolla på film", ligga

Är det bara dessa två stadier som man i regel använder sig av på Badoo?
Jag har inte hållit på med nätdejting och är heller inte intresserad av att börja, är bara nyfiken.
Citera
2014-06-04, 12:08
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Låter väldigt slampigt och WT, badoo upp i dagen.

Verkligen WT!
Citera
2014-06-04, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Verkligen WT!
Hon är latina, inte WT. Då är det lugnt va?
Citera
2014-06-04, 12:29
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foofie
Tycker att badoo är den bästa sidan om man vill få kontakt med killar, det går lätt, får napp varje dag ja!

Har också fått napp varje dag dom kille. Har t o m fått dra vissa i håret om ni förstår vad jag menar ;-)
Citera
2014-06-04, 17:18
Medlem
Blev medlem på badoo för tredje gången (uttråkad). Hade ett högt betyg på mina bilder innan. Nu får jag 2.30 i snitt hahaha, dafuq? Jag la upp många bilder på raken, kanske blev nån lack på mitt face poppa upp hela tiden? Sen så gav jag alla tjejer, snygga som fula låga betyg . Dom kände kanske igen mig haha?

Tycker förövrigt att folk av samma kön inte ska få rösta på en. Jag har fått några höga betyg av snygga tjejer så det är skumt.

Aja whatever haha.
Citera
2014-06-04, 17:40
Medlem
Jag rekommenderar badoo till alla som söker diverse saker (chat/vänskap/sex). Men söker ni relationer så skit i det. Brudarna där är speciella minst sagt. Har legat med några därifrån, har snackat med andra länge osv. För att tjejen sen bara försvinner.

lägg inte ner för mycket tid på en tjej där. Dom är antingen attention whores eller psykfall.

Jag gick i fällan och kära ner mig i en därifrån. Hon föll också men hon var tydligen självmordsbenägen och lämnade (flyttade hem till sin byhåla) staden utan förvarning vilket var fucked up då vi var i grund och botten ett par.

Hon var söt, snygg, omtänksam. Flickvänsmaterialet helt enkelt, nåväl förutom hennes psyke då. Detta verkar vara normen på badoo tyvärr. Skadade tjejer...

Jag började med Badoo då jag är för feg irl för att ragga. Jag övertänker situationen och tänker på det värsta som kan hända om jag raggar o får dissen irl. Även fast jag ser rätt bra ut. Drf föredrar jag online, då jag är grym när det kommer till att skriva haha. Där skiter jag i om jag nu skulle få dissen så jag vågar gå in med självförtroende och styra upp skiten.
Senast redigerad av lotusswift 2014-06-04 kl. 17:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in