Citat:
Ursprungligen postat av cecel
Hon ska tydligen ha sagt nåt i stil med att hon tycker att alla rökdroger(förutom rökheroin) bör legaliseras, så min fråga är som följer: Röker blondinbella cannabis?

Det är en klar bevisning på hur pantad den här apan är (blondinbella).
Som någon skrev ovan håller jag med om - hon är extremt ful! Hon är fet och ful och finnig...
Om den här bloggen hade existerats i USA hade det varit "just another blog".
Man hade inte brytt sig speciellt mycket.
- Faktum är att hon hade sannerligen blivit rånad av något harlem gäng.
Vadå inte rätt att kasta glasflaskan i huvudet på henne?
- Hon får skylla sig själv och det är mer än rätt, synd bara att inte flera hackade på och börja kasta allt de såg på henne så hon fick en ännu mer fuckt up fejs med rivsår, då kunde hon fortsätta låta sig fototgraferas
Citat ur värnpliksnytt och kommentarer:
Citat:
Vem fan tror du att du är?- Jag är Sveriges största bloggerska och det är en väldigt skön känsla att vara bäst på något i hela Sverige.
- Nej, hon är inte bäst, men kanske en av de största bloggerskor, ja.
Citat:
Blondinbella: osökt tänker jag på en dum blondin som tycker att hon är snygg. Stämmer det in på dig?
- Ja, i bloggen kan jag medvetet vara lite dum ibland. Det är väl det som gör det intressant att läsa.
- Nej, hon är
inte medvetet dum,
hon är dum!
Citat:
Men du tycker att du är snygg...- Ja det är klart. Om jag skulle säga på en skala mellan 1 och 10 så är jag 10.
- Men svenska folket har nog svarat sammanlagt 2.7
Citat:
Du bloggar om krogbesök trots att du bara är 17 år - har du falsklegg?- Nej det har jag inte. Jag kommer in utan. Jag går in med rätt människor helt enkelt.
- Jaha, här bevisar ju hon att hon är korkad, iochmed att hon har skrivit vilka klubbar hon besöker så kanske myndigheter börjar granska klubbarn, man vet aldrig.
Citat:
Ser du inget moraliskt fel i att du bryter mot lagen då?- Jag ser snarare att det är min skyldighet för bloggens skull att gå ut. Det är lite min grej att provocera och då tillhör det att jag ska leva det där glamorösa livet.
- Nej, det är inte din förbannade skyldighet din jävla babian.
Vill du provocera så kan du hyra en limosuine (för så rik är du inte att du kan köpa en) och skriva jag hatar blattar på bakrutan, det är bästa sättet att provocera människor på, sen är det olagligt också, så WTF?
Citat:
Konsumentverket är efter dig, du dricker alkohol inne på krogen och nu riskerar du åtal för förtal; har du tagit dig vatten över huvudet?- Nej det tycker jag inte. Det är så små saker och jag ser inget fel med det. Det gäller att se hål i lagen som man utnyttjar och jag har blivit ganska bra på det.
- Att gå på klubbar bara för att man har blivit insläppt av en vakt eller klubb ägare betyder inte att det är tillåtet och iochmed det så har du inte hittat något hål i lagtexten, faktum är att klubbägaren blir straffad för det om han åker fast.
Citat:
Försvinner inte din trovärdighet i och med din blogg?- Jag är orolig eftersom jag är intresserad även av en politisk karriär. Det ser man ju på ministrar nu att det räcker med att de har en lila Porsche så får de inte vara politiker längre. Och då kan man ju hitta hur mycket som helst att gräva i - men samtidigt så är jag stolt över allt jag gjort.
- Återigen din dumma apa, hur många politiker har en lila porsche, jag vet att det är ett exempel men ett jävligt dumt sådant! Och de finns politiker som har dyrare bilar än en Porsche GT3.a och ändå så är de högt uppsatta.
Citat:
Tror du att MUF tjänar eller förlorar på att du frontar med att du är medlem?- Både och tror jag. Jag står för majoriteten av trafiken till MUF:s hemsida. Men om jag skriver åsikter i bloggen så kan folk undra om det är MUF:s åsikter - men det är det ju inte. Det beror på att folk inte har kunskap om politik i ung ålder.
- Precis din apa, det är därför MUF väljer att ha dig kvar, MUF skiter totalt i dig. När du inte är känd längre så kommer MUF att dumpa dig, i majoriteten utav dina intervjuer så använder du MUF för att /ge dig själv mer och starkare PR/ tror du MUF vill ha något med dig att göra, när du inte kan leverera 100 000 besökare i månaden längre?
Citat:
Ett kunskapstest - kan du nämna MUF:s fyra främsta ställningstaganden?- Fniss... ja, frihet för individen tror jag. Gud, jag är så här... individens frihet och sedan är det... Jag tänker efter här. För mig är allt så självklart att det är svårt att vända upp det i fyra tydliga saker. Och sedan är det att man ska klara sig själv utan att Sverige ska göra något för en... näe, Jag har tappat bort mig här.
Nej, det är svårt för dig, du vet inte bara vad MUF och de borgerliga alliansen jobbar för och med. Du är bara en APA som söker dig till MUF för att du har ett par vänner där.

Dum ass...
usch vad pinsamt att du svara på det viset.
Citat:
Din blogg har över 300 000 besökare per vecka - varför är just ditt liv värt att läsa om?- Jag håller på med politik, jag shoppar, jag festar - typiska tonårsdrömmen. Jag har pojkvännen man vill ha, jag tränar, jag har vänner. Läser man min blogg så tror jag att man blir motiverad och tänker att så vill jag också ha det.
Va? WTF? Alla vill väl ha olika pojkvänner? Alla gillar inte att shoppa? alla gillar inte att festa? alla vill väl inte träna? och nej det tro jag inte...
Citat:
Har du någon självinsikt?- Jag kan förstå att jag är tonårig och jag är medveten om det - men samtidigt tycker jag att det hör till att få vara egoistisk då. Men visst - jag är alldeles för narcissistisk och saknar empati.
- Duktig idiot.
Citat:
När kommer du göra Sverige en tjänst och lägga ner bloggen?- När läsarna inte tycker att jag är intressant längre och när de förstår att det ligger ett företag bakom bloggen och inte en tjej som bara skriver.
Men hur ska du ha det människa?
ibland skriver du i bloggen att du är en helt vanlig tjej som gillar att blogga och det är vad bloggen går ut på, den representerar dig har du skrivit i ett flertal inlägg, nu säger du att det är ett företag?
Och för Er som tror att blondinbella har hand om Aktiebolaget själv, kan börja tänka i andra banor. Det är hennes far som har hand om marknaden och bokföringar osv med hjälp utav en revisor.
Fd sverigechefen på google och hitta.se är en del av hennes marknadsöfringskonsult. det enda blondinbella gör är at tvara med på möten när det gäller annonsörer för att säga ja elle rnej om det är ett ämne hon gillar. Sedan skriver ju hon förstås.
Jag förstår inte att så många kan läsa hennes blogg och verkligen gilla den, kolla bara kommentarer, visst var det ju så från början att hon hade sina vänner som kommenterade för att bloggen skulle stiga upp i placeringar på förstasidan på blogg.se sedan började de komma automatiskt när bloggen börjat komma med i media.
Jag anser denna apa till människa som inte vet något annat än stureplan.
- Jag tror inte äns att 95% som är på stureplan gillar henne.
Faktum är att jag gillar hellre schulman än henne hon är så jävla irriterande och ful så ibland önskar jag att han som kastade flaskan eller vad fan det var mot henne hade träffat huvudet!
Kommenterarna på hennes blogg är ofta i fjortisklass, citat:
"Jag gillar dig Bella! Jag blir så arg över det här som hänt dig. Det är helt ofattbart!"
"Bella! den klänningen från stylebystars med ett satinband i beige i midjan och klänningen i spets typ hur är den i storleken? ska man ta en XS om man är ganska liten och smal är det för litet?"
"Heja blondin bella!
Hon är snygg och hon är bra. Hon kan blogga bäst i stan! BLONDINBELLA!
Skall starta en fan-klubb och en firma i ditt namn!"
"Ibland vill jag också leva det typ av liv du lever men inte skulle jag kunna tänka mig att dra till Stockholm och slå dig bara för att du har saker som inte jag har?"