2009-06-10, 00:32
Medlem
Thore Thinners avatar
Blondinbellas avgångsbetyg

Har Blondinbellas avgångsbetyg blivit offentliga? Intressant att se dom...
Citera
2009-06-11, 01:55
Medlem
Kolla hennes blog, ska tydligen vara 2/3 MVG och 1/3 IG (pga utbrändheten sista året).
Citera
2009-06-11, 06:59
Medlem
SweStars avatar
Hon tog studenten igår.
Stackars flicka... Alla ungdomarna stod utanför skolan och var SJUKT laddade! Sjöng, hoppade och skrek av glädje. Att det regnade röde dem inte ett dyft.
Sist av alla kommer stackars Isabella tillsammans med en tjej som håller hennes paraply så hon inte ska bli fuktig i håret... Ingen glädje i de ögonen. Tycker synd om den flickan som "växt upp" alldeles för fort.
Citera
2009-06-11, 10:44
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweStar
Hon tog studenten igår.
Stackars flicka... Alla ungdomarna stod utanför skolan och var SJUKT laddade! Sjöng, hoppade och skrek av glädje. Att det regnade röde dem inte ett dyft.
Sist av alla kommer stackars Isabella tillsammans med en tjej som håller hennes paraply så hon inte ska bli fuktig i håret... Ingen glädje i de ögonen. Tycker synd om den flickan som "växt upp" alldeles för fort.
Ja, det är ganska synd om henne. Det har gått på tok för fort, och det skriver hon själv ibland.
Någon gång skrev hon apropå att hon är så känd: "låt mig få vara bara 18 år". Där säger hon emot sig själv, det är ju hon och ingen annan som har gjort henne känd.
Vill hon slippa att bli uttittad så kan hon ju lägga ner bloggen, eller pausa den något år eller två.

Jag undrar om hon egentligen är så lycklig som hon försöker få det till...
Citera
2009-06-12, 14:44
Medlem
addims avatar
http://i39.tinypic.com/30ngs29.jpg

Seriöst, kolla på spektaklet.

Tvivlar också på att hon är lycklig. Skulle aldrig vilja byta mitt liv mot hennes och alla pengar. Och det menar jag verkligen.
Citera
2009-06-12, 14:52
Medlem
TröttSvensks avatar
Hon kommer att få tantlook tidigt, gissar att när hon är 25 så ser hon ut som 50.
Fin kropp idag, men inte så himla snygg, undrar när Nils byter ?
Hur gick det med otroheten bytheway ?
Var det falskt alarm ?

Citera
2009-06-13, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greger-Percy
Kolla hennes blog, ska tydligen vara 2/3 MVG och 1/3 IG (pga utbrändheten sista året).

PUH! Då slipper man gå i samma klass som den kråkan. För något år sedan babblade ju hon om att plugga JUR kand. Lär ju inte bli verklighet nu.
Citera
2009-06-13, 11:11
Medlem
Worezs avatar
De som såg bilderna på hennes student ser tydligt att hon inte är lycklig. Mycket fejkleenden där. Förstår inte varför dagens ungdomar ska växa upp så fort, vuxenlivet lär de ändå hinna bli less på.
Citera
2009-06-13, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Worez
De som såg bilderna på hennes student ser tydligt att hon inte är lycklig. Mycket fejkleenden där. Förstår inte varför dagens ungdomar ska växa upp så fort, vuxenlivet lär de ändå hinna bli less på.
Jag tycker tvärtom!
Hon verkade glad som alla andra.
Men hon är ju lite lillgammal så kanske tyckte
hon inte det var lika kul att svina från ett flak
som andra i hennes klass.
Citera
2009-06-13, 13:33
Medlem
Wuunderbars avatar
Nej inte fan verkar hon vara lycklig.
Citera
2009-06-13, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av addim
http://i39.tinypic.com/30ngs29.jpg

Seriöst, kolla på spektaklet.

Tvivlar också på att hon är lycklig. Skulle aldrig vilja byta mitt liv mot hennes och alla pengar. Och det menar jag verkligen.

Hennes ansikte är verkligen vedervärdigt ful, hatar det där utseendet, det kan hon ju inte hjälpa dock. Klart det inte är kul att vara en produkt, alltså verkligen en produkt "hon" är ju ingenting i någons ögon, bara en reklampelare som ska dra in pengar.
Citera
2009-06-13, 15:04
Medlem
Xpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av You better run
Hennes ansikte är verkligen vedervärdigt ful, hatar det där utseendet, det kan hon ju inte hjälpa dock. Klart det inte är kul att vara en produkt, alltså verkligen en produkt "hon" är ju ingenting i någons ögon, bara en reklampelare som ska dra in pengar.

Härliga shorts! ;D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in