Citat:
Ursprungligen postat av
nippot
Vi har inte så många etablerade sociala mötesplatser i Sverige. Krogen passar inte alla.
Hela världen är ju en enda stor social mötesplats
Får man av ren nyfikenhet fråga hur gammal du är? Kanske lätt för mig och säga men som student finns ju brudar överallt! Trots detta är det supermånga i 18-20åldern som hänger på badoo.
Citat:
Ursprungligen postat av
Xdime
Vad är det att skämmas över? Inte större skillnad än att ha ett facebook, instagram eller att vara medlem på någon annan socialmediasida.
Du verkar vara en bakåtsträvare, men utvecklingen går framåt och det är inget fel med att träffa folk genom internet.
Vad det är att skämmas över..? Skulle vilja hävda att det är allmänt känt att större delen av Badoo är bottenskrap. Vill man identifiera sig som bottenskrap så fine.
Är
jag en bakåtsträvare? Jag skulle snarare säga att badoo är ett steg bakåt. Man hoppar ju över alla de roliga delarna. Att faktiskt se personen när man raggar på den. Charmen av att jobba på ett ragg, istället för en konversation som egentligen betyder "Hej vill du knulla?".
Listan kan göras lång men att träffa folk på badoo är ju en förenklad version av att ragga i verkliga livet så du får motivera varför gammal hederlig raggning skulle vara bakåtsträvande.