Citat:
Ursprungligen postat av lufttork
Har du tänkt på att en del tjejer besöker din profil först efter några mail?
Annars är det rätt sjukt om man tänker efter då tjejer dissar den som skriver utan att ens ha besökt dennes profil. Jag anser att man ser så pass lite av den lilla bild man kan se då man först får mail. Jag skriver även till tjejer som ser runda ut då jag har tidigare erfarenhet att det kan gömma fruktansvärt vackra pärlor bakom en sådan bild - men även riktiga fläskberg. Jag ger alla en chans!

A vet
Tycker man blir så bortskämd dock att man till slut inte ens orkar engagera sig i 5or.
Vet inte hur det är hos er i andra städer men här i GBG är det inte brist på puddingar direkt.
Lite som när man går på Ullared.
Direkt när man kommer in i varuhuset så är 79kr för en t-shirt rena fyndet.... efter att ha sett resten av utbudet i 1.5h så tycker man att det är rena rånet.
* Det konstigaste är ändå när du ser samma tjej inne på din pres för typ 3e ggn utan att skriva något.
Man ba: Vafan kom igen nu, hälsa iaf, tror knappast du kommer in här och snokar för att du tycker att killen är groteskt ful...... 3 dagar i rad.
* Sen har jag tänkt på att vissa är så fruktansvärt vackra (och vet om det) att dom bara har en bild och det räcker.
* Folk måste lära sig att gallra bilder, även vanligt på Facebook att folk har 38 bilder på nån spinkig pudel som fryser.
*Även roligt är brudarna som skriver i sin pres att dom är trötta på att få sexinviter.
Pattarna i vädret, putar med läpparna och ut med röven, undrar varför sexinviterna fortsätter komma.
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Jag fick en tjej att öppna och där fanns..........................ännu fler "Jag står och tar kort på mig själv i spegeln med mobilen"
Haha. Jag vet numera.
Nitlotter och falsk marknadsföring.