2005-05-14, 19:38
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diagnostica
alltså jag måste bara få avreagera mig lite. förstår inte hur elita kunde åka ut? visst hon kan vara jävligt gnällig och ett pain in the ass men vafan, vem ser man helst på tv, en snygg tjej med stora bröst eller en lite halvmullig inte så attraktiv direkt jobbig och aggressiv brud?

och varför är britt fortfarande kvar? hennes goda humör och de alltid leende läpparna, fine. men vafan, kolla så människan ser ut. största låren i världhistorien varning. dessutom är hon otroligt blåst.

dom flesta som orkar rösta bryr sej kanske mer om hur dom är som personer istället för utseende..

elita var grymt mycket jobbigare än du föreställer henne och de flesta skulle nog tycka det skulle vara kul att se henne åka ut mot tina..
Citera
2005-05-14, 22:19
Medlem
bfjs avatar
Någon som jag börjar gilla jävligt mkt faktiskt är Annicka, jävligt skön brud. Hennes röst är skön, hon verkar trevlig, hon har ett lugnt humör och är inte så jävla glad så att man stör sig på henne som Britt
Citera
2005-05-14, 22:27
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diagnostica
alltså jag måste bara få avreagera mig lite. förstår inte hur elita kunde åka ut? visst hon kan vara jävligt gnällig och ett pain in the ass men vafan, vem ser man helst på tv, en snygg tjej med stora bröst eller en lite halvmullig inte så attraktiv direkt jobbig och aggressiv brud?

och varför är britt fortfarande kvar? hennes goda humör och de alltid leende läpparna, fine. men vafan, kolla så människan ser ut. största låren i världhistorien varning. dessutom är hon otroligt blåst.

Fast det finns faktiskt folk som hellre ser på intressanta personer oavsett utseénde istället för uppumpade silikontuttar och urblåst hjärna.

Dessutom är Elita inte ett dugg snygg, pattarna är helt platta men ändå stora, hon har koögon och fula kulor i mungipan. Hellre mulliga lår!
Citera
2005-05-14, 23:02
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Fast det finns faktiskt folk som hellre ser på intressanta personer oavsett utseénde istället för uppumpade silikontuttar och urblåst hjärna.

Dessutom är Elita inte ett dugg snygg, pattarna är helt platta men ändå stora, hon har koögon och fula kulor i mungipan. Hellre mulliga lår!

word.

Sångaren i bandet gled ungefär samma solbränna som jag, stenhårt
Citera
2005-05-15, 03:03
Medlem
Håller med, Annicka är fett skön... synn att inte HON var där från början istället för tina :S
Citera
2005-05-15, 13:12
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akneh
Håller med, Annicka är fett skön... synn att inte HON var där från början istället för tina :S

men man vågar väl inte hoppas att hon får vara med till finalen??
Citera
2005-05-15, 15:39
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious

men man vågar väl inte hoppas att hon får vara med till finalen??

Om Kristian var en outsider till det så är nog Annicka värre men jag blir nog gladare om hon kommer vidare, gör hon det då är hon fan värd att vinna också.
Citera
2005-05-15, 17:24
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Om Kristian var en outsider till det så är nog Annicka värre men jag blir nog gladare om hon kommer vidare, gör hon det då är hon fan värd att vinna också.

på tal om kristian, fan va bra han va när han läste upp sin del av dikten!! jag tror att han är en riktig superkille, synd bara att han inte har visat det tidigare..

självklart är Annika värd att vinna! så jävla söt och rolig!
Citera
2005-05-15, 22:29
Medlem
bfjs avatar
Suck, vad fan håller dom på med? Idioter

Flanders eller CF åker, skulle fan inte förvåna mig ifall de försöker balansera upp antal deltagare från vardera land till finalen, jävla båg på allting.

Go Annicka!
Citera
2005-05-15, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Suck, vad fan håller dom på med? Idioter

Flanders eller CF åker, skulle fan inte förvåna mig ifall de försöker balansera upp antal deltagare från vardera land till finalen, jävla båg på allting.

Go Annicka!
Ja, fasen vad snopet... få vänta enda till onsdag... Tror som du att Anders åker, eller (min favorit från starten) CF, men man vet aldrig. Klas kan ju ryka också.

Vinnaren är antingen Britt eller Tina
Citera
2005-05-15, 22:43
Medlem
bfjs avatar
Britt eller Tina jadu det är svårt alltså. Britt verkar ju ha halva folket med sig (känns det som) och det betyder ju att den andra halvan ska rösta på Britt vilket inte känns så troligt för trean och fyran lär ju få lite också hmm

CF bör stanna och vinna tycker jag, annars får väl Britt gå hem, men varken Flanders eller Tina får vinna, då slutar jag fan se på BigBrother, Klas kommer trea.
Citera
2005-05-15, 22:51
Medlem
Bråkmakarns avatar
Vad fan.. först beter sig Klas som en jävla skitunge när han larvar sig med den där cola burken höromdagen, men i ett klipp idag så sitter han och leker med en 1.5-liters coca cola-flaska..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in