2005-03-30, 18:51
Medlem
enslavements avatar
Sen tävla han vi det årtalet fittness...alltså inte bodybuilding. Sen kan vem som helst få in en lyckoträff och att sedan offret ramlar och slår sig så illa att han blir förlamad halsen och neråt. Vilket är väldigt tragiskt.

Tycker han borde få va kvar i huset.
Citera
2005-03-30, 19:40
Medlem
Krayziebones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enslavement
Sen tävla han vi det årtalet fittness...alltså inte bodybuilding. Sen kan vem som helst få in en lyckoträff och att sedan offret ramlar och slår sig så illa att han blir förlamad halsen och neråt. Vilket är väldigt tragiskt.

tycker också han ska få vart kvar!!!
Citera
2005-03-30, 19:58
Medlem
jaha jovissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enslavement

han slog honom i nacken och var omvittnat dopad då
Citera
2005-03-30, 19:58
Medlem
varför va mike tvungen att lämna Houset?
Citera
2005-03-30, 20:07
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -xXx-
varför va mike tvungen att lämna Houset?
Aa du om du dels går in på aftonbladet.se så står det där, eller om du inte orkar så kan du läsa de senaste ungefär 20 inläggen i denna tråd. men om du inte orkar det heller så ska jag förbarma mig och; för typ 7 år sen slog han en 50-åring i nacken så att 50-åringen blev förlamad från halsen och nedåt. Han dömdes til 7 år, avtjänade 1,5. han åkte ut p.g.a. att han inte har meddelat BB om detta och ljög när de frågade honom i confession
Citera
2005-03-30, 20:34
Medlem
ericfjortondes avatar
Lite OT men jag tycker det är kul att se vad förbannade alla steroid-älskare blir när någon hävdar att hans raseriutbrott berodde på steroiderna.

Alla vet att han inte har blivit så där grotesk genom att käka havregrynsgröt.

Alla vet också att många har blivit helt psycho och misshandlat osyldiga efter att ha proppat i sig skiten.

Man möter alltid de mest aggressiva personerna här på forumet bland anabolisterna - undras varför?
Citera
2005-03-30, 20:39
Bannlyst
Hade varit kul att se honom i huset, trots hans problem. Kul att se alla brudarna sukta efter honom. Kvinnor är för härliga som gillar knarkare som spöar upp kvinnor. Dessutom med lite alkohol och lite diskussioner så hade nog underhållningsfaktorn varit hög.
Citera
2005-03-30, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ume69
Hade varit kul att se honom i huset, trots hans problem. Kul att se alla brudarna sukta efter honom. Kvinnor är för härliga som gillar knarkare som spöar upp kvinnor.

ja, inget nytt på den fronten iaf!
Citera
2005-03-31, 01:55
Medlem
Skiten borde avrättas. Äckligt kräk.
Citera
2005-03-31, 02:40
Medlem
Meazurys avatar
Den här gubben som fick en smäll av och blev förlamad...
Jag undrar om han slutade röka efteråt?
Citera
2005-03-31, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
Aa du om du dels går in på aftonbladet.se så står det där, eller om du inte orkar så kan du läsa de senaste ungefär 20 inläggen i denna tråd. men om du inte orkar det heller så ska jag förbarma mig och; för typ 7 år sen slog han en 50-åring i nacken så att 50-åringen blev förlamad från halsen och nedåt. Han dömdes til 7 år, avtjänade 1,5. han åkte ut p.g.a. att han inte har meddelat BB om detta och ljög när de frågade honom i confession
jaha, det hade ja missat, tackar för redovisningen=)

löjligt tycker jag, han har ju suttit av det..
Citera
2005-03-31, 08:52
Medlem
derangeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meazury
Den här gubben som fick en smäll av och blev förlamad...
Jag undrar om han slutade röka efteråt?
Jo, han fick ju tydligt förklarat att det inte var bra för hans hälsa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in