2008-08-05, 22:09
Medlem
Herr Reporters avatar
Uäääh. Idag tror BB att flygbolaget höll flighten åt henne eftersom hon ringde och meddelade om att hon skulle bli sen. Hon tipsar även om en LCD-tv som är perfekt att ha i sin walk-i-closet medan man provar kläder.

Det enda roliga är att hon gått och blivit pälsallergiker. Fast tro fan hon ska propsa på att använda sina skabbiga pälsar iaf. Uääh döö människa.

Och död åt mig som inte kan sluta läsa hennes blogg fast jag håler på att förlora vettet av all smörja samt finansierar hennes vidriga överklassfasoner med mina klick. UÄÄÄH!
Citera
2008-08-05, 22:12
Bannlyst
Ja jisses ja med TVn
Hon lider av hybris "Min äääälskade webbshop". Anledningen till att hon åkte hem var för att pappa ringt och sagt att annonsörerna börjat droppa av eftersom hon inte uppdaterade och att inga annonsörer i Ö-vik var intresserade av att kränga foppadojor. Förseten ska ni bara veta hur enkelt det är att skicka ett litet mejl till hennes annonsörer och berätta vilken människosyn hon står för och vips e de borta. Tro mig jag har praktiserat det tre gånger nu
Citera
2008-08-06, 00:13
Medlem
byyys avatar
Den lilla blondinen är så sjukt överambitiös! Det där med att hon blev våldtagen när hon var i Italien, då var det ju tal om att hon försöka ändra på italienska lagar gällande vittnesmål. Herregud
Citera
2008-08-06, 00:21
Medlem
di.canios avatar
Läste på hennes blogg att hon vill bli försvarsadvokat när hon blir stor.
Det betyder väl att hon ska försvara de som är misstänkta för något brott ?
Med tanke på det fruktansvärda som hände i Italien känns det som hon en än gång gjort bort sig.

Hennes nya "vinter-outfit" är vidrig.
Citera
2008-08-06, 00:22
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av di.canio
Läste på hennes blogg att hon vill bli försvarsadvokat när hon blir stor.
Det betyder väl att hon ska försvara de som är misstänkta för något brott ?
Med tanke på det fruktansvärda som hände i Italien känns det som hon en än gång gjort bort sig.

Hennes nya "vinter-outfit" är vidrig.

Alldeles riktigt. Hon är rätt underbar ändå, den lilla blondinen. Undrar om hon bara ska ta de som hon "vet" är oskyldiga?
Citera
2008-08-06, 00:26
Bannlyst
Hon kanske vill bli åklagare? Då måste man väl studera till advokat (om jag minns rätt).
Citera
2008-08-06, 00:28
Medlem
Herr Reporters avatar
Typ förra året var det statsminister tösabiten bestämt skulle bli så hon lär ju ändra sig igen.
Citera
2008-08-06, 10:41
Medlem
LikeAGloves avatar
"Våra frukoststunder på morgonen är inte som vanliga frukostsstunder. Nej, vi har möten på morgonen. Viktiga möten då vi går igenom hans och min dagsplanering och sedan går vi igenom dagens bloggschema. Vilka inlägg har vi tänkt skriva? Behöver någon hjälp med att fota någon outfit?"

Hahaha jag kom på mig själv med att skratta högt när jag läste det, den människan kan inte vara seriös, det finns ingen chans i helvete
Citera
2008-08-06, 11:26
Medlem
_Jago_s avatar
Hon har en bild på de kläderna hon ska ha på sig när hon ska stå och snacka i radio

Okej om det varit TV, men radio
Citera
2008-08-06, 12:40
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Jago_
Hon har en bild på de kläderna hon ska ha på sig när hon ska stå och snacka i radio

Okej om det varit TV, men radio
För att ha blivit tvångspullad för bara några veckor sedan är det redan väldigt mycket ego-bilder. Hon skulle dessutom (om någon kommer ihåg?) sluta med alla bilder efter hon blivit "attackerad" och angripen med slagord under en av Sveriges EM-matcher. Hon snackar mycket skit helt enkelt.
Citera
2008-08-06, 14:48
Medlem
rohyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor
För att ha blivit tvångspullad för bara några veckor sedan är det redan väldigt mycket ego-bilder. Hon skulle dessutom (om någon kommer ihåg?) sluta med alla bilder efter hon blivit "attackerad" och angripen med slagord under en av Sveriges EM-matcher. Hon snackar mycket skit helt enkelt.

Vad gör man inte för pengarna? Skulle inte du som sjuttonåring ta att folk sa att du snackade skit medans du drar inte runt 40lax i månaden?
Citera
2008-08-06, 14:50
Medlem
rohyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Jag mår lika dåligt över de vänsterdräggen du talar om som över din generalisering. You're from the bottom of the barrel, both of you.

Generalisering? Har du någonsin besökt kafe44? Som att säga att man generaliserar när NSF har möte för fan. Vadå nazister? Här snackar du om bottnar hit och dit, Arsenalsgatan, finanstoppen, en självgod jävel. Who are ya?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in