2008-08-03, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Antar att det är viktigare att skriva att man köpt en baddräkt för 3000 än skriva om sitt politiska engagemang.

Ja! Vem tror hon att hon är som har råd att köpa de kläder hon vill ha? Usch!
Citera
2008-08-04, 06:43
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golliwogg
Ja! Vem tror hon att hon är som har råd att köpa de kläder hon vill ha? Usch!

Jo för varför ska man försöka påverka sina 100 000 + läsare i en positiv riktning? Jag anser inte det vara bättre att lyfta fram en livsstil som 99 % av hennes läsare aldrig kommer att få råd med.
Citera
2008-08-04, 19:43
Bannlyst
Det går utför med pullan nu. Märker man inte minst igenom att hon drar upp hela tre saker folk blivit upprörda över i tidigare:
-Hackar på StinaLee
-Kallar folk mellanmjölksmänniskor
-Köper päls och skryter om hur bra det är med att bära döda djur.

Hennes blogg är snart nere i botten när hon återanvänder nyheter för att provocera likt Aftonhoran
Citera
2008-08-04, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Randall Flagg
Det går utför med pullan nu. Märker man inte minst igenom att hon drar upp hela tre saker folk blivit upprörda över i tidigare:
-Hackar på StinaLee
-Kallar folk mellanmjölksmänniskor
-Köper päls och skryter om hur bra det är med att bära döda djur.

Hennes blogg är snart nere i botten när hon återanvänder nyheter för att provocera likt Aftonhoran

Opps. Hennes senaste blogginlägg (det om pälsarna) var nog inte så genomtänkt, eller var det det? Skulle inte förvåna mig om hon postar det med mening för att skapa lite rubriker och ramaskri och sen går ut och säga att pälsarna var fejk.

För ingen (särskilt inom modevärlden) kan väl vara så pantad att dom inte känner till vad allmänheten tycker om pälskläder?

Skulle vart kul om någon tipsade runt till alla djurrättsorganisationer om detta.
Citera
2008-08-04, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmar2004
Opps. Hennes senaste blogginlägg (det om pälsarna) var nog inte så genomtänkt, eller var det det? Skulle inte förvåna mig om hon postar det med mening för att skapa lite rubriker och ramaskri och sen går ut och säga att pälsarna var fejk.

För ingen (särskilt inom modevärlden) kan väl vara så pantad att dom inte känner till vad allmänheten tycker om pälskläder?

Skulle vart kul om någon tipsade runt till alla djurrättsorganisationer om detta.
De är äkta och det är repris av stormen hon skapade för nått år sedan. Hon är körd i botten med dåliga ideer nu. Tror folk skall släppa tankarna på att sexövergreppet var fejk igenom att provocera med annat.
Citera
2008-08-04, 20:14
Medlem
Herr Reporters avatar
Måste bara länka till mitt absoluta favoritinlägg av BB.

http://www.blondinbella.se/1192567759_aldrig_knt_mig_s_felp.aspx

Kräver visserligen att man känner till vad kafe 44 är för typ av ställe men iaf.
Så sjuukt roligt!
Citera
2008-08-04, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmar2004

Tror inte hon misstycker om du gör det, det skapar kanske 10000 besökare till på hennes blogg.
Kan tänka mig att 30% av dessa bloggbrudars besökare är folk som går dit bara för att störa sig på dem, eller hitta citat att skriva i forumtrådar likt dessa. Själv klickar jag mig aldrig in på deras bloggar, för jag vägrar vara en ny besökare som genererar dem mera reklamintäkter.
Citera
2008-08-04, 21:43
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
synd hon lägger 15 000 på i stort sett ingenting

Vad har hon köpt nu då?
Citera
2008-08-04, 22:16
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Vad har hon köpt nu då?

Får jag gissa?

"I stort sett ingenting".
Citera
2008-08-04, 22:42
Medlem
rohyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Reporter
Måste bara länka till mitt absoluta favoritinlägg av BB.

http://www.blondinbella.se/1192567759_aldrig_knt_mig_s_felp.aspx

Kräver visserligen att man känner till vad kafe 44 är för typ av ställe men iaf.
Så sjuukt roligt!

Jag har nog aldrig garvat så mycket som när jag läste det inlägget, det är ju ganska gammalt nu. Ganska märkligt att ingen vänstertjackis gav sig på henne. Att inte veta vad kafe 44 är för ställe och kalla sig politiskt aktiv går inte ihop. Såväl om du är blå eller röd..
Citera
2008-08-04, 22:46
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rohyp
Jag har nog aldrig garvat så mycket som när jag läste det inlägget, det är ju ganska gammalt nu. Ganska märkligt att ingen vänstertjackis gav sig på henne. Att inte veta vad kafe 44 är för ställe och kalla sig politiskt aktiv går inte ihop. Såväl om du är blå eller röd..

Ett sånt ställe ska man bli illamående av. En massa vänsterdrägg som säkert inte tänker jobba många dagar i sitt liv.
Citera
2008-08-04, 22:58
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Ett sånt ställe ska man bli illamående av. En massa vänsterdrägg som säkert inte tänker jobba många dagar i sitt liv.

Jag mår lika dåligt över de vänsterdräggen du talar om som över din generalisering. You're from the bottom of the barrel, both of you.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in