2008-08-15, 07:34
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hedet
Saken är alltså biff, och diagnosen är ställd. Blondinbellan lider av paralysis-lexani som hon fått av att ha stressat för mycket, samt bjudit upp sig o särat för Nils Rövberg, "Bocken från Norr" a.k.a. häradsbetäckaren från Rövsköldsvik som tråkigt nog var smittad med herpes i munnen, på könet, och självfallet i röven. Undra vad Blondinpappan skulle säga, nä just ja, han skrattar hela vägen till banken.

Kan inte svara för hur smittovägarna ser ut hos Blondinbella, men för de flesta så är det en bihåleinflammation som ligger bakom och det kan man ju få oavsett om man suger kuk eller ej.
Citera
2008-08-15, 07:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ohha
Högklassigt läsande. Verkligen. Varför går jag ens in på hennes blogg haha. Måste sluta, ge mig en botmedel någon.

Ska vi ge dig ett liv?:/
Citera
2008-08-15, 09:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av inte_som_du
hon lider av en lätt variant av sjukdomen paralysis-lexani, dvs. visa muskler är halft-förlamade och otroligt svåra att styra, i hennes fall vänstra ansiktsmusklerna.
Och snart kommer en artikel i Expressen om Blondinbellas kroniska muskelsjukdom
Tror för övrigt att jag läst att Sylvester Stallone har samma åkomma.
Citera
2008-08-15, 10:11
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Man kanske skule ta det där erbjudandet om att börja blogga på allvar och peta ned flicksnärtan från tronen med lite seriöst stek istället

ja vi vill se lite gammalt mode från förr
Citera
2008-08-15, 15:23
Medlem
crilleos avatar
http://www.youtube.com/watch?v=lFjdyCVBavY&feature=related

Säkert varit uppe innan, men ja - vilken snygging...

Speciellt slutet, fresh!
Citera
2008-08-15, 16:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av crilleo
http://www.youtube.com/watch?v=lFjdyCVBavY&feature=related

Säkert varit uppe innan, men ja - vilken snygging...

Speciellt slutet, fresh!

Du är oskuld va?
Citera
2008-08-15, 16:52
Medlem
TröttSvensks avatar
Såg att hon nu vill ha en assistent som kan hjälpa henne med att organisera sitt liv med alla resor, fester och premiärer...
Hon uppmanade folk att söka jobbet.

Undra vad hon tänker betala i lön ?
Kollektivavtal ?
Arbetsgivaravgift ?

Eller troligen så anser hon att sådant inte gäller henne då hon är moderat...

Citera
2008-08-15, 16:55
Medlem
Eoppoyzs avatar
Är det bara jag som aldrig har besökt hennes blogg eller ens haft lust att göra det heller?
Citera
2008-08-15, 17:02
Medlem
Hamnade av en slump på en annan brudblogg, Egoinas blogg närmare bestämt. Den har tydligen ganska många besökare.

Sammanfattning:

Korkad blondin.
Humor?
Alla kommentarer inleds med haha, oftast följer inget mer, gissar att det bara är fjortisbrudar som kommenterar
Dum bonnläpp till pojkvän med y-namn (jimmy) glorifieras. Alla läsare inser att Jimmy är en stor loser och att bloggarinnan bara gör sig löjlig (men just detta var det enda jag gillade med bloggen).
Utan att läsa igenom alla 15000 inlägg noterade jag att så fort någon skrev något i en kommentar som kunde tolkas som kritik skapade egojnan genast ett inlägg om denna kommentar. (Tål inte kritik tydligen, vore kul med en Flashattack)
Hon jobbar på Burger King och hatar danskar.

Hur som helst, vad jag vill komma till är att Blondinbella faktiskt är ganska smart i jämförelse. Blondinbella tjänar pengar, har en snygg framgångsrik pojkvän och är halvsnygg. Det kunde vara värre. Varför ägna sig åt att klanka ner på framgångsrika Blondinbella när det finns mycket värre brudar där ute som inte ens tjänar pengar på sitt bloggande?
Citera
2008-08-15, 17:08
Medlem
ohhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Såg att hon nu vill ha en assistent som kan hjälpa henne med att organisera sitt liv med alla resor, fester och premiärer...
Hon uppmanade folk att söka jobbet.

Undra vad hon tänker betala i lön ?
Kollektivavtal ?
Arbetsgivaravgift ?

Eller troligen så anser hon att sådant inte gäller henne då hon är moderat...

Haha hmm. Detta kan faktiskt bli intressant! Undrar om personen kommer få pengar under bordet eller ej. Och hennes eventuella försvarstal till det hela. Ska bli kul att följa
Citera
2008-08-15, 21:17
Medlem
Leashs avatar
Ingen som har läst Aftonbladet Klick idag?
Där hon gråter ut om hur hemska alla är mot henne efter att hon fläkt ut sig i tidningarna angående det påstådda sexöverfallet.
Men det som stör mig mest i artikeln är svaret på frågan:
- "Varför tror du folk är så hatiska mot dig?"
- "Jag är helt bombsäker på att det beror på att jag går emot jantelagen. Jag säger hur bra jag mår, hur duktig jag är och så här bra går det för mig."
För i HELVETE. Jag, och många andra vågar jag påstå, avskyr dig för att du inte har uträttat nåt vettigt i hela ditt jävla miserabla liv, och ändå påstår att folk skulle vara avundsjuka på dig. Avundsjuk på VAD ?
Jag tycker synd om dig. Du kommer få en sån jävla skyffel i ansiktet när verkligheten knackar på.

Flashback nämns inte specifikt vad jag kommer ihåg, men nog fan har hon vart här och läst

Hittar givetvis ingen länk.

Man kanske skulle starta en blogg.
LazyLeash ska jag kalla mig.
Innehållet består av noggranna beskrivningar om hur jag plockar navelludd innan jag käkar en kaviarmacka med o´boy, sticker ner på stan och köper skor i närmaste lågprisbutik.
Jag menar, ickenyheter verkar vara the shit nuförtiden, så varför inte ?
När jag blir känd ska jag bli jätteledsen för att så många tycker jag är känd för ingenting.
För jag går ju bara mot jantelagen.
Eller?
Citera
2008-08-16, 01:50
Medlem
Egalmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leash
Ingen som har läst Aftonbladet Klick idag?
Där hon gråter ut om hur hemska alla är mot henne efter att hon fläkt ut sig i tidningarna angående det påstådda sexöverfallet.
Men det som stör mig mest i artikeln är svaret på frågan:
- "Varför tror du folk är så hatiska mot dig?"
- "Jag är helt bombsäker på att det beror på att jag går emot jantelagen. Jag säger hur bra jag mår, hur duktig jag är och så här bra går det för mig."
För i HELVETE. Jag, och många andra vågar jag påstå, avskyr dig för att du inte har uträttat nåt vettigt i hela ditt jävla miserabla liv, och ändå påstår att folk skulle vara avundsjuka på dig. Avundsjuk på VAD ?
Jag tycker synd om dig. Du kommer få en sån jävla skyffel i ansiktet när verkligheten knackar på.

Flashback nämns inte specifikt vad jag kommer ihåg, men nog fan har hon vart här och läst

Hittar givetvis ingen länk.

Man kanske skulle starta en blogg.
LazyLeash ska jag kalla mig.
Innehållet består av noggranna beskrivningar om hur jag plockar navelludd innan jag käkar en kaviarmacka med o´boy, sticker ner på stan och köper skor i närmaste lågprisbutik.
Jag menar, ickenyheter verkar vara the shit nuförtiden, så varför inte ?
När jag blir känd ska jag bli jätteledsen för att så många tycker jag är känd för ingenting.
För jag går ju bara mot jantelagen.
Eller?

jaha det är därför.... heeeeela hennes lååånga liv då, vad hade du själv uträttat för stordåd när du var 17 som gör att man inte behöver hata dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in