2008-08-06, 15:06
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rohyp
Generalisering? Har du någonsin besökt kafe44? Som att säga att man generaliserar när NSF har möte för fan. Vadå nazister? Här snackar du om bottnar hit och dit, Arsenalsgatan, finanstoppen, en självgod jävel. Who are ya?

Ja, jag har besökt stället. Det var många år sedan och det var verkligen inte ett ställe för mig. Däremot har jag vänner som var där ofta som senare i livet blivit väldigt framgångsrika. Visserligen är det fler av de vänner som hängde där som blivit arbetslösa socialtroll som dricker bärs och går på tjack dagarna i ända, men det var mest generaliseringen jag var ute efter

Edit:

Läste dina tidigare trådstarter och en handfull inlägg, din sista kommentar blev rätt löjeväckande och mitt svar onödigt.
Citera
2008-08-06, 16:55
Medlem
dannewes avatar
"Idag har jag en LCD-tv för endast 3299, den ligger på runt 5000 kr i vanliga fall. Perfekt att ha i köket.. Eller varför inte i walk in closet:en när du prövar kläder? www.bellme.se"

haha, vad i helvete? tror lilltösen på allvar, att man köper en tv för att ha i sin walk-in closet?
Citera
2008-08-06, 16:59
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannewe
"Idag har jag en LCD-tv för endast 3299, den ligger på runt 5000 kr i vanliga fall. Perfekt att ha i köket.. Eller varför inte i walk in closet:en när du prövar kläder? www.bellme.se"

haha, vad i helvete? tror lilltösen på allvar, att man köper en tv för att ha i sin walk-in closet?

Skulle jag ha en walk-in closet så hade jag definitivt haft en TV där inne, men det är ju trots allt inte särskilt vanligt att ha en sådan - med största sannolikhet ännu mindre vanligt bland hennes läskrets. Det var nog bara ett "titta på mitt fabolous life"-inlägg.
Citera
2008-08-06, 17:08
Medlem
dannewes avatar
Ja för så lång tid spenderar man ju , så att det ska vara värt att köpa en tv eller hon har ju mycket pengar, tydligen..
Citera
2008-08-06, 17:11
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannewe
Ja för så lång tid spenderar man ju , så att det ska vara värt att köpa en tv eller hon har ju mycket pengar, tydligen..

Vad det handlar om för mig är att om jag har råd med ett boende där ett helt rum dedikeras till garderob, så är nog 3 500 spänn för att ha en TV som står på i bakgrunden inte särskilt mycket att lägga ner.

Sen slipper man ju missa bra program bara för att man ska byta om
Citera
2008-08-06, 17:22
Medlem
dannewes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Vad det handlar om för mig är att om jag har råd med ett boende där ett helt rum dedikeras till garderob, så är nog 3 500 spänn för att ha en TV som står på i bakgrunden inte särskilt mycket att lägga ner.

Sen slipper man ju missa bra program bara för att man ska byta om

I och för sig så tar ju tjejer lång tid på sig för att byta om. Ja mena, man kan ju inte gå miste om ett HELT avsnitt av top model!
Citera
2008-08-06, 19:10
Bannlyst
Någon som lyssnar på P3 där hon är med nu? Själv pallar jag inte att höra hennes röst.
Citera
2008-08-06, 19:11
Medlem
Snoppzors avatar
Just nu snackar hon i "Kvällspasset" i P3. Enligt henne själv har hon velat bli advokat med inriktning mot kvinnofridsbrott. Hon satt enligt egen utsago och läste lagboken om kvällarna.

Okej, och hur efterkonstruerat känns det? Typiskt att hon blev utsatt för ett kvinnofridsbrott härom veckan.

Randall_Flag: Sen post från mig. Ja, helt oliiiiidlig röst. Jävla dialekt.
Citera
2008-08-06, 19:15
Medlem
rohyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor

Det eviga tuggandet av fradga är helt olidligt.
Citera
2008-08-06, 19:17
Medlem
Snoppzors avatar
Ett linne med texten "Team Blondinbella" Trodde hon skulle ha med sig en vrålkåt italienare som "femte sak".
Citera
2008-08-06, 22:41
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor
Just nu snackar hon i "Kvällspasset" i P3. Enligt henne själv har hon velat bli advokat med inriktning mot kvinnofridsbrott. Hon satt enligt egen utsago och läste lagboken om kvällarna.

Okej, och hur efterkonstruerat känns det? Typiskt att hon blev utsatt för ett kvinnofridsbrott härom veckan.

Hon ville bli försvarsadvokat med inriktning på kvinnofridsbrott, någon som har talat om för henne att det är våldtäktsmännen hon kommer att få försvara, för det lär hon inte fatta själv!
Citera
2008-08-06, 23:02
Bannlyst
"Nu är jag hemma hos Maria och Prinsen i deras gulliga lägenhet. Vi har haft en riktigt lång shoppingdag med start på L'angolo där vi åt en god lunch sedan sprang vi ut och in i alla möjliga butiker. Jag köpte ett par underbara stövlar från Zara och en snygg kort trench som höstjacka. Fick lite ångest eftersom tusenlapparna bara har försvunnit den senaste månaden, men höstplagg är ju viktigt (?) Sedan ville Maria in på Louis Vuitton, men då fick jag lägga band på mig själv, Maria själv kom ut med en snygg agenda i alla fall. Får köpa en till mig själv nästa månad, om jag kan hålla mig så länge."

Det verkar osm att blondinen is running out of cash....undra vad hon kommer dra till med härnäst? en "riktig" våldtäckt? misshandel? något lär ju flickan hitta på för att få lite mer pengar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in