2005-03-21, 14:40
Medlem
Narrs avatar
Klas, Elita och kompani är ju "tillbaka till högstadiet".

Ligger ju på samma nivå som bullys i 8an/9an...

Go Tina Go Tina!
Citera
2005-03-21, 14:48
Medlem
Jag säger bara Äsch. Inavel stilen verkar gå hem hos folk. Inte att göra något åt...Tycker bara att det är synd...
Citera
2005-03-21, 14:48
Medlem
Såg att Tina's lillebror Bärry/Berry satt med i publiken Dock ville jag ju se mr redneck också men man kan inte få allt
Citera
2005-03-21, 15:43
Medlem
Krayziebones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boubou
oj vilken liten skara jag tillhör vem åkte ut??

Jag skrev bara att jag tyckte att det var tragiskt att ni kan ha sånt hat mot en människa....

du såg inte att majoritet av alla svenskar som rösta ville ha ut Tina va?

det var tack vare norrmännen som hon fick stanna kvar
Citera
2005-03-21, 15:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krayziebone
du såg inte att majoritet av alla svenskar som rösta ville ha ut Tina va?

det var tack vare norrmännen som hon fick stanna kvar

så stor skillnad var det ändå inte på de svenska staplarna....

Dessutom får jag ju medhåll från fler nu i denna tråden.... det kanske är så att de som "hatar" Tina börjar bli färre å färre....
Citera
2005-03-21, 16:19
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Så mobbad som Tina blev av Kokain-Klas och Gnäll-Elita i natt så sitter Tina till finalen.

Jag är så himla less på Big Brothers godtycklighet och ständigt ändrande av regler detta år. Bara för att K&E klagat i bikten meddelade BB idag att Tina förlorat lagkaptenstatus. Klas är lagkapten. BB följer minsta lilla krav från Elitahelvetet. Isch, vattnet är kallt! - BB fixar varmvatten. Jag vill ha Klas som lagkapten...
Vad hände förresten med Om Hannah röstas ut går jag!

Som Adam sa i början av årets säsongs Big Brother hör ej bön ellern ågot men jag tycker BB har varit alldeles för snälla i år, det ska inte vara någon dans på rosor där inne tycker jag. Jag tycker dom ska ha någon jävla bonnvecka, inge smink eller något i en vecka och sen ska de mocka stall och mjölka kor och sitta på utedass, fan man kanske ska maila sin ide till dom?.

Hur fan blev Klas lagkapten helt plötsligt? Vad hännde vad sa dom i bikten? Okej jag är ju glad att Tina inte fick immunitet men så ska det ju inte gå till heller.
Citera
2005-03-21, 17:19
Bannlyst
Jag tar hellre en "galen" Tina än en mesig Hannah som knullar med Dennis. Framförallt så blir det kul att se hur lång tid det tar för Dennis att glömma Hannah och att börja "ploga" nästa tjej.
Citera
2005-03-21, 17:53
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalliban
Såg att Tina's lillebror Bärry/Berry satt med i publiken Dock ville jag ju se mr redneck också men man kan inte få allt
Det var inte Tinas bror det var hennes mamma, men eftersom att hon och hennes son har samma pappa så är likheten rätt slående.

Tina är helt jävla dum i huvudet
Citera
2005-03-21, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Som Adam sa i början av årets säsongs Big Brother hör ej bön ellern ågot men jag tycker BB har varit alldeles för snälla i år, det ska inte vara någon dans på rosor där inne tycker jag. Jag tycker dom ska ha någon jävla bonnvecka, inge smink eller något i en vecka och sen ska de mocka stall och mjölka kor och sitta på utedass, fan man kanske ska maila sin ide till dom?.

Hur fan blev Klas lagkapten helt plötsligt? Vad hännde vad sa dom i bikten? Okej jag är ju glad att Tina inte fick immunitet men så ska det ju inte gå till heller.

Tina skulle inte få va kapten alls i går.... det blev fel, så de fick rätta till det och ge tillbaks till Klas.
Det vinnande laget ska ju behålla den lagkapten de hade när de vann, medan det förlorande laget ska få en ny, vanligtvis den som klarar sig från att bli utröstad...... Vet inte vem som är lagkapten i lag 2 nu....
Citera
2005-03-21, 18:13
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boubou
Tina skulle inte få va kapten alls i går.... det blev fel, så de fick rätta till det och ge tillbaks till Klas.
Det vinnande laget ska ju behålla den lagkapten de hade när de vann, medan det förlorande laget ska få en ny, vanligtvis den som klarar sig från att bli utröstad...... Vet inte vem som är lagkapten i lag 2 nu....

jajuste dom vann ju, hon blev tvångsnominerad, det är true dom har ju faktiskt rätt för en gång skull.
Citera
2005-03-21, 20:01
Medlem
Bademjoons avatar
Satte på femman - såg att dom var nakna.. Är det någon som vet om även Elita var naken - och om det i sådana fall är värt att kolla repisen.
Citera
2005-03-21, 20:14
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shellfire

Men men, det finns en viss risk att Tina åker oxå, synd att dom aldrig redovisar i procent hur rösterna fördelas...skulle vara intressant att se

nu visade dom ju i procent och norrbaggarna är tydligen dom som vill ha kvar tina..alltså enda sättet att få ut haggan på verkar vara genom att nominera Tina mot Karl Fredrik..eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in