2019-05-08, 08:19
Medlem
CalzoneItalias avatar
BB är jag imponerad av och borde vara en förebild för unga människor i hur man kan lyckas . BB tjänar bra med pengar, hon kan resa jorden runt mm. Läs hennes bok det är ett tips hon är en klok och driven person.
Citera
2019-05-08, 09:16
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozzialbatrozz
Du är en jävla sopa, som med ännu ett inlägg helt missar trådens ämne. Du har naturligtvis inte ett jävla skit att komma med i sak, bara den vanliga avundsjukan och förlorarmentaliteten. Ketchupfläckar, hahaha, inte ens en ordentlig förolämpning klarar du klämma ur dig, din tönt.
Gråt nu lite:
https://www.marthastewart.com/1539185/best-hydrating-hand-creams-gardeners?slide=4137245
Martha Stewart - 10 Hydrating Hand Creams Every Gardener Should Have
Lowengrip Get a Grip Hand Balm
Frequent hand washers will appreciate a cream that absorbs quickly and won't leave behind any sticky residue. Sweet almond oil and shea butter also help keep much needed moisture from escaping skin each time you wash.
Oj så intressant, varför sprider du alla nyheter här?
Du missar poängen, tror du att Rune idag kan använda sitt goda namn för att sälja schampo?
Det skulle kunna visa sig att Rune fick ett lägre straff än BB, och eventuellt så har inte Rune byggt sin framgång på att serie-konkursa bolag
Frågan är hur det ser ut efter det att skatteverket har gått igenom alla privata kvitton
Det är väldigt seriösa straff idag, och det är ju helt rätt eftersom manschett-rånare, ingen nämnd ingen glömd, svarar för mer än 90% av brottsligheten
Senast redigerad av qutm 2019-05-08 kl. 09:19.
Citera
2019-05-08, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Oj så intressant, varför sprider du alla nyheter här?
Du missar poängen, tror du att Rune idag kan använda sitt goda namn för att sälja schampo?
Det skulle kunna visa sig att Rune fick ett lägre straff än BB, och eventuellt så har inte Rune byggt sin framgång på att serie-konkursa bolag
Frågan är hur det ser ut efter det att skatteverket har gått igenom alla privata kvitton
Det är väldigt seriösa straff idag, och det är ju helt rätt eftersom manschett-rånare, ingen nämnd ingen glömd, svarar för mer än 90% av brottsligheten

Varför jag sprider nyheter om Blondinbella här? Hahaha, din jävla idiot, den här tråden handlar om Blondinbella. Du trodde förstås att den här tråden enkom är någon slags samlingspunkt och terapiforum för mytomaner, impotenta pensionärer, avundsjuka kärringar och psyksjuka stalkers.

Skatteverkets granskningar av influencers kommer inte att påverka Blondinbella nämnvärt, om alls. Det är bara önsketänkande från dig. Du klarar inte mentalt att hantera Blondinbellas framgångar och därför sitter du och febrigt yrar om Skatteverket, Skatteverket, Skatteverket. Samtidigt rullar miljonerna in på Blondinbellas bankkonton. Hahaha, att du inte tar tag i ditt eget liv istället för att sitta här och illvilligt fantisera, din jävla tokstolle.
Citera
2019-05-08, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
BB är jag imponerad av och borde vara en förebild för unga människor i hur man kan lyckas . BB tjänar bra med pengar, hon kan resa jorden runt mm. Läs hennes bok det är ett tips hon är en klok och driven person.

Grejen är att det inte går ihop rent finansiellt, hon är god för 10 miljoner. Plockar hon ut samma i lön och ersättningar nu som förra året så var det 2,5 milj och hon har en livsstil som är betydligt dyrare. Bara på huset betalar hon ca 750000 till banken sedan tillkommer allt annat som löner till "hemmateamet" osv osv. Expressen gjorde en stor genomgång av affärerna och där konstaterades att det fanns väldigt många frågetecken kring IL och hennes bolag. Antalet samarbeten på hennes blogg har ökat markant men med tanke på den urusla produktionen av filmerna och den negativa uppmärksamheten kring hennes person och företag så tror jag inte att den uppgången kommer hålla i sig. Förr eller senare lär företagen dra öronen åt sig. Den som lever får se helt enkelt. Spricker bubblan eller hamnar hon på Forbes och blir världens mäktigaste kvinna och den nya Estee Lauder som hon själv sagt är hennes mål.

Det enda man säkert vet om IL är att man inte ska lita på vad hon påstår eller visar upp eftersom hon handskas minst sagt vårdslöst med sanningen (för att uttrycka sig snällt) och hennes liv är content.
Citera
2019-05-08, 11:34
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozzialbatrozz
Varför jag sprider nyheter om Blondinbella här? Hahaha, din jävla idiot, den här tråden handlar om Blondinbella. Du trodde förstås att den här tråden enkom är någon slags samlingspunkt och terapiforum för mytomaner, impotenta pensionärer, avundsjuka kärringar och psyksjuka stalkers.
Skatteverkets granskningar av influencers kommer inte att påverka Blondinbella nämnvärt, om alls. Det är bara önsketänkande från dig. Du klarar inte mentalt att hantera Blondinbellas framgångar och därför sitter du och febrigt yrar om Skatteverket, Skatteverket, Skatteverket. Samtidigt rullar miljonerna in på Blondinbellas bankkonton. Hahaha, att du inte tar tag i ditt eget liv istället för att sitta här och illvilligt fantisera, din jävla tokstolle.
Tack för att du bekräftar Skatteverkets razzia
’kommer inte att påverka Blondinbella nämnvärt’, du saknar erfarenhet, det går inte att få lite problem med skatteverket, speciellt inte om de privata förmånerna uppgår till miljonbelopp
Då blir det inte fotboja som för Rune, utan fängelse
Hur påverkar ett eventuellt fängelse-straff shampo-försäljningen tror du?
Har du sett (icke verifierade) listan med BBs konkursade bolag, och bolag som överlåtits till målvakter?
Torka bort ketchupen på tröjan, håll dig till BBs blogg och lägg in dina aggressiva betal-inlägg där, vi är inte lika godtrogna här
Senast redigerad av qutm 2019-05-08 kl. 11:37.
Citera
2019-05-08, 20:39
Medlem
Charta.12s avatar
Det verkar som Isabella har problem med att behålla sin personal, om man får tro ett inlägg på Bloggbevakning. Inte bara Simon S som har slutat, personalen verkar inte stå ut med Isabella som chef.

Dessutom så var Isabella inte helt ärligt när bloggade om sitt senaste shoppingbesök på NK, vilket också framgår av det aktuella inlägget hos bloggbevakning.
NK hade bjudit in till sk shoppingfrukost.

https://bloggbevakning.se/2019/05/08/108337/#comments
Senast redigerad av Charta.12 2019-05-08 kl. 20:43.
Citera
2019-05-08, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Det verkar som Isabella har problem med att behålla sin personal, om man får tro ett inlägg på Bloggbevakning. Inte bara Simon S som har slutat, personalen verkar inte stå ut med Isabella som chef.

Dessutom så var Isabella inte helt ärligt när bloggade om sitt senaste shoppingbesök på NK, vilket också framgår av det aktuella inlägget hos bloggbevakning.

Hela hon är en bluff.
Hon ljuger och förvränger sanningen om allt samtidigt som alla drar och allt rasar runt om henne.
På bloggen kommer bara positiva kommentarer fram, dom hon förmodligen skrivit själv. Eller head of skriva positivt gjort.
Citera
2019-05-08, 21:03
Medlem
Citat:

Minst fyra personer på viktiga positioner har slutat på relativt kort tid varav en av dem går från fast anställning till arbetssökande. Inte undra på att Löwengrip Invest sida är inaktuell, de har ingen personal kvar som kan fixa den
Citera
2019-05-08, 21:08
Medlem
qutms avatar
Citat:
Kommentarerna där är lika negativa som här, moderatorn gjorde ett bra jobb och raderade positiva eventuellt betalda inlägg
Numera syns endast positiva inlägg i BBs blogg, som BB tydligen modererar själv
Har hela tiden misstänkt att en bot lägger in medhållande positiva kommentarer automatiskt
Den vanligaste användningen av hennes alias bloggar-bot är just att automatisera positiva fejkade kommentarer
Senast redigerad av qutm 2019-05-08 kl. 21:11.
Citera
2019-05-08, 23:48
Bannlyst
Jag har verkligen haft en bra men rörig vecka på samma gång. I måndags när jag och min säkerhetsvakt kom in på nya kontoret för första gången insåg vi att jag inte skulle kunna ha den säkerhet som jag behöver ha från garage upp till kontorsplats som vi har planerat för. Under de året som vi har väntat på kontoret har min situation förändrats drastiskt. Vi har klurat och funderat under veckan men landar i att jag inte kommer att kunna sitta kvar på grund av säkerhetsskäl. Jag har varit helt sänkt av det. Och dessutom behöva ta upp det till mina delägare som har längtat efter detta. Hur som helst, vi håller på att göra en plan för allt (dela upp oss eller inte) men tills dess behöver jag kika på ett alternativ under tiden.
Citera
2019-05-08, 23:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sogro
Jag har verkligen haft en bra men rörig vecka på samma gång. I måndags när jag och min säkerhetsvakt kom in på nya kontoret för första gången insåg vi att jag inte skulle kunna ha den säkerhet som jag behöver ha från garage upp till kontorsplats som vi har planerat för. Under de året som vi har väntat på kontoret har min situation förändrats drastiskt. Vi har klurat och funderat under veckan men landar i att jag inte kommer att kunna sitta kvar på grund av säkerhetsskäl. Jag har varit helt sänkt av det. Och dessutom behöva ta upp det till mina delägare som har längtat efter detta. Hur som helst, vi håller på att göra en plan för allt (dela upp oss eller inte) men tills dess behöver jag kika på ett alternativ under tiden.
Nu blir det inget av med det flådiga kontoret heller!
Citera
2019-05-09, 01:21
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sogro

Komedi.

Flera har konstaterat att det hela inte går ihop, det ryktas att Skatteverket är på henne och helt plötsligt så kan Bella inte flytta in i lokalerna på grund av "säkerhetsskäl"? Detta är inte alls genomskinligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in