2012-12-20, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
Att 10-15 tjejer på 1 dag skriver till en, alltså att dom börjar skriva till en låter osannolikt.
Såvida du inte Är Brad Pitt OCH ställer dig i spotlight flertalet ggr för att folk ens ska se dig.

Du kan börja skriva till, dom kollar upp din pres, gillar dig och så svarar dom.
På så sätt kan du komma upp till 10-15.

Håller med 78 om du är tjej, helt ok men som kille på 2 dagar hahaha my ass.

Har du tänkt på att en del tjejer besöker din profil först efter några mail?

Annars är det rätt sjukt om man tänker efter då tjejer dissar den som skriver utan att ens ha besökt dennes profil. Jag anser att man ser så pass lite av den lilla bild man kan se då man först får mail. Jag skriver även till tjejer som ser runda ut då jag har tidigare erfarenhet att det kan gömma fruktansvärt vackra pärlor bakom en sådan bild - men även riktiga fläskberg. Jag ger alla en chans!
Citera
2012-12-20, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lufttork
Är du tjej så är 10-15 personer normalt.

Är du tjej så är 78 personer på två dagar normalt.

Som kille så tror jag inte på denna statistik....
Nää det stämmer inte, kanske 78 personer på två timmar är normalt.
Citera
2012-12-20, 21:27
Medlem
Jag gick med då jag läste Expressens artikel om sidan. Jag trodde det skulle gå lika enkelt som för de i artikeln. Synd att det är svårt att kopiera och klistra in på mobilen för det tar sin lilla tid att knåpa ihop en mening på mobilen med dess smarta stavning. Nu får man förvisso svar, men det händer ju inget.
Citera
2012-12-20, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
Har ni varit med om att brudar har nakenbilder i sina "privata bilder" som dom låser upp för en?

En tjej låste upp dom och vips där var ett par blottade tuttar.
Jag sa att jag inte var beredd på det nakna men att jag gillade det.
Hon säger:
Vad förväntade du dig?
.....

Är det standard att dom har naket där i?
Trodde det var bilder på deras ungar och annat trams.

Jag fick en tjej att öppna och där fanns..........................ännu fler "Jag står och tar kort på mig själv i spegeln med mobilen"
Citera
2012-12-20, 22:46
Medlem
Kom precis hem efter att ha träffat tjej nr2 från Badoo. Var en äldre tjej med flera barn och en halvdan bild. Tänkte att vafaan, hon kan ju vara sötare än vad hon själv målar upp sig att vara och på det svinkåt. Reservligg tänkte jag träffade henne en snabbis utomhus och hon var kort och tjock, vidrig andedräckt till det...

Eh, nej tack. Här har jag stått och borstat mina egna tänder i flera timmar och sköljt med Listerin. Och du har mage att lukta pecka?!
Citera
2012-12-20, 22:50
Bannlyst
Jag har fått mycket fitta tack vare Badoo. Fler bör testa tjänsten!
Citera
2012-12-20, 23:12
Medlem
Mvks avatar
Citat:
Har du tänkt på att en del tjejer besöker din profil först efter några mail?

Annars är det rätt sjukt om man tänker efter då tjejer dissar den som skriver utan att ens ha besökt dennes profil. Jag anser att man ser så pass lite av den lilla bild man kan se då man först får mail. Jag skriver även till tjejer som ser runda ut då jag har tidigare erfarenhet att det kan gömma fruktansvärt vackra pärlor bakom en sådan bild - men även riktiga fläskberg. Jag ger alla en chans!

A vet
Tycker man blir så bortskämd dock att man till slut inte ens orkar engagera sig i 5or.
Vet inte hur det är hos er i andra städer men här i GBG är det inte brist på puddingar direkt.

Lite som när man går på Ullared.
Direkt när man kommer in i varuhuset så är 79kr för en t-shirt rena fyndet.... efter att ha sett resten av utbudet i 1.5h så tycker man att det är rena rånet.

* Det konstigaste är ändå när du ser samma tjej inne på din pres för typ 3e ggn utan att skriva något.
Man ba: Vafan kom igen nu, hälsa iaf, tror knappast du kommer in här och snokar för att du tycker att killen är groteskt ful...... 3 dagar i rad.

* Sen har jag tänkt på att vissa är så fruktansvärt vackra (och vet om det) att dom bara har en bild och det räcker.

* Folk måste lära sig att gallra bilder, även vanligt på Facebook att folk har 38 bilder på nån spinkig pudel som fryser.

*Även roligt är brudarna som skriver i sin pres att dom är trötta på att få sexinviter.
Pattarna i vädret, putar med läpparna och ut med röven, undrar varför sexinviterna fortsätter komma.

Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Jag fick en tjej att öppna och där fanns..........................ännu fler "Jag står och tar kort på mig själv i spegeln med mobilen"
Haha. Jag vet numera.
Nitlotter och falsk marknadsföring.
Citera
2012-12-20, 23:43
Medlem
Skriver med 6 st tjejer just nu och alla har kontaktat mig. Dock tycker jag ingen av desssa är värda att träffa så jag kommer nog sluta prata med dem snart. Ska man vänta på att den snygga kontaktar en själv eller måste man själv skriva något?

Jag hade ju tänkt att plöja allt jag kom över om de bodde tillräckligt nära men jag brukar ha enorm ångest efter att ha knullat fula brudar
Citera
2012-12-20, 23:45
Medlem
Hur seriöst går ni som får ligga in för appen? tog hem den nyss för att prova lite,
dock möttes man av ett hav av inställningar och skit som jag inte har någon lust att lägga ner tid på :P

Lade upp en bild sen fick det vara nog, gick in på "personer i närheten" och skickade iväg lite hälsningar till dom som såg bra ut genom chatta fliken. Tjejerna svarar faktiskt till min förvåning men dock verkar det väldigt segt :S vill ju att det ska vara lite fart när det är en chat
, annars känns det som att man skickar mail och mina korta formuleringar blir bara fel då

Så då undrar jag om det kanske är för min knapphändiga profil eller man kanske bör använda nån annan funktion än chatten? lite strategitips från proffsen vore gött

Har inte pungat in några stålar än heller om det nu gör nån skillnad (fick nån encounter som man inte kunde se vem det var utan att betala).
Citera
2012-12-21, 00:45
Medlem
Citat:
Annars är det rätt sjukt om man tänker efter då tjejer dissar den som skriver utan att ens ha besökt dennes profil.
tjejer funkar tvärtom där (de flesta), dom kollar först på vad du skriver och sedan kollar dom hur du ser ut. vi män funkar ju tvärtom vi skiter i vad hon skriver utan går först in på profilen och kollar hur hon ser ut.
Citera
2012-12-21, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
jag tror att när dom har såna bilder så måste det vara någon form av shit-test för att sortera bort män som frågar direkt efter privata, jag frågar aldrig efter privata. mest för att nakenbilder från random kvinnor på nätet är ungefär lika intressant som att hångla på krogen. jippi liksom, jag vill bara ligga resten skiter jag i.
Senast redigerad av chipskungen 2012-12-21 kl. 00:53.
Citera
2012-12-21, 10:35
Medlem
Jag blir så less på detta att en del varken läser eller besöker min profil. De har således inte heller sätt mina bilder på närmare håll. Begriper inte hur man kan avgöra något utifrån det huruvida en person är något att ha.

Kollade igår lite statistik...

Antal mailad: 117 st
Besvarade: 50 st
Antal träffar: 4 st
Antal dom mailat på eget initiativ: 0 st

Cirka 15 st har inte ens loggat in på badoo och därför inte läst.

Och nu har jag skrivit till ALLA i min stad som är aktiva..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in